- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Weet je wat je kan proberen als het nog niet gaat? Maak een nieuwe map aan, sleep die vijf films naar die map en verwijder dan die map. De vijf films weg en zaak pgelost. 
Nu dat is nog geen slecht idee 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dan verwijder ik de map? En ik wil maar een 5tal titels verwijderen uit een map van ongeveer 600 titels
Als je de map opent, kun je toch gewoon op het rode kruisje die rechts bij elke film staat klikken? Dan kun je ze een voor een weggooien.
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Als je de map opent, kun je toch gewoon op het rode kruisje die rechts bij elke film staat klikken? Dan kun je ze een voor een weggooien.
Inderdaad, snap het probleem van Metalfist ook niet zo goed. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik vermoed dat hij de grafische of stemtabel-weergave gebruikt, daar zie je geen icoontjes om films te verwijderen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Inderdaad, snap het probleem van Metalfist ook niet zo goed. 
Nu snap ik het, ik dacht dat je de films moest slepen naar een soort van prullenbak. Mijn fout 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Als ik in de filmupdates op het pijltje van het laatst geplaatste bericht klik, kom ik niet langer uit bij het laatste bericht maar telkens ergens halverwege de pagina waardoor je eerst naar beneden moet scrollen. Geen wereldramp ofzo, maar lichtelijk vervelend. Gebeurt overigens enkel bij de filmupdates, niet in het forum.
Klein bugje of ben ik de enige?
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
nee, bij mij komt het ook ergens in het midden terecht.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Heb ik ook, maar bij mij vooral in het forum.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
oh daar heb ik net iets aan gewijzigd, zal gelijk even kijken
*edit* weer goed?
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
*edit* weer goed?
bij mij wel.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Buggy gevonden 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dit is pas een buggy (check de top 10).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het enige foutje daar is dat HTML niet verwijderd wordt uit de ingevoerde echte naam (zal ik gelijk even doen) maar als iemand als echte naam "Top 10: -" invult dan doe je daar niet veel tegen natuurlijk
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het ziet er niet zo netjes uit, maar wat is de bug? Half november een 3,50, begin december een 3,66
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Waarom komt half December er niet bij dan? Zeker pas in Januari?
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
In Film > Overige films > film aanwezig op de site?:
onlangs heb ik een box met enkele martial arts films aangeschaft, 1 dervan had de titel 'Asian Fanatics: The Bad One: The Legend'
Nu, ik vind hem nergens op deze site... kan er iemand een reden bedenken (of vind ik hem gewoon niet, of mag hij der niet op, of is hij gewoon nog niet toegevoegd...)
Ik vind maar geen geschikte afbeelding voor deze film, zou iemand anders hem willen proberen toevoegen? 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb een poster gevonden, wil je hem zelf nog toevoegen of moet ik het voor je doen?
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Ik heb een poster gevonden, wil je hem zelf nog toevoegen of moet ik het voor je doen?
doe jij maar
(y)
thx !
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
ik heb ook problemen om een afbeelding in mijn profiel te zetten, ik krijg altijd de opmerking : "Je avatar is niet opgeslagen: Incorrect bestandstype. Alleen .jpg en .png bestanden worden geaccepteerd."
Terwijl ik er zeker van ben dat de bestandstypes overeenstemmen ...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dit is pas een buggy (check de top 10).
Hé! Moest je dat nou zeggen hier? Klikspaan! 
O.S.
-
- 248 berichten
- 0 stemmen
Wat ik nu ga vragen is ongetwijfeld al een paar keer gevraagd, maar; waarom kun je maar stemmen van 0,5 tot 5 en niet tot 10?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Wij zijn zo kritisch dat we principieel geen voldoendes willen geven.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Was het niet omdat we allemaal onze tijd zo aan films hebben verspild dat we de lagere school niet afgemaakt hebben en dus niet verder kúnnen tellen?
Nee, beleefde vragen verdienen een beleefd antwoord: van 0.5 tot 5 in stapjes van 0.5 is juist hetzelfde als van 1 tot 10 in stapjes van 1. Keuze uit 10 mogelijkheden, meer heb je niet nodig en zou toch maar tot onnodig veel keuzemogelijkheden leiden. En je hebt maar vijf sterretjes nodig onder je filmposter, terwijl je met tien sterren je halve scherm zou moeten vullen.
crack1
-
- 475 berichten
- 0 stemmen
Wij zijn zo kritisch dat we principieel geen voldoendes willen geven.
5/5, dat is principieel ook een voldoende,dus zo kritisch zullen we allen wel niet zijn! 
-fal
-
- 2028 berichten
- 2290 stemmen
(...) van 0.5 tot 5 in stapjes van 0.5 .(...) En je hebt maar vijf sterretjes nodig onder je filmposter, terwijl je met tien sterren je halve scherm zou moeten vullen.
Kortom, triomf van den Hollandsche zunigheid.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.