• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.542 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.802 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Ik plaats wel eens per ongeluk een bericht in het verkeerde topic, of plaats een iets te grove opmerking die ik na het terugzien ervan toch maar verwijder.
Weet je überhaupt wel waar het over gaat? Grove opmerkingen zijn de eerste die reacties opleveren. Lekker zinnig om dan alsnog het bericht te verwijderen...

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Nee hoor, nog nooit verwijderd op een moment dat er al op gereageerd werd. Meer in de trant van "oh fuck, deze grap ging wel erg ver". Dan is het wel fijn dat er de mogelijkheid tot verwijdering is, om andere mensen niet tegen de borst te stoten.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Meer in de trant van "oh fuck, deze grap ging wel erg ver". Dan is het wel fijn dat er de mogelijkheid tot verwijdering is, om andere mensen niet tegen de borst te stoten.
Die mogelijkheid is er dan ook gewoon. Zolang mensen niet reageren en de 12 uur-termijn niet verstreken is heb jij de gelegenheid je bericht te verwijderen. Lijkt me meer dan genoeg.

Snap werkelijk jullie kritische houding niet. Een beetje nadenkend gebruiker merkt niet eens dat hij een "privilege" minder heeft, maar hij krijgt er wel iets aangenaams voor terug.

Doet me wat denken aan die meneer die elke week bij de bakker z'n taartje haalt. Op een dag krijgt hij niet zoals gewend z'n taartje met aardbeien voorgeschotelt, maar kan hij ook nog kiezen voor kersen. Teveel gedoe en meneer vertrekt met lege handen huiswaarts.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Wat een chaos wordt dat in de KO-games, als je je post niet langer aan kan passen tegen de tijd dat iemand gereageerd heeft.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dat is pas krom redeneren Apollinisch. Het gaat er niet om of de rest van de site zich nu 'heel erg' of 'een beetje' aan moet passen...

Maar sowieso weer eens veel te veel van dit eeuwige geklaag van users die zich aan een enkeling ergeren en daarvoor graag de hele site aangepast zien.

Precies!

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12851 stemmen

Jammer dat de helft van de kritiek gericht is op een oplossing die niet eens is voorgesteld.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik stel dan ook voor dat berichten niet meer bewerkt, of in ieder geval verwijderd kunnen worden zodra er een ander bericht in hetzelfde topic geplaatst is.

... Dit toch?

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Je zou haast zeggen dat onze ministers hier zitten. Omdat bepaalde mensen niet met hun vrijheid/gezondheid om kunnen gaan maar zaken gaan afschaffen zoals roken, paddo's...

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Djees, de beeldspraak en metaforen vliegen je om de oren. Nooit verwacht dat uitgerekend dit topic uit zou groeien tot MM's eigen kweekvijver van literair talent!

Oh, en nu niet je bericht verwijderen hè.

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Je maakt het wel heel verleidelijk.

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

Wat moeten al die strepen in die profielen?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Drs. DAJA schreef:

Omdat bepaalde mensen niet met hun vrijheid/gezondheid om kunnen gaan maar zaken gaan afschaffen zoals roken, paddo's...

Omdat sommigen hun gezondheid willen verkloten moeten anderen daar toch geen last van ondervinden.

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Beetje stom van me dat ik deze hele roken-discussie heb gestart, maar goed.

Het idee van de regering is dat mensen die werken in de horeca niet bloot mogen staan aan rook. Ik vind echter dat wanneer je bij een kroeg solliciteert je er rekening mee moet houden dat een dusdanige werkplek rook met zich meebrengt (zoals er zo veel werkplekken zijn met gevaren en nadelen).

Als er nou zo veel vraag was naar rookvrije café's, waarom zijn deze dan nauwelijke opgericht?

Hoe dan ook, ik denk dat als we hier op door willen gaan we beter een andere topic kunnen openen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Het topic bestaat al, we kunnen de discussie inderdaad beter niet hier voortzetten anders gaan we wel heel erg ver off-topic.

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5077 stemmen

Die twaalf uur gaat niet veranderen. Het komt in de praktijk gelukkig helemaal niet vaak voor dat een persoon zijn berichten uit een discussie verwijderd en gebeurt dat wel dan wordt die gebrukiker daarop aangesproken. Om het berichten plaatsen voor veel mensen minder prettig te maken voor een probleem dat weinig voorkomt lijkt me tamelijk onzinnig.

Arnie

• 1082 berichten
  • 1882 stemmen

sinterklaas schreef:

Wat moeten al die strepen in die profielen?

Ik vind ze mooi, de gegevens staan er overzichtelijk op zo. Nog maar net veranderd zeker?

Vinokourov

• 3143 berichten
  • 2909 stemmen

Andere suggestie:

Die recensies-opties is een zeer toffe uitbreiding op MM . Zou het niet tof zijn, wanneer de mogelijkheid bestaat om de recensies van een user te kunnen sorteren op alfabet, jaartal op uitbrengen van film of aantal stemmen dat een film heeft? Zo kan gemakkelijker gezocht worden naar recensies.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Bij mij gaat er wat mis als ik, bij de forumupdates, op het 'knopje' "naar het laatste bericht" klik. Bij enkele topics ga ik namelijk niet naar het laatste bericht, maar naar de op een na laatste pagina. Dit komt voor bij onder andere het topic "De Belgen op moviemeter" en "Favoriete TV-series". Dit gebeurt overigens op verschillende computers bij Firefox, Google Chrome en Safari.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Altijd of een keertje? Want als net iemand gepost heeft tussen het moment dat je klikte en het moment dat je de pagina ziet en er wordt een nieuwe pagina aangemaakt, word je door verwezen naar de een na laatste pagina. Dit heb ik een aantal keer gehad iig, anders zou ik het niet weten

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Nee, het zijn geen verse nieuwe pagina's. Er komt een volledige pagina na het punt waar ik hem open klik. En bovendien gebeurt het steeds weer opnieuw.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Het 'laatste bericht'-knopje bij de updates verwijst als laatste bericht bij het Belgen-topic naar deze post:

http://www.moviemeter.nl/forum/2/4380/300#359

Het werkelijke laatste bericht van dat topic is deze:

http://www.moviemeter.nl/forum/2/4380/330#359

Precies één pagina verder, zoals het er uit ziet.

Edit: het wordt nog bizarder

Bij de eerste link hierboven verwijs ik naar .../3 0 0 #359 maar als link wordt er ../330#359 neergezet.

Ik hoop dat onze melding nog een beetje begrijpelijk blijft.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

http://www.moviemeter.nl/forum/2/4380/300#300

Die? Want je post nu 2x dezelfde link

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Lol, en als ik Yak quote zie ik dat hij inderdaad wat anders heeft getypt dan dat er in zijn bericht wordt weergegeven. 300 gevolgd door #359 wordt automatisch omgezet in 330 gevolgd door #359.

Jordy HELP!

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Goldenskull schreef:

http://www.moviemeter.nl/forum/2/4380/300#300

Die? Want je post nu 2x dezelfde link

Nee, dat maakt MovieMeter ervan.

Quote mijn vorige bericht maar eens, dan zie je het.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Dat is wel gek ja

Toffe nummer één trouwens

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat probleem van het foute "naar laatste bericht" linkje heb ik gefixed.

De oorzaak van alle verwarring rond de geplaatste linkjes is in het kort: er worden inderdaad door de site interne linkjes gecorrigeerd in berichten. En in het lang: stel dat ik (met geconfigureerd de instelling 30 berichten per pagina) een interne link plaats naar "30 # 56" (bericht nummer 56 op de pagina die met bericht 30 begint). Stel vervolgens dat iemand met de instelling 20 berichten per pagina dit bericht leest en op de link klikt. Deze persoon heeft op de pagina die met bericht 30 begint helemaal geen bericht 56, omdat de pagina bij bericht 50 eindigt, het linkje doet het dus niet. Om dit te voorkomen wordt het bericht voor deze tweede gebruiker aangepast, zodat het net lijkt alsof de eerste persoon een linkje naar "40 # 56" heeft geplaatst, die het voor deze tweede gebruiker dus wel correct doet. Deze correctie is blijkbaar zo grondig dat ook een bericht met "0 # 56" gecorrigeerd wordt naar een werkende link, wat een bugmelding van een foute link dus lastig maakt Een slecht systeem inderdaad, waar ook gewoon fatsoenlijke oplossingen voor te verzinnen zijn, maar wat helaas nu niet meer te fixen is zonder de halve site om te moeten gooien.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Thanks Jordy. De uitleg laat ik wel even verder vertalen door Yak.

jumbo4u2

• 88 berichten
  • 157 stemmen

In De Site > Algemeen > Zoekfunctie:

Is er iets aan de hand met de zoekfunctie?

Sinds een week vindt hij sommige titles niet meer die ik invoer. Bv rumor has it...

Geen probleem met zoeken op artiestnaam etc.

groeten Jumbo

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Als ik gewoon rumor has it intyp kom ik perfect op die film hoor.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1821 stemmen

Als je op "gebruikers" klikt, krijg je lijsten van de users met de meeste stemmen, berichten en toevoegingen. Waarom ook geen recensies eigenlijk?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.