• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.065 gebruikers
  • 9.375.090 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Die film duurt maar 30 minuten en kan dus niet worden toegoevoegd.

opa38

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

Die film duurt maar 30 minuten en kan dus niet worden toegoevoegd.

Oke bedankt.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8555 stemmen

Zijn er films uit de database gegooid? Ben opeens enkele stemmen kwijt.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb de Librarian films zijn naar het forum verplaatst:

http://www.moviemeter.nl/forum/0/8780

http://www.moviemeter.nl/forum/16/8781

Het gaat om een TV-reeks die niet aan de regels voor series tv-films voldoet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Zo kan je nog heel wat films verwijderen.

Welcome to Death Row

Beef 2

Beef 3

Deze zijn de eerste waar ik aan denk bij de volgende regel:

Uitgezonderd van toevoeging zijn stv erotiek en stv documentaires

Waar zijn we mee bezig als we films gaan verwijderen die al op de site staan.

Ik zou zeggen laat die regels liever wegvallen zodat het weer is zoals vroeger. Ik ken nog enkele stv documentaires die ik op dvd heb en zou willen toevoegen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Voor straight-to-video releases gelden deze regels niet.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Ik heb een ('raar') vraagje.. ik weet zeker dat ik op 1241 films gestemd heb. Het viel me op dat toen ik net op mijn profiel klikte er 1240 stemmen stond.. ik kijk in mijn film-lijsten en daar staat achter "Gezien" 1241.

Ik dacht misschien heb ik per ongeluk een stem verwijderd, dus voeg mezelf toe aan de gebruikers updates, maar kon niks ontdekken. (snel) door de "Gezien" lijst (in combinatie met "genereer stemtabel") klikkende zag ik nergens (Geen) (of wel: niet op gestemd) achter een film staan.

Hopelijk volgen jullie het nog Mijn vraag is, kan/kunnen ik/jullie dit achterhalen?

Edit: lol, had gewoon even boven moeten lezen

Nog een Edit: Ik vind Librarian dinges niet terug in mijn Gezien-lijst, toch zou het fijn zijn als mijn Gezien-lijst dan nu weer 1240 films zou bevatten

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ kappeuter

Ik had begrepen dat zodra er meerdere TV-films / Mini-series zijn met dezelfde hoofdpersonages, dat het niet kan worden toegevoegd.

Maar mag het eerste deel dan niet blijven staan?

In dit geval The Librarian: Quest for the Spear.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Nee dan geen enkel deel.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Nee dan geen enkel deel.

De miniserie van Afro Samurai staat wel op de site.

De TV film van Afro Samurai Resurrection is er nu ook, maar mijn toevoeging werd afgekeurd door de volgende reden:

Zodra er meerdere TV-films / Mini-series zijn met dezelfde hoofdpersonages (in dit geval Afro Samurai) kan het niet worden toegevoegd.

Dus eigenlijk, hoe jammer het ook is, zou die miniserie dan ook verwijderd moeten worden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Kan je ook uitleggen waarom? Dit zijn toch gewoon 2 films?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ik krijg de laatste tijd toch wel erg veel timeouts te verduren hier. Iets met de server o.i.d.?

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www.moviemeter.nl doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

Het is alleen deze site btw.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Een grotere vraag is meer, wanneer is iets een 'reeks'. Als we spreken over 2 tv-films denk ik niet linea recta aan de term 'reeks'.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12846 stemmen

Ook erg vreemd dat de nieuwe Afro Samurai film niet meer op MM mag

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kan je ook uitleggen waarom? Dit zijn toch gewoon 2 films?

Het derde deel werd ook al toegevoegd door enkele users.

Het gaat dus inmiddels om drie films en wellicht komen er nog meer uit.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12846 stemmen

Maar als er dus een film van een mini-serie gemaakt wordt, dan mag die niet meer op MM?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Het is sowieso vreemd dat miniseries zoals Kite, Rurouni Kenshin en Mezzo Forte wel geplaatst worden, maar korte films van minder dan 60 minuten zoals Voices of a Distant Star weer niet. Gaat nergens over die gedachte. Wees dan een beetje consequent.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12846 stemmen

Minder dan 45 minuten is het.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Dan nog. Sommige episodes van een miniserie duren maar 25 minuten, zo niet korter. Zoals die Kenshin (Trust/Betrayal), dat zijn er gewoon 4 van 30 minuten. Waarom mag dit dan wel en kortfilms niet?

En als het waar is wat je daarnet zei over die films van miniseries, dan mogen ze de anime-films die op MoMe geplaatst zijn wel eens doorlichten. De helft daarvan zijn verknipte miniseries.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12846 stemmen

Omdat een miniserie toch als één geheel gemaakt wordt. Mogen dan afleveringen zijn van 25 minuten, eigenlijk is het gewoon een verknipte film van 100.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Dan nog vraag ik me af waarom kortfilms dan weer niet mogen.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12846 stemmen

Omdat deze als geheel gewoon te kort duren waarschijnlijk. Ik vind de grens ook iets te hoog (45 minuten) maar waar je die grens ook legt, er zal altijd wel iemand zijn die dat vindt.

En hoe lager die grens wordt, hoe lastiger het wordt om TVspecials en andere vage formats te gaan weren van de site.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

De miniserie van Afro Samurai staat wel op de site.

De TV film van Afro Samurai Resurrection is er nu ook, maar mijn toevoeging werd afgekeurd door de volgende reden:

Zodra er meerdere TV-films / Mini-series zijn met dezelfde hoofdpersonages (in dit geval Afro Samurai) kan het niet worden toegevoegd.

Dus eigenlijk, hoe jammer het ook is, zou die miniserie dan ook verwijderd moeten worden.

@ Kappeuter, kan je me hier een antwoord op geven?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Onderhond schreef:

Omdat deze als geheel gewoon te kort duren waarschijnlijk. Ik vind de grens ook iets te hoog (45 minuten) maar waar je die grens ook legt, er zal altijd wel iemand zijn die dat vindt.

En hoe lager die grens wordt, hoe lastiger het wordt om TVspecials en andere vage formats te gaan weren van de site.

Helemaal mee eens. Ik persoonlijk zou bij 30 minuten tevreden zijn, maar er moet ergens een grens liggen. Aan echte korte films op de site heb ik niet zo'n behoefte.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

@Nomak: ik bespreek dit nog even met de crew dan kom ik er nog op terug.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ok

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Het derde deel werd ook al toegevoegd door enkele users.

Het gaat dus inmiddels om drie films en wellicht komen er nog meer uit.

Ik snap het punt niet. Er zijn toch ook 6 American Pie films en 4 Alien films om eens wat te noemen. Librarian 1 en 2 zijn gewoon volwaardige films, vertoond in de bioscoop en te beoordelen als film. Ik kan me geen reden voorstellen waarom de films eraf gehaald zijn. Film is film in dit geval.

Misschien wil je het allemaal eens nader toelichten nog met uitgebreide uitleg of anders dit weer annuleren?

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Librarian 1 en 2 zijn gewoon volwaardige films, vertoond in de bioscoop en te beoordelen als film.

Dat klopt dus niet, The Librarian-films zijn tv-films (hebben dus niet in de bioscoop gedraaid) en voldoen om die reden niet aan de serie tv-films regel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik dacht dat het bioscoopfilms waren. Maar dan nog, film is film toch? Er zijn zoveel films die niet de bios hebben gehaald maar wel hier staan. Het is toch Moviemeter? Librarian 1 en 2 is geen serie of wat, het zijn 2 films. American Pie 6 zal ook vast niet in de bios hebben gedraaid maar die staat ook op MM.

Vind het persoonlijk enorm muggezifterig zoals hier nu gehandeld wordt. Je haalt in mijn ogen gewoon 2 films van de site die daar niet weggehaald hadden moeten worden.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Het gaat er de in eerste instantie om dat we Librarian-films (waar inmiddels drie delen van zijn) als een filmreeks/serie tv-films zien. Aan de hand van deze regel zorgen we ervoor dat we serie tv-films die niet wenselijk zijn voor op de (film)site, hier afhouden. Denk hierbij aan series als Columbo, Tatort, andere Duitse krimi tv-films, Prime Suspect. Hier valt The Librarian dus ook onder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.