- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
ik heb de stemmen-display inderdaad standaard uitgezet
Foei foei!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik kreeg destijds, toen ik de stemmen "aan" zette, zoveel commentaar... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zo nu en dan komt er weer een correctie voorbij van mensen (zoals net bioscoopzaal) die Clerks of Adaptation in de officiele spelling op de site willen (dus met punt op het eind)... we waren daar tegen geloof ik maar waarom ook al weer? Is het niet beter om gewoon de échte spelling van een film aan te houden?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
De redenering van IMDb is dat de titel zoals die aan het begin van een film in beeld is de 'echte' titel is, en dus niet per se de postertitel, dvd-cover-titel of de titel tijdens de aftiteling. Bij de opening credits van Clerks en Adaptation staat kennelijk die punt achter de titel (neem ik aan dan; heb geen van beide gezien), vandaar dat IMDb die meeneemt in de 'echte' titel. Die punt niet meenemen vereist een alternatieve definitie van 'echt'.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Bij Adaptation staat op de poster de punt ook achter de titel.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Op de S.E. van 'Almost Famous' zit een oefening van een bepaalde scene, waarin Jason Lee een T-shirt van 'Clerks' aanheeft, waarop staat: CLERKS.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Vooral zeer gebruiksvriendelijk voor quizmasters.
Als je nl lichtrood selecteert, kun je in t rood blijven typen. 
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
dan weet ik voortaan dat ik een quiz via de applet het beste kan hosten.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
dan weet ik voortaan dat ik een quiz via de applet het beste kan hosten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat kan ik aanzetten geloof ik, eens kijken...
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
dat maakt niks uit emdee, omdat ik meestal een quiz terplekke verzin.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ik kan prima van en naar het invoerveld van de applet kopieren. Ligt dus aan jullie browser (download dus snel een Opera en een Mozilla).
Edit: Zou ook aan 't feit kunnen liggen dat ik Linux gebruik, waarbij je sowieso overal heen kan kopieren middels de altijd handige middelste muisknop. Linux kan ik trouwens evenzeer aanbevelen 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
't is een java applet, zou platform onafhankelijk moeten werken 
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
hoi, wie is de baas hier op de site?
Leuke site, alleen het stemmen gaat zo langzaam. is daar niets aan te doen, of gaat mijn computer zo sloom?
Groet,
bylar.
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Kijk in de faq: ik wil snel op meerdere films stemmen, kan dat?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
of bedoel je dat de site traag is bylar?? Hadden 2 of 3 mensen laatst ook al last van. Ik merk, zowel thuis als op m'n werk, niets...
bylar
-
- 160 berichten
- 174 stemmen
thanks,
die stemtabel heb ik gevonden! Goede manier om te stemmen, erg handig.
Ik denk dat het aan mijn computer lag, heb er nu minder last van!
Heb er nog een nachtje over geslapen, en ik vind dit toch wel een sterke site!
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Wanneer komt nou de MovieMeterMerchandise?
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
t-shirts zijn al heel simpel te maken. gewoon het logo van mm uit printen en laten afdrukken voor iets van 7 euro bij een drukwinkel. en hierbij roep ik iedereen ook gelijk even op om te beginnen met het breien van een mm-sjaal....
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
en hierbij roep ik iedereen ook gelijk even op om te beginnen met het breien van een mm-sjaal....
Eehhh....hoe was het ook al weer? Insteken, omslaan, doorhalen en af laten glijden.... 
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
nee gotti dat is de verkeerde manier 
jij mag het mm-wcpapier op de markt brengen 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
huh ik ben het "verbeter de toevoegingen"-topic kwijt
anywho, beste mede-mods, ik zie een paar toevoegingen op fout.php staan die er vind ik best doormogen, dus dat ga ik nu even doen 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
oh nevermind ik bekijk ze nu op 800x600, was toch wel terecht bij de meeste plaatjes
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
, we zitten niet te slapen hier hoor Jordy 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik gebruik dit topic om even idee te posten, en tegenlijk wat frustratie te uiten.
Er komen de laatste tijd schijnbaar steeds meer newbies om de hele handel te stangen, wat zich uit in irritatie in het 'klaag over stemgedrag'-topic en stemmen om onze top100 in het eh... honderd te sturen. Maar er blijven ook mensen toestromen die werkelijk geïnteresseerd zijn in films, in deze site, en die het leuk vinden om om ideeën uit te wisselen. Ik heb gemerkt dat inmiddels gewaardeerde bezoekers zoals Stinissen in hun eerste dagen behoorlijk hard zijn afgeblaft, omdat aan de hand van het stemgedrag, een bepaalde conclusie werd getrokken.
Hoewel misschien allemaal wel begrijpelijk en menselijk, vind ik niet dat de MM-bezoekers een kliek moeten gaan vormen die elk nieuw moviemaatje bij voorbaat met scepsis behandelen. Vandaar dit voorstel: is het misschien een goed idee om nieuwe bezoekers, wanneer ze zich hebben aangemeld, direct door te verwijzen naar dingen als het 'stel jezelf voor'-topic, de FAQ en een lijstje van 'things to do and things to avoid' op MM?
Schoot me even gauw te binnen. Reacties?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik vind dat je nieuwe mensen niet gelijk op moet zadelen met "stel je eens voor"-topics, maar dat de vaste bezoekers iets minder snel in klaag-topics over bepaalde mensen moeten klagen. Als iemand écht de hele top 100 omlaag stemt okee, maar er is niets mis met het hebben van een afwijkende mening
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik vind dat je nieuwe mensen niet gelijk op moet zadelen met "stel je eens voor"-topics, maar dat de vaste bezoekers iets minder snel in klaag-topics over bepaalde mensen moeten klagen. Als iemand écht de hele top 100 omlaag stemt okee, maar er is niets mis met het hebben van een afwijkende mening
En dat allemaal om 9 voor 4 's nachts, haha! Ben het helemaal met je eens, dat klaagtopic vind ik persoonlijk zelfs een van de vervelendste topics van MovieMeter. Ik erger me ook wel eens aan een bepaalde user, maar weet dat dan uhm.. bijna altijd
voor me te houden.. So what als iemand The Godfather een 1 geeft, we hebben nou eenmaal niet allemaal dezelfde smaak en/of kijk op films.. en mocht iemand het écht te bont maken dan zullen de moddereters daar wel raad mee weten lijkt me, volgens mij is daar helemaal niet zo'n klik-topic voor nodig..
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
Hoi, ik heb een probleempje bij de opmaak van tekst. "Tags" om je tekst heen zetten, moeten we dan de [] (vierkante haakjes) met wat daartussen staat effectief mee intypen ?
Even proberen :
cursief
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.