- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
De linkjes naar het laatst geplaatste bericht (of: eerste sinds de vorige sessie) vanuit de updates-lijsten werken niet goed als het bericht op een nieuwe pagina hoort, maar onderaan de vorige wordt geplakt.
De browser (althans FF) stuurt je naar een bericht bovenin de pagina, maar het bericht staat onderdaan.
Dit valt me pas sinds vandaag op.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12852 stemmen
Jordy,
als je nog eens 5 minuutjes over hebt, is het dan mogelijk om in het Top 2008 topic de "tip 2008" te plaatsen? Top 20 uit dezelfde lijst van films die niet meer dan 50 stemmen hebben (of iets in die zin).
Hoeft niet officieel ofzo, maar ben er toch benieuwd naar 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit valt me pas sinds vandaag op.
Pas sinds kort kapot, onlangs iets aan gewijzigd. Gaat op de lijst, bedankt
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Gaat bij nog mensen de site verschrikkelijk traag?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Nu is het bij mij ook in orde. Pc zal nog zijn aan het bekomen van het nieuwe jaar 
Captain Pervert
-
- 4648 berichten
- 2101 stemmen
Ik zie dat er wel een top 100 van 2008-verkiezing is geweest, maar die heb ik nooit gezien. Is daar ooit een voorpagina aankondiging van geweest? Andere jaren vulde ik hem altijd in.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Het linkje heeft een halve maand lang onder het kopje MijnMoviemeter gestaan, vetgedrukt.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Jordy,
als je nog eens 5 minuutjes over hebt, is het dan mogelijk om in het Top 2008 topic de "tip 2008" te plaatsen? Top 20 uit dezelfde lijst van films die niet meer dan 50 stemmen hebben (of iets in die zin).
Hoeft niet officieel ofzo, maar ben er toch benieuwd naar 
Kan het nergens vinden. Linkie?
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
In hetzelfde topic. Ergens in toplijsten+favorieten.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Geef aub de link, kan het echt niet vinden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hij is echt snel verdwenen. Mocht best nog een paar weekjes blijven staan. 
suuz
-
- 42 berichten
- 377 stemmen
Zou het niet leuk zijn als er ook een categorie caberatiers bij komt? Zodat we daar ook op kunnen stemmen 
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Een cabaretshow lijkt me totaal iets anders dan een film...
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand even ingrijpen bij Wit Licht? Dat hele filmtopic wordt vervuild door een paar mannetjes (en een in het bijzonder) die het niet kunnen hebben dat Borsato meer poen verdient dan zij.
Er zou sowieso veel strenger moeten worden gecontroleerd op dit soort risicofilms.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
blijft vrijwillgers werk.
en zou zeggen maak gebruik van de meld misbruik link!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Er zou een meld misbruik link moeten komen per pagina daar. Oeverloos gezever over het gage van Borsato en wat een slecht artiest hij wel niet is.
De meld misbruik knop indrukken wil ook niet meteen zeggen dat je post wordt behandeld. Soms duurt het 2-3 dagen voordat je een reply krijgt dat je klacht/opmerking in behandeling is.
Ik pleit voor een filter om nietszeggende posts/users eruit te kunnen filteren.
Of je kunt natuurlijk ook gewoon meer mods aannemen. MovieMeter groeit tenslotte ook elke dag een beetje meer.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Beetje overdreven. Gewoon overheen lezen. Mods verwijderen voldoende en bij deze, komen ze bij Wit Licht ook wel even langs.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Neem eens een kijkje daar zou ik zeggen. Overheen lezen is geen optie (meer).
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hehe, je doet er zelf aan mee. 
M.Borsato is iemand die heel lang heeft moeten knokken voor zijn carierre. Een alleskunner met een het hart op de juiste plaats.
En een workaholic die echt niet over lijken gaat.
Tenminste, dat is wat ik er vanaf weet. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
De meld misbruik knop indrukken wil ook niet meteen zeggen dat je post wordt behandeld. Soms duurt het 2-3 dagen voordat je een reply krijgt dat je klacht/opmerking in behandeling is.
Dit is echt onzin, komt vrijwel nooit voor. Alerts worden in 95% van de gevallen zelfs binnen een paar uur behandeld.Veel sneller dan oproepen in dit topic in elk geval. De keren waarin het wat langer duurt komt bijna altijd doordat we als mods even overleg met elkaar hebben omdat er wat twijfel is.
Als ik vanavond thuisben zal ik wel weer enes de bezem door Wit Licht halen en een forumtopic aanmaken.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
De keren waarin het wat langer duurt komt bijna altijd doordat we als mods even overleg met elkaar hebben omdat er wat twijfel is.
Ah, dat zal het dan zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zojuis een recensie bij No Country for Old Men (2007) geschreven. Hij verschijnt ook keurig in het overzicht van mijn recensies. Als ik bij deze film echter alleen naar de recensies kijk vind ik mijn recensie hier niet terug. Hoe kan dit?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dit is een uitstekende film. De spanning druipt er van begin tot einde van af. Je moet voor deze film een heel sterk hart hebben. Javier Bardem zet op zeer overtuigende wijze een bijzonder eng type neer. Het fraaie landschap wordt prachtig in beeld gebracht.
Ik heb hem even geleend. Zet hem morgen weer terug.
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Ik heb zojuis een recensie bij No Country for Old Men (2007) geschreven. Hij verschijnt ook keurig in het overzicht van mijn recensies. Als ik bij deze film echter alleen naar de recensies kijk vind ik mijn recensie hier niet terug. Hoe kan dit?
Hij staat er gewoon tussen hoor.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het voor de zekerheid zojuist nog een keer geprobeerd. Als ik meteen naar de recensies ga staat mijn recensie er nog steeds niet bij. De laatste recensie die ik dan tegenkom is de 30ste recensie, geschreven door Freud. Dit terwijl er wel 31 recensies vermeld staan. Dit probleem doet zich ook alleen bij deze film voor.
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Vreemd, lijkt me een raar bugje dan. Bij mij sta je gewoon onder Freud. Da's iets voor Jordy.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.