- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
Ik heb m'n probleem zelf opgelost zo te zien.
Even testen of het ook lukt met quotes :
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
net per ongeluk alle berichten van reloaded naar deel 1 verplaatst
zal het even verhelpen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
grotendeels weer teruggezet, vanavond de rest 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ik heb er eentje:
bij het aanpassen van je top 10 is de lijst met films niet op alfabetische volgorde. voor iemand met veel 5 sterren films (ik bijvoorbeeld
) is dat een behoorlijke zoektocht.
ik denk ik zeg 't even 
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Er is een enorme toeloop van newbies die de kunst der argumentatie niet verstaan.
Mijn updatepagina staat vol met de meest onzinnige teksten die ik helemaal niet wil lezen.
Zou het niet handig zijn als je in je profiel bepaalde users kunt uitvinken, waardoor berichten van hun hand niet op mijn updatepagina verschijnen.
Dan ben ik, en velen met mij, verlost van de onnozele teksten van Dante, ZULU c.s.
Er ontstaat nu echt een beetje Moviemeter-vervuiling en dat is jammer.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Zou het niet handig zijn als je in je profiel bepaalde users kunt uitvinken, waardoor berichten van hun hand niet op mijn updatepagina verschijnen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik geef ze een waarschuwing en blokkeer ze anders..
Monsieur Psycho
-
- 108 berichten
- 542 stemmen
Is de lettertype van deze veranderd? Of lijkt het mij zo?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
er is niets veranderd aan het lettertype..
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
gebande users kunnen geen topics meer openen, en geen PM's meer sturen
even kijken of dat een deel van de problemen oplost
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
gebande users kunnen geen topics meer openen, en geen PM's meer sturen
Ook niet naar de moderators? Dat zou toch wel handig kunnen zijn.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Jordy, een paar vraagjes.
Allereerst heb ik sinds enige tijd (weet niet hoelang al) problemen met uitloggen. D.w.z. ik kan wel uitloggen, maar als ik dan heb uitgelogd, staat er nog steeds bij Mijn MM "log uit", en daarna kan ik nog steeds updaten en stemmen en berichten plaatsen. Dit duurt enkele minuten, en refresh/vernieuwen helpt niet. Vraag me af of meerderen hier last van hebben, of ligt dit aan mijn computer ofzo?
Dan nog een vraagje: soms vergeet ik uit te loggen (weet ik, niet slim). Is het misschien mogelijk om iemand automatisch uit te loggen als hij/zij bijvoorbeeld 60 minuten geen "bewegingen" meer heeft gedaan op de site? Want anders blijf je een hele nacht ingelogd staan. Niet zo erg, maar ik vroeg het me gewoon af.
Verder natuurlijk een geweldige site 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik heb het omgekeerde van Narva's probleem onder Safari op de Mac: als ik daar inlog, en ik druk op bijvoorbeeld 'updates', dan ben ik weer uitgelogd.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Dan nog een vraagje: soms vergeet ik uit te loggen (weet ik, niet slim).
Wat is er mis met niet uitloggen? Ik ben altijd ingelogd en ik ook geen zin om elke x als ik hier kom in te loggen.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik heb het omgekeerde van Narva's probleem onder Safari op de Mac: als ik daar inlog, en ik druk op bijvoorbeeld 'updates', dan ben ik weer uitgelogd.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
als het uitloggen niet lukt moet je even op zoek gaan op je harde schijf naar je cookies. Waarschijnlijk in c:windowscookies of c:documents and settingsloginnaamcookies
als je een windows bak hebt tenminste
de file met daarin "moviemeter" deleten en je bent uitgelogd
ik wil ooit het hele login-gebeuren opnieuw gaan maken waarmee IK (of "de site") zelf mensen uit kan loggen, tot die tijd.. helaas
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wat is er mis met niet uitloggen? Ik ben altijd ingelogd en ik ook geen zin om elke x als ik hier kom in te loggen.
Jordy, waarom zou ik moeten uitloggen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je moet niets, maar uitloggen kan handig zijn als je een familielid hebt dat ook op de site wil onder zijn/haar eigen account (op dezelfde computer). Of als je op een openbare computer de site bekijkt. Stel je voor dat na je zo'n aap figuur op die computer komt, grappig bent te doen onder jouw naam... dan ben jij je account kwijt.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Je bent toch uitgelogd als je op dat befaamde kruisje rechtsboven drukt ? Ik log namelijke nooit uit en kan op verschillende computers gewoon ingelogd zijn.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Dan ben je nog niet uitgelogd... Als je je browser weer opstart, ben hoef je niet weer je inlognaam en pw in te voeren. Uitloggen is heel handig als je op de familie-computer werkt en je wilt niet dat je broertje of zusje met jouw account gaat spelen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Sommige browsers hebben een mogelijkheid om bij afsluiten automatisch alle cookies te verwijderen, ben je ook meteen uitgelogd. IE zal 't wel niet ondersteunen (die schijnt amper instellingen m.b.t. cookies te kennen), maar met bijvoorbeeld Opera werkt het uitstekend. Kun je trouwens ook weer bepaalde uitzonderingen mee aanmaken, voor cookies die je wel wilt behouden; handig voor mensen die wel hun cookies iedere keer kwijt willen, maar toch ingelogd willen blijven.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Uitloggen is heel handig als je op de familie-computer werkt en je wilt niet dat je broertje of zusje met jouw account gaat spelen.
Kheb toch XP. Dus als er al een familielid op deze computer op MM zou komen was t nog geen probleem.
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Hi,
Zou het niet cool zijn dat in de updates-lijst bij de toegevoegde films te zien is wie de betreffende film(s) heeft toegevoegd. Lijkt mij persoonlijk wel wat, en het is ook een soort van credit aan de toevoeger 
Maareh, is dat wat, of is het alwéér een stom idee van mij?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
nee dat was ik al van plan! maar helemaal vergeten
zeker een goed idee, in de toevoegingen van sommige mensen ben je misschien meer geinteresseerd dan in die van een ander
ga het gelijk doen
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Leuk idee!
En kan ik dan ook op de een of andere manier de credits krijgen voor al die posters die ik verbeterd heb ? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
die credit krijg je in de FAQ al 
Lijkt me niet zo interessant om bij de updates te zien dat film-info gewijzigd is. Al is een top-xx van de mensen met de meeste verbeteringen wel een leuk idee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.