- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, speranza heeft gelijk, ik zie hem ook niet staan onder Freud.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ook wel een vraagje.
Is het niet mogelijk om hier een topic te plaatsen dat niet wegzakt (zoals deze) waarin enkel moderators kunnen posten.
De bedoeling is dus dat er gepost wordt als er iemand is geband. Kleine uitleg erbij, reden van de ban, is het een tijdelijke ban of is het permanent?
Nu is het soms zo dat er leden zijn die we vaak tegenkomen op de site en ineens zijn ze weg. Niemand weet hoe of wat er is gebeurd met hun? Soms komen we er pas na een lange tijd achter dat de persoon een ban heeft.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb zojuis een recensie bij No Country for Old Men (2007) geschreven. Hij verschijnt ook keurig in het overzicht van mijn recensies. Als ik bij deze film echter alleen naar de recensies kijk vind ik mijn recensie hier niet terug. Hoe kan dit?
Er verschijnt onterecht geen 2e pagina linkje. Ik zal even kijken.
*edit* werkt weer
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8556 stemmen
Ik weet dat ik er niet op hoef te klikken, maar die trailers update-tab lijkt me overbodig.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik heb problemen met het afspelen van de quick-time trailers, hij opent ze gewoon niet goed (krijg een fragment ergens half bovenin in beeld, dwars door het openstaande scherm heen.) Flash geeft geen problemen. Heeft iemand een idee wat er fout gaat?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Quiick time heeft een update nodig wrrsc.?
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Quiick time heeft een update nodig wrrsc.?
Had ik ook net bedacht idd. Start hem nog niet echt lekker op maar speelt hem nu wel af iig 
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Is dit trouwens iets algemeen bekends?
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
In De Site > Algemeen > Berichten:
Hoe kan je al je berichten opzoeken die je in het forum heb geplaatst. Dus niet met de zoek opties maar echt al je eigen berichten die je heb geplaatst.
Yarz
-
- 2 berichten
- 52 stemmen
Hallo allemaal
Is het mogelijk om een lijst te zien van alle films waar je zelf op gestemd hebt en dan met het cijfer erachter?
Dus niet alleen je recente stemmen maar alle stemmen die je ooit gegeven hebt?
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
http://www.moviemeter.nl/user/42285/votes/
als je dit bedoelt Yarz ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik ken het ja, zolang dit soort torrent/usenet "posters" netjes een linkje naar MovieMeter plaatsen (wat volgens mij bijna altijd het geval is) heb ik hier niet zo'n probleem mee.
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
In De Site > Algemeen > Berichten:
Hoe kan je al je berichten opzoeken die je in het forum heb geplaatst. Dus niet met de zoek opties maar echt al je eigen berichten die je heb geplaatst.
kan dit eigenlijk wel?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Nee. Hier zie je wel al je berichten die je op filmpagina's geplaatst hebt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dit is echt onzin, komt vrijwel nooit voor. Alerts worden in 95% van de gevallen zelfs binnen een paar uur behandeld.
L_T_B
-
- 266 berichten
- 504 stemmen
Als het persoonlijke aanvallen betreft vind ik dit nog te lang.
Houd er wel rekening mee dat de moderators vrijwilligerswerk verrichten op deze site(s). Het is dus onzinnig om te verwachten dat zij altijd direct kunnen ingrijpen.
Ik ben van mening dat deze ter bescherming van degene die aangevallen wordt meteen na melding verwijderd dienen te worden.
Dat is aan een moderator om te beoordelen.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Als het duidelijk om een persoonlijke aanval of iets dergelijks gaat denk ik ook dat deze direct verwijdert word. Maar je kunt niet van de moderators gaan verwachten dat er altijd eentje online is om direct meldingen van misbruik te behandelen.
bosuil
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > poster is weg:
hallo een vraagje toen gisteren een poster wou kopieren (rechtermuisknop) heb iets verkeerd gedaan .nu krijg ik op de hoofdpagina geen poster meer .weet iemand wat ik fout deed en hoe ik dit kan terug zetten .
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Is er eigenlijk een manier om in het televisie-overzicht de films te filteren op een aantal zenders? Want heb al vaak gehad dat ik denk van "die wil ik wel eens zien" maar dan blijkt de film uiteindelijk op een zender te komen die ik hier zelfs niet kan kiezen.
Het is natuurlijk niet verschrikkelijk storend maar ik zou het wel handig vinden.
tister
-
- 6 berichten
- 1885 stemmen
Het viel me op dat er in de toplijst van 2008 wel erg veel films uit
2007 instonden.
Beetje raar toch??? Of heeft dit een reden.
Ik neem aan dat de meeste mensen die gestemd hebben alleen films uit 2008 kiezen.
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Is er eigenlijk een manier om in het televisie-overzicht de films te filteren op een aantal zenders?
Het viel me op dat er in de toplijst van 2008 wel erg veel films uit 2007 instonden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Toch vind ik het wel van belang dat de persoonlijke aanvallen verwijderd worden hoor, maar om er nu zóveel waarde aan te hechten ... nee.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Schoonheidsfoutje. Als je een user zoekt en daarna ook vindt, dan zie je bij 'wanneer ingeschreven' alleen de hoeveelste van de maand staan en niet het jaartal.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Schoonheidsfoutje.
Ik zie het jaar van inschrijving gewoon staan. Behalve bij users die zich dit jaar jaar hebben ingeschreven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.