• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.381 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.103 gebruikers
  • 9.377.836 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb ook een vraagje.

Ik had eens ergens gelezen dat het mogelijk is om van naam te veranderen. Is dat zo?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Nee, in principe niet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Nee, in principe niet.

Neen, maar ik speel al lang met het idee om te vragen om mijn naam te beginnen met een hoofdletter. Moet toch kunnen?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Een éénmalige naamsverandering moet inderdaad kunnen denk ik. Misschien kan Jordy of iemand van de crew opheldering brengen.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

nee dat kan niet. Het is al eerder gevraagd en toen zei iemand dat het niet kon.

Lui (crew films)

• 3492 berichten
  • 11903 stemmen

Ik denk dat het wel kan, maar ik denk eerder dat ze het niet willen doen, best logisch als je erover nadenkt. Als 1 iemand het wil, willen natuurlijk meerdere mensen het, en blijf je maar aan de gang.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Daarom is het misschien een goed idee om het voor elke user éénmalig toe te laten. Op andere sites bestaat die mogelijkheid soms wel en er wordt geen misbruik van gemaakt.

Lui (crew films)

• 3492 berichten
  • 11903 stemmen

Wat je dan krijgt, is dat mensen misschien hele andere namen nemen, en zo herkent niemand degene meer. Dat is ook weer niet de bedoeling lijkt mij.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Lui schreef:

Wat je dan krijgt, is dat mensen misschien hele andere namen nemen, en zo herkent niemand degene meer. Dat is ook weer niet de bedoeling lijkt mij.

is ook de reden dat het niet mag...

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

In Film > Overige films > film aanwezig op de site?:

onlangs heb ik een box met enkele martial arts films aangeschaft, 1 dervan had de titel 'Asian Fanatics: The Bad One: The Legend'

Nu, ik vind hem nergens op deze site... kan er iemand een reden bedenken (of vind ik hem gewoon niet, of mag hij der niet op, of is hij gewoon nog niet toegevoegd...)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, niet te vinden. Ook niet op imdb, ik zou de film wel willen toevoegen, maar helaas heb ik geen poster van het juiste formaat gevonden. Ik vind er alleen veel te kleine.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Zoek eerst eens op regisseur. Kan gewoon zijn dat deze Aziatische prent meerdere Engelse titels kent.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Heb ik ook al op gezocht Ramon, helaas geen resultaat. Ook op acteurs en regisseur gezocht op imdb. Deze film staat er niet op.

Of ik moet me wel heel erg vergissen.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Nomak schreef:

Heb ik ook al op gezocht Ramon, helaas geen resultaat. Ook op acteurs en regisseur gezocht op imdb. Deze film staat er niet op.

Of ik moet me wel heel erg vergissen.

Als je zeker weet dat ie er niet op staat kan je hem altijd nog zelf toevoegen zou je dat willen.

Ronny!

• 4 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Kun je ergens zien welke films zijn gewijzigd?:

Ik vraag me af of je ergens kunt zien bij welke films de informatie is aangepast?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Nee helaas, daar is geen overzicht van te zien.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het topic 'Ko: genre' staat bij de updates niet in de lijst? Bij mijn updates staat het bovenaan met een laatste bericht om 10:57, bij de gewone updates is het niet te bespeuren.

Ronny!

• 4 berichten
  • 0 stemmen

mag je de informatie die op moviemeter.nl staat gebruiken op een andere website? (niet commercieel)

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

De zoekfunctie werkt toch echt irriterend he. Je moet echt alles precies ingeven, maar wat als je nu de titel gedeeltelijk vergeten bent.

Neen, die zoekfunctie trekt op geen klote vind ik.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 berichten
  • 5451 stemmen

Die zoekfunctie is niet slecht. Hoe wil jij iets zoeken als je de naam niet weet? Ligt niet aan de functie denk ik toch.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Die nieuwe functie bij mijn films toevoegen is geweldig. Veel beter.

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12852 stemmen

Om het overlaytje te krijgen moet je effectief de volledig juiste naam intypen. Weet je die niet dat typ je gewoon wat je weet en druk je op de enter toets, krijg je de normale zoekresultaten. Of je gaat gewoon via het menutje links.

Al zou een zoekknopje uiteraard niet mistaan verder.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ronny! schreef:

mag je de informatie die op moviemeter.nl staat gebruiken op een andere website? (niet commercieel)

Ja, met bronvermelding mag dat.

edroge

• 1 berichten
  • 17 stemmen

In De Site > Gebruikers > hoe krijg ik mijn lijst online zichtbaar voor iedereeen:

Halloa,

Ik ben nieuw op deze site maar hoe krijg ik mijn filmlijst online??

pls help

gr ed

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon een voor een beoordelen met 0,5-5*

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Waarschijnlijk een stomme vraag maar ik kan geen enkele film meer uit mijn mappen verwijderen? Ik kan ze nergens naar slepen buiten 2 mappen (in bezit en graag zien)

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Metalfist schreef:

Waarschijnlijk een stomme vraag maar ik kan geen enkele film meer uit mijn mappen verwijderen? Ik kan ze nergens naar slepen buiten 2 mappen (in bezit en graag zien)

Je moet op het rode kruisje rechts drukken... Dat is hetzelfde als de films uit de lijst verwijderen.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Dan verwijder ik de map? En ik wil maar een 5tal titels verwijderen uit een map van ongeveer 600 titels

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Metalfist schreef:

Dan verwijder ik de map? En ik wil maar een 5tal titels verwijderen uit een map van ongeveer 600 titels

Weet je wat je kan proberen als het nog niet gaat? Maak een nieuwe map aan, sleep die vijf films naar die map en verwijder dan die map. De vijf films weg en zaak pgelost.

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Ik stel The Getaway voor als TV-tip van vandaag.

http://www.moviemeter.nl/film/2180

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.