• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.329 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.550 acteurs
  • 199.093 gebruikers
  • 9.377.161 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, speranza heeft gelijk, ik zie hem ook niet staan onder Freud.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb ook wel een vraagje.

Is het niet mogelijk om hier een topic te plaatsen dat niet wegzakt (zoals deze) waarin enkel moderators kunnen posten.

De bedoeling is dus dat er gepost wordt als er iemand is geband. Kleine uitleg erbij, reden van de ban, is het een tijdelijke ban of is het permanent?

Nu is het soms zo dat er leden zijn die we vaak tegenkomen op de site en ineens zijn ze weg. Niemand weet hoe of wat er is gebeurd met hun? Soms komen we er pas na een lange tijd achter dat de persoon een ban heeft.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

speranza schreef:

Ik heb zojuis een recensie bij No Country for Old Men (2007) geschreven. Hij verschijnt ook keurig in het overzicht van mijn recensies. Als ik bij deze film echter alleen naar de recensies kijk vind ik mijn recensie hier niet terug. Hoe kan dit?

Er verschijnt onterecht geen 2e pagina linkje. Ik zal even kijken.

*edit* werkt weer

Quentin

• 10202 berichten
  • 8556 stemmen

Ik weet dat ik er niet op hoef te klikken, maar die trailers update-tab lijkt me overbodig.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je hoeft er niet op te klikken.

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Ik heb problemen met het afspelen van de quick-time trailers, hij opent ze gewoon niet goed (krijg een fragment ergens half bovenin in beeld, dwars door het openstaande scherm heen.) Flash geeft geen problemen. Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Quiick time heeft een update nodig wrrsc.?

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Erwinner schreef:

Quiick time heeft een update nodig wrrsc.?

Had ik ook net bedacht idd. Start hem nog niet echt lekker op maar speelt hem nu wel af iig

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Is dit trouwens iets algemeen bekends?

http://members.home.nl/ftdskin/moviegrabber.htm

Arbil

• 208 berichten
  • 771 stemmen

In De Site > Algemeen > Berichten:

Hoe kan je al je berichten opzoeken die je in het forum heb geplaatst. Dus niet met de zoek opties maar echt al je eigen berichten die je heb geplaatst.

Yarz

• 2 berichten
  • 52 stemmen

Hallo allemaal

Is het mogelijk om een lijst te zien van alle films waar je zelf op gestemd hebt en dan met het cijfer erachter?

Dus niet alleen je recente stemmen maar alle stemmen die je ooit gegeven hebt?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

http://www.moviemeter.nl/user/42285/votes/

als je dit bedoelt Yarz ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

Is dit trouwens iets algemeen bekends?

http://members.home.nl/ftdskin/moviegrabber.htm

Ik ken het ja, zolang dit soort torrent/usenet "posters" netjes een linkje naar MovieMeter plaatsen (wat volgens mij bijna altijd het geval is) heb ik hier niet zo'n probleem mee.

Yarz

• 2 berichten
  • 52 stemmen

Nee, ik bedoel zeg maar net zo'n lijst als de recente stemmen zoals hier, alleen dan met alle votes en niet alleen de laatste 25

Arbil

• 208 berichten
  • 771 stemmen

Arbil schreef:

In De Site > Algemeen > Berichten:

Hoe kan je al je berichten opzoeken die je in het forum heb geplaatst. Dus niet met de zoek opties maar echt al je eigen berichten die je heb geplaatst.

kan dit eigenlijk wel?

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Nee. Hier zie je wel al je berichten die je op filmpagina's geplaatst hebt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Dit is echt onzin, komt vrijwel nooit voor. Alerts worden in 95% van de gevallen zelfs binnen een paar uur behandeld.

Als het persoonlijke aanvallen betreft vind ik dit nog veel te lang. Ik ben van mening dat deze ter bescherming van degene die aangevallen wordt meteen na melding verwijderd dienen te worden.

L_T_B

• 266 berichten
  • 504 stemmen

speranza schreef:

Als het persoonlijke aanvallen betreft vind ik dit nog te lang.

Houd er wel rekening mee dat de moderators vrijwilligerswerk verrichten op deze site(s). Het is dus onzinnig om te verwachten dat zij altijd direct kunnen ingrijpen.

speranza schreef:

Ik ben van mening dat deze ter bescherming van degene die aangevallen wordt meteen na melding verwijderd dienen te worden.

Dat is aan een moderator om te beoordelen.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2244 stemmen

Als het duidelijk om een persoonlijke aanval of iets dergelijks gaat denk ik ook dat deze direct verwijdert word. Maar je kunt niet van de moderators gaan verwachten dat er altijd eentje online is om direct meldingen van misbruik te behandelen.

bosuil

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > poster is weg:

hallo een vraagje toen gisteren een poster wou kopieren (rechtermuisknop) heb iets verkeerd gedaan .nu krijg ik op de hoofdpagina geen poster meer .weet iemand wat ik fout deed en hoe ik dit kan terug zetten .

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Als het persoonlijke aanvallen betreft vind ik dit nog veel te lang. Ik ben van mening dat deze ter bescherming van degene die aangevallen wordt meteen na melding verwijderd dienen te worden.
Een persoonlijke aanval omvat niets meer dan een paar getypte woordjes van een nerdje aan de andere kant van het land die je niet kent. Zolang er geen vuurwapens bij komen kijken heb je weinig bescherming nodig lijkt me. Dus wat maakt het nou uit of zoiets binnen het uur of na een dag verwijderd wordt?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Is er eigenlijk een manier om in het televisie-overzicht de films te filteren op een aantal zenders? Want heb al vaak gehad dat ik denk van "die wil ik wel eens zien" maar dan blijkt de film uiteindelijk op een zender te komen die ik hier zelfs niet kan kiezen.

Het is natuurlijk niet verschrikkelijk storend maar ik zou het wel handig vinden.

tister

• 6 berichten
  • 1885 stemmen

Het viel me op dat er in de toplijst van 2008 wel erg veel films uit

2007 instonden.

Beetje raar toch??? Of heeft dit een reden.

Ik neem aan dat de meeste mensen die gestemd hebben alleen films uit 2008 kiezen.

belchinees

• 4182 berichten
  • 2326 stemmen

Metalfist schreef:

Is er eigenlijk een manier om in het televisie-overzicht de films te filteren op een aantal zenders?

Dit goed?

Films op Belgische zenders.

tister schreef:

Het viel me op dat er in de toplijst van 2008 wel erg veel films uit 2007 instonden.

Die films zijn pas in 2008 in Nederland uitgekomen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

serpico schreef:

(quote)
Een persoonlijke aanval omvat niets meer dan een paar getypte woordjes van een nerdje aan de andere kant van het land die je niet kent. Zolang er geen vuurwapens bij komen kijken heb je weinig bescherming nodig lijkt me. Dus wat maakt het nou uit of zoiets binnen het uur of na een dag verwijderd wordt?
Een persoonlijke aanval is een zeer ernstige inbreuk op de integriteit en waardigheid van de ander. Dit gaat voor mij veel verder dan de al 7 pagina's tellende topic "Grenzen aan grappen op moviemeter". Bovendien is verbaal geweld heel vaak de wortel tot geweld met vuurwapens. Achter elke gebruiker zit een weldenkend mens van vlees en bloed. Een mens met heel veel vrijheid in uitingsvormen met als grens het niet persoonlijk aanvallen van een ander individu.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Een persoonlijke aanval is een zeer ernstige inbreuk op de integriteit en waardigheid van de ander. Dit gaat voor mij veel verder dan de al 7 pagina's tellende topic "Grenzen aan grappen op moviemeter". Bovendien is verbaal geweld heel vaak de wortel tot geweld met vuurwapens.
Zo ernstig vind ik het niet. Een discussieforum is zo'n abstracte communicatievorm dat ik me niet kan voorstellen dat mensen zich er werkelijk door aangedaan voelen. En anders moet je maar niet internetten. En dat van de vuurwapens was maar een grapje, het lijkt me ook sterk dat MM veel pogingen tot moord zal veroorzaken.

Toch vind ik het wel van belang dat de persoonlijke aanvallen verwijderd worden hoor, maar om er nu zóveel waarde aan te hechten ... nee.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Wat een aanstellerij zeg.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Schoonheidsfoutje. Als je een user zoekt en daarna ook vindt, dan zie je bij 'wanneer ingeschreven' alleen de hoeveelste van de maand staan en niet het jaartal.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Respekked schreef:

Schoonheidsfoutje.

Ik zie het jaar van inschrijving gewoon staan. Behalve bij users die zich dit jaar jaar hebben ingeschreven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.