- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Zelfs dat nog! Veel beter idee.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Mocht je willen. MovieMeter OP mijn werk, lekker bakkie erbij en zo nu en dan écht eens werken 
Ik ben jaloers. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
En een bericht verwijderen dan?
Of valt dat ook onder jullie "privileges"...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Mocht je willen. MovieMeter OP mijn werk, lekker bakkie erbij en zo nu en dan écht eens werken 
Das niet goed hoor! Moeten toch zeker minimaal 20 bakkies zijn dan toch?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
En een bericht verwijderen dan?
Of valt dat ook onder jullie "privileges"...
Dan meld je het toch gewoon? Allemaal aanpassingen gaan doen omdat sommigen (en het zijn er dus maar een paar he?) ermee kloten gaat toch nergens over?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Das niet goed hoor! Moeten toch zeker minimaal 20 bakkies zijn dan toch?
Daar zit ik tussen de middag ongeveer op ja 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8159 stemmen
Wijzigen vind ik ook niet nodig. Ik bedoel ik hoef een bericht een aantal uur later niet aan te passen, maar ik heb er ook totaal geen last van als Ramon, Djelle of iemand anders zijn recensie of bericht wel wil aanpassen als hij of zij dat fijn vind. Houden dus zo als het is.
Die streep is trouwens wel lelijk, daar ben ik het wel mee eens
.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Die streep is trouwens wel lelijk, daar ben ik het wel mee eens
.
Vind ik juist niet. Heeft wel ''iets'' en staat prima wat mij betreft. Houden zo 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Juist...
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Juist...
Vijandige houding heb jij.....
Nee. Mods kunnen toch aangeven dat indien je dat verwijdergedrag niet aanpast, je dan maar ergens anders moet vertoeven?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Acht uur later kan er wel iets totaal nieuws door je hoofd flitsen of denk je dat je die ene zin net iets beter had kunnen formuleren.
Dat heb ik ook. Nu wel geen acht uur nadien, maar het is mij toch al regelmatig gebeurt dat ik een paar uur later een tekst in een bericht nog wat aanpas, of verbeter. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Zou je trouwens nog wat specifieker kunnen zijn over die vrijetijdsinvulling en geen aangenomen werk? Ik snap het toch niet geloof ik.
redgy
-
- 1 berichten
- 10 stemmen
Vraagje?
Waar is die mooie top 100 2008 naartoe?
>>Redgy
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Als ik de laatste tijd de voorstellen hier zo bekijk, dan moet ik na mijn werk een film kijken, daarna meteen naar de computer lopen, een recensie schrijven, letter voor letter na kijken op spellingsfouten, dan hard nadenken (en misschien zelfs dingen opzoeken) of ik nog iets wil toevoegen of herformuleren en dan pas MAG ik een stem plaatsen en dan kan ik eindelijk naar bed! Dan draai ik anderhalve dag voortaan! 
edit (binnen de tien min): en dan moet ik 't bericht nog aanvinken als recensie want anders saboteer ik de 'recensiefilter'. 
MM is puur vrijblijvend en geen werkstraf.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Als ik de laatste tijd de voorstellen hier zo bekijk, dan moet ik na mijn werk een film kijken, daarna meteen naar de computer lopen, een recensie schrijven, letter voor letter na kijken op spellingsfouten, dan hard nadenken (en misschien zelfs dingen opzoeken) of ik nog iets wil toevoegen of herformuleren en dan pas MAG ik een stem plaatsen en dan kan ik eindelijk naar bed!

djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen

djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Maar de recensiefilter vond ik nog een goed voorstel. Er hangt geen verplichting of iets dergelijks vervelends aan vast.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Soms. Soms ben ik 8 uur vanachter de computer vandaan (er zijn echt mensen die niet constant achter de computer zitten) en dan lees ik een bericht na en wil ik nog iets aan info toevoegen of een spellingsfout verbeteren. Het wordt hier steeds zieliger op MM qua voorstellen en aanpassingen.
Is er iemand die steeds berichten weghaalt of totaal verandert waardoor discussies fout gaan of totaal onleesbaar worden? Stel dan een mod op de hoogte!
In plaats van het inperken van 'privileges' ......
Ben ik het mee eens. Vind het fijn om de volgende ochtend nog even de recensie door te lezen en dan wellicht een schrijffout te verbeteren, dan wel een zinnetje toe te voegen. Niks baanbrekends verder, maar wel erg fijn. Op het forum (en dan vooral bij de games) kan het wellicht wel voor probleempjes zorgen, maar dat is verder ook wel uit te kibbelen, niet? 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
En die underlines maken de layout mijns inzien niet veel duidelijker. Visueel speelt het ook niet zo mooi vind ik. Maar wellicht is het gewenning 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Mods kunnen toch aangeven dat indien je dat verwijdergedrag niet aanpast, je dan maar ergens anders moet vertoeven?
Dat moet dan ook gedaan worden, want als jij met iemand aan het discussiëren bent over een film en enkele uren later kijk je terug op die discussie en enkel jouw berichten staan er nog omdat de andere zijn berichten heeft verwijdert, dan sta je voor gek. Zeer vervelend is dat.
Ik weet niet wat de moderators hier op de site allemaal kunnen en mogen doen, maar als bij La Meglio Gioventù tot 3 keer toe een moderator moet ingrijpen en berichten verwijderen en moet zeggen dat er enkel over de film gediscussierd moet worden, dan is er toch iets mis.
Het lijkt wel alsof de moderators hier soms moeten dweilen met de kraan open. Dan schrijven ze on-topic blijven of iets dergelijks, en 10 minuten later moet de moderator alweer ingrijpen. Zeer ondankbaar werk.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Hoogst opmerkelijk dat zowel djelle als danuz, beide aanhanger van de bewerk-functie, het nodig vinden hun tekst over meerdere berichten te verdelen.
Blijkbaar is het alleen voor recensies wenselijk een ruime tijdslimiet te hebben. Dan denk ik, als die recensie toch zo belangrijk is, waarom tik je die niet in Word, spellingcontrole en al, en wacht je een dagje op inspiratie voordat je het bericht op MM plaatst.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Je stelt dus voor dat 99% van de site zich aan moet passen omdat 1% vd users schijnbaar zit te kloten met een bepaalde ruimte die ze krijgen?
En dat vind ik gewoon onzinnig. Ik vind ook niet dat alles goed verloopt op de site maar dan moet je een goede oplossing zoeken. Ik heb liever dat de mods die ene % op de vingers tikken, dan dat 99% van de site ineens alles binnen 10 min op juiste wijze binnen een bericht moeten plaatsen.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Hoe kom je toch aan die 10 minuten? Met het bewerken heb ik niet eens zoveel moeite, heb ik ook al meerdere keren aangegeven, maar verwijderen zou niet moeten mogen eens er gereageerd is. Een keer nadenken VOORDAT een bericht geplaatst is is toch niet teveel gevraagd?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
10 min, 6 uur, 10 uur... doet er verder toch niet toe? Als je niet wilt dat mensen hun berichten verwijderen (en dat is nog geen 1% van de users) dan moet je die mensen toch aanspreken ipv rest van de site restricties op te leggen. Niet?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Nou poeh, wat een restricties.
Maar genoeg, jij geneest liever, ik voorkom liever. Tot een volgende. 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Nou poeh, wat een restricties.
Maar genoeg, jij geneest liever, ik voorkom liever. Tot een volgende. 
Als ik elke zondag iedere user een taartje stuur, en iedereen smult er wekelijks van.... Maar jij gebruikt dat taartje iedere week om in het gezicht van jouw vriendin uit te smeren.
Als jouw vriendin dan bij mij komt klagen, schaf ik dan de wekelijkse taartjes voor iedereen af of schaf ik jou af?
Is toch zo klaar als een klontje! 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dat is een van de raarste vergelijkingen die ik ooit heb gehoord 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik plaats wel eens per ongeluk een bericht in het verkeerde topic, of plaats een iets te grove opmerking die ik na het terugzien ervan toch maar verwijder. Als je je post op dat moment niet verwijderen kan, zou je een lelijk leeg bericht overhouden.
Maar sowieso weer eens veel te veel van dit eeuwige geklaag van users die zich aan een enkeling ergeren en daarvoor graag de hele site aangepast zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.