- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Er staat niets in 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ik zie het jaar van inschrijving gewoon staan. Behalve bij users die zich dit jaar jaar hebben ingeschreven.
Vreemd, ik heb net nog een keer geprobeerd en zie twee keer alleen de datum staan. (Bij de gebruikers Eem en Tinus85, die allebei sinds 2005 al zijn ingeschreven)
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Bij beide gebruikers zie ik ook de jaartallen staan.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Jup, die bedoelde ik. Of zie je dan nog steeds wel het jaartal Hannibal?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Nee, daar zie ik ook geen jaartallen.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Twaalf uur na plaatsing van een bericht kan het bericht niet meer bewerkt of verwijderd worden.
Die termijn van twaalf uur vind ik overdreven lang, maar ik erger me vooral aan discussies die niet meer leesbaar zijn omdat verscheidene berichten in het heetst van de strijd verwijderd zijn.
Ik stel dan ook voor dat berichten niet meer bewerkt, of in ieder geval verwijderd kunnen worden zodra er een ander bericht in hetzelfde topic geplaatst is.
In overige gevallen wordt vanzelfsprekend nog steeds de twaalf uur-regeling gehanteerd.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Ben ik met je eens. Ik zie het de laatste tijd ook steeds vaker dat mensen hun berichten verwijderen, wat gewoon erg vervelend is. De limiet van 12 uur is inderdaad lang en mag wat mij betreft wel gehalveerd worden. Waarom een bericht 12 uur na de tijd nog eens aanpassen? Fouten of evt. verbeteringen zie je wel eerder lijkt me.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik stel dan ook voor dat berichten niet meer bewerkt, of in ieder geval verwijderd kunnen worden zodra er een ander bericht in hetzelfde topic geplaatst is.
Een tijdsduur van 10 minuten om je bericht te editten moet wel mogelijk zijn vind ik. Ongeacht of er een bericht na jou is verschenen.
Je moet de tijd hebben om je bericht na te lezen en aan te passen op eventuele schrijffouten.
12 uur is inderdaad veel te lang.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ik zou in ieder geval voor een halvering gaan en evt. automatisch weergeven 'dit bericht is aangepast' oid.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ik zie om heel eerlijk te zijn het probleem niet.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3092 stemmen
Ik vind 12 uur wel prima, soms dan bedenk ik me nog ergens in en dan is het wel handig als je geslapen hebt of weg bent geweest dat je nog steeds je recensie kan aanpassen. Ik vind het zelf ook vervelend dat sommige mensen niet 'verstandig' kunnen omgaan met deze mogelijkheid. Verwijderen en later bewerken, waardoor een discussie onleesbaar wordt, is gewoon irritant.
Dan even wat anders: ik weet niet waar ik moet wezen om het te zeggen, maar ik vind die lijnen onder topic naam (hierboven) en in profiel buitengewoon irritant en lelijk, mag van mij meteen weer weg.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Ik vind 12 uur wel prima, soms dan bedenk ik me nog ergens in en dan is het wel handig als je geslapen hebt of weg bent geweest dat je nog steeds je recensie kan aanpassen.
Da's jammer dan. Ik neem aan dat de meesten hun recensie gewoon nog doorlezen wanneer die geplaatst is. Fouten vallen dan wel op en dan kan je evt. verbeteringen wel doorvoeren. Als je nog iets te melden de volgende dag bijv. post je maar een nieuw bericht. Althans, dat vind ik. Die 12 uur is wat mij betreft in ieder geval te lang.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik zie om heel eerlijk te zijn het probleem niet.
Eens. Ik wil gewoon die 12 uur houden om berichten te bewerken en spelling te controleren. Moet daar dan weer aan gesleuteld worden omdat sommige users met die optie kloten?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik vind dat het juist zo moet blijven. Heb al een aantal keer gehad dat ik het stukje even wil teruglezen of er echt geen fouten inzitten maar dan laat ik er wat tijd over gaan. Ook besluit ik soms om er nog hele lappen tekst er nog aan toevoeg.
Het idee van dat er geen bericht meer kan worden aangepast als er al een volgend bericht in het topic staat vind ik ronduit belachelijk. Neen nu een K.O. Als je daar even verkeerd ziet en je typt het verkeerde cijfer en vlak achter jou plaatst er nog iemand een bericht.
Hele hoop verwarring.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Ik wil gewoon die 12 uur houden om berichten te bewerken en spelling te controleren.
Heb je daar nou echt 12 uur voor nodig? Lijkt me dat je een recensie gewoon naleest als je 'm hebt geplaatst. Dan kan je de spelling wel controleren en evt. andere dingen aanpassen. Als je elf uur na de tijd erachter komt dat je bijv. iets vergeten bent te zeggen post je toch gewoon een nieuw bericht?
Het maakt me voor de rest ook niet veel uit, al zou ik het wel goed vinden dat die 12 uur wat minder wordt.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Even iets anders: sinds wanneer is een zo'n lange streep onder de topicnaam?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik vind die 12 uur ideaal. Maak er vaak gebruik om mijn recensies bij te stellen.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3092 stemmen
Dan even wat anders: ik weet niet waar ik moet wezen om het te zeggen, maar ik vind die lijnen onder topic naam (hierboven) en in profiel buitengewoon irritant en lelijk, mag van mij meteen weer weg.

Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
In die twaalf uur is het bericht toch al door een groot deel van de gebruikers gelezen, het bericht dan nog bewerken heeft niet zoveel zin.
Verder begrijp ik dat het lastig is als een bericht niet meer bewerkt kan worden (speelde ik ook al op in: "of in ieder geval"), maar misschien is het mogelijk dat enkel kleine wijzigingen mogelijk zijn? Ik kan me een forum herinneren waarop te zien was met hoeveel procent een bericht bewerkt was. Filmgames zijn dan inderdaad een categorie apart.
Dat zal allemaal ook niet gerealiseerd worden, maar enkel de onmogelijkheid een bericht te verwijderen als er gereageerd is zal al een hoop verwarring (kijk, dát is verwarring) schelen.
EDIT (omgwtf wat doe ik nu): ja, die strepen zijn lelijk, maar dat kan goed een kwestie van wennen zijn.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11897 stemmen
Dat viel mij ook al op, er staan ook strepen op de profielen.
Wat die 12 uur betreft, ben ik het eens met wat Ramon K zegt.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Soms. Soms ben ik 8 uur vanachter de computer vandaan (er zijn echt mensen die niet constant achter de computer zitten) en dan lees ik een bericht na en wil ik nog iets aan info toevoegen of een spellingsfout verbeteren. Het wordt hier steeds zieliger op MM qua voorstellen en aanpassingen.
Is er iemand die steeds berichten weghaalt of totaal verandert waardoor discussies fout gaan of totaal onleesbaar worden? Stel dan een mod op de hoogte!
In plaats van het inperken van 'privileges' ......
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Maar ook dat is een kwestie van gewenning. Nu controleer je de volgende dag op spelfouten en andere onzin, dan doe je dat vóórdat je een bericht plaatst.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Inderdaad erg slim om dat uren later te doen i.p.v. na het plaatsen van je bericht.
- edit - Apoll was me voor.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Acht uur later kan er wel iets totaal nieuws door je hoofd flitsen of denk je dat je die ene zin net iets beter had kunnen formuleren.
P.S.
Ik vraag me nu echt af waar we het invredesnaam over hebben.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Wat is daar nu zielig aan? MM is vrijetijdsinvulling en geen aangenomen werk! Jongens toch.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Of wat achtergrondinfo toevoegen die je nog hebt opgedaan. Is toch prima zo?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Wat is daar nu zielig aan? MM is vrijetijdsinvulling en geen aangenomen werk! Jongens toch.
Mocht je willen. MovieMeter OP mijn werk, lekker bakkie erbij en zo nu en dan écht eens werken 
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Soms duurt het bij mij nog veel langer dan 12 uur tot ik plots een kemel van een spellingsfout of iets anders zie staan (of ontbreken). Het is gewoon dat je op een ander moment soms meer ziet dan oorspronkelijk. Van mij mag de aanpastijd zelfs nog verdubbelen. In elk geval moet dat inderdaad niet gewijzigd worden omwille van een paar onnozelaars. Daarvoor dient de meld-functie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.