• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.835 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Jordy schreef:

ik heb de stemmen-display inderdaad standaard uitgezet

Foei foei!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik kreeg destijds, toen ik de stemmen "aan" zette, zoveel commentaar...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zo nu en dan komt er weer een correctie voorbij van mensen (zoals net bioscoopzaal) die Clerks of Adaptation in de officiele spelling op de site willen (dus met punt op het eind)... we waren daar tegen geloof ik maar waarom ook al weer? Is het niet beter om gewoon de échte spelling van een film aan te houden?

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

De redenering van IMDb is dat de titel zoals die aan het begin van een film in beeld is de 'echte' titel is, en dus niet per se de postertitel, dvd-cover-titel of de titel tijdens de aftiteling. Bij de opening credits van Clerks en Adaptation staat kennelijk die punt achter de titel (neem ik aan dan; heb geen van beide gezien), vandaar dat IMDb die meeneemt in de 'echte' titel. Die punt niet meenemen vereist een alternatieve definitie van 'echt'.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Bij Adaptation staat op de poster de punt ook achter de titel.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Op de S.E. van 'Almost Famous' zit een oefening van een bepaalde scene, waarin Jason Lee een T-shirt van 'Clerks' aanheeft, waarop staat: CLERKS.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

er is weer een werkend chat-applet

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Vooral zeer gebruiksvriendelijk voor quizmasters.

Als je nl lichtrood selecteert, kun je in t rood blijven typen.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

dan weet ik voortaan dat ik een quiz via de applet het beste kan hosten.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

neo schreef:

dan weet ik voortaan dat ik een quiz via de applet het beste kan hosten.

Te vroeg gejuicht. Je kan geen tekst copy/pasten in het nieuwe applet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat kan ik aanzetten geloof ik, eens kijken...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nee toch niet

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

dat maakt niks uit emdee, omdat ik meestal een quiz terplekke verzin.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Ik kan prima van en naar het invoerveld van de applet kopieren. Ligt dus aan jullie browser (download dus snel een Opera en een Mozilla).

Edit: Zou ook aan 't feit kunnen liggen dat ik Linux gebruik, waarbij je sowieso overal heen kan kopieren middels de altijd handige middelste muisknop. Linux kan ik trouwens evenzeer aanbevelen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

't is een java applet, zou platform onafhankelijk moeten werken

bylar

• 160 berichten
  • 174 stemmen

hoi, wie is de baas hier op de site?

Leuke site, alleen het stemmen gaat zo langzaam. is daar niets aan te doen, of gaat mijn computer zo sloom?

Groet,

bylar.

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

Kijk in de faq: ik wil snel op meerdere films stemmen, kan dat?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

of bedoel je dat de site traag is bylar?? Hadden 2 of 3 mensen laatst ook al last van. Ik merk, zowel thuis als op m'n werk, niets...

bylar

• 160 berichten
  • 174 stemmen

thanks,

die stemtabel heb ik gevonden! Goede manier om te stemmen, erg handig.

Ik denk dat het aan mijn computer lag, heb er nu minder last van!

Heb er nog een nachtje over geslapen, en ik vind dit toch wel een sterke site!

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Wanneer komt nou de MovieMeterMerchandise?

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

t-shirts zijn al heel simpel te maken. gewoon het logo van mm uit printen en laten afdrukken voor iets van 7 euro bij een drukwinkel. en hierbij roep ik iedereen ook gelijk even op om te beginnen met het breien van een mm-sjaal....

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

neo schreef:

en hierbij roep ik iedereen ook gelijk even op om te beginnen met het breien van een mm-sjaal....

Eehhh....hoe was het ook al weer? Insteken, omslaan, doorhalen en af laten glijden....

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

nee gotti dat is de verkeerde manier

jij mag het mm-wcpapier op de markt brengen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

huh ik ben het "verbeter de toevoegingen"-topic kwijt

anywho, beste mede-mods, ik zie een paar toevoegingen op fout.php staan die er vind ik best doormogen, dus dat ga ik nu even doen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

oh nevermind ik bekijk ze nu op 800x600, was toch wel terecht bij de meeste plaatjes

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

, we zitten niet te slapen hier hoor Jordy

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik gebruik dit topic om even idee te posten, en tegenlijk wat frustratie te uiten.

Er komen de laatste tijd schijnbaar steeds meer newbies om de hele handel te stangen, wat zich uit in irritatie in het 'klaag over stemgedrag'-topic en stemmen om onze top100 in het eh... honderd te sturen. Maar er blijven ook mensen toestromen die werkelijk geïnteresseerd zijn in films, in deze site, en die het leuk vinden om om ideeën uit te wisselen. Ik heb gemerkt dat inmiddels gewaardeerde bezoekers zoals Stinissen in hun eerste dagen behoorlijk hard zijn afgeblaft, omdat aan de hand van het stemgedrag, een bepaalde conclusie werd getrokken.

Hoewel misschien allemaal wel begrijpelijk en menselijk, vind ik niet dat de MM-bezoekers een kliek moeten gaan vormen die elk nieuw moviemaatje bij voorbaat met scepsis behandelen. Vandaar dit voorstel: is het misschien een goed idee om nieuwe bezoekers, wanneer ze zich hebben aangemeld, direct door te verwijzen naar dingen als het 'stel jezelf voor'-topic, de FAQ en een lijstje van 'things to do and things to avoid' op MM?

Schoot me even gauw te binnen. Reacties?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik vind dat je nieuwe mensen niet gelijk op moet zadelen met "stel je eens voor"-topics, maar dat de vaste bezoekers iets minder snel in klaag-topics over bepaalde mensen moeten klagen. Als iemand écht de hele top 100 omlaag stemt okee, maar er is niets mis met het hebben van een afwijkende mening

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Jordy schreef:

Ik vind dat je nieuwe mensen niet gelijk op moet zadelen met "stel je eens voor"-topics, maar dat de vaste bezoekers iets minder snel in klaag-topics over bepaalde mensen moeten klagen. Als iemand écht de hele top 100 omlaag stemt okee, maar er is niets mis met het hebben van een afwijkende mening

En dat allemaal om 9 voor 4 's nachts, haha! Ben het helemaal met je eens, dat klaagtopic vind ik persoonlijk zelfs een van de vervelendste topics van MovieMeter. Ik erger me ook wel eens aan een bepaalde user, maar weet dat dan uhm.. bijna altijd voor me te houden.. So what als iemand The Godfather een 1 geeft, we hebben nou eenmaal niet allemaal dezelfde smaak en/of kijk op films.. en mocht iemand het écht te bont maken dan zullen de moddereters daar wel raad mee weten lijkt me, volgens mij is daar helemaal niet zo'n klik-topic voor nodig..

vdc

• 825 berichten
  • 619 stemmen

Hoi, ik heb een probleempje bij de opmaak van tekst. "Tags" om je tekst heen zetten, moeten we dan de [] (vierkante haakjes) met wat daartussen staat effectief mee intypen ?

Even proberen :

cursief

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.