- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Ik, sinds vandaag, ook niet meer.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 berichten
- 5451 stemmen
Mijn gebruikersupdates zijn ook verdwenen...
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Hier ook...
*edit* hey, maar die nieuwe keuzemogelijkheid bij "toevoegen aan mijn films" is wél super! 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Bij mij zijn ze ook weer verdwenen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja sorry er is helaas iets fout gegaan vannacht blijkbaar. Ze zullen vanaf nu weer gevuld gaan worden, maar de updates van afgelopen week zijn helaas weg.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Een misschien al eerder geopperd idee, maar waarom is er geen mogelijkheid voor shortfilms op de site? Net zoals met miniseries niet meedoen in de grote lijsten enzo, maar het zou zeker een extra toevoeging zijn voor de site.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De actie toevoegen aan Mijn Films is niet meer mogelijk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
...in de laatste Opera. In 9.62 werkte het wel, gare kutbrowser. Ik zal voor de Opera gebruikers de "geavanceerde" nieuwe functionaliteit uitzetten, misschien moet je even je cache legen voor het weer op de ouderwetse manier werkt.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Een misschien al eerder geopperd idee, maar waarom is er geen mogelijkheid voor shortfilms op de site? Net zoals met miniseries niet meedoen in de grote lijsten enzo, maar het zou zeker een extra toevoeging zijn voor de site.
Maar het wordt dan wel moeilijk om hiervoor een poster te vinden. Of misschien kun je het gewoon als extra informatie op de regisseurspagina laten zien. En wat doe je met het stemmen?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Met kortfilms erbij en dan ook nog eens zonder poster zou het wel eens erg onoverzichtelijk kunnen worden.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Met kortfilms erbij en dan ook nog eens zonder poster zou het wel eens erg onoverzichtelijk kunnen worden.
Ja en het zou gewoon te druk worden.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5889 stemmen
Maar het wordt dan wel moeilijk om hiervoor een poster te vinden. Of misschien kun je het gewoon als extra informatie op de regisseurspagina laten zien. En wat doe je met het stemmen?
Een idee wat ik steeds blijf ondersteunen en een idee met enkele problemen die volgens mij vrij simpel op te lossen zijn. Héél veel korte films kennen namelijk gewoon officiële posters, die best wel te vinden zullen zijn. Stills zeker iig.
Daarbij is het een idee om de kort films niet voor de normale lijsten mee te laten tellen, maar een aparte kortfilmlijst te maken bijvoorbeeld. Met mijn zeer geringe kennis van programmeren heb ik natuurlijk geen idee of dit 'zo ff te doen is', maar het lijkt me wel te doen.
Blijf het nog steeds een verrijking voor de site vinden, mocht het er ooit komen...
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Een idee wat ik steeds blijf ondersteunen en een idee met enkele problemen die volgens mij vrij simpel op te lossen zijn. Héél veel korte films kennen namelijk gewoon officiële posters, die best wel te vinden zullen zijn. Stills zeker iig.
Daarbij is het een idee om de kort films niet voor de normale lijsten mee te laten tellen, maar een aparte kortfilmlijst te maken bijvoorbeeld. Met mijn zeer geringe kennis van programmeren heb ik natuurlijk geen idee of dit 'zo ff te doen is', maar het lijkt me wel te doen.
Blijf het nog steeds een verrijking voor de site vinden, mocht het er ooit komen...
Stills zullen er zeker wel voor te vinden zijn maar posters vind ik niet zo direct (alleen maar een slechte voor the big shave). Maar dit moet nu volgens mij niet zo heel moeilijk te programmeren zijn. Het zou inderdaad wel een verrijking zijn.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
En zou je die dan ook in je Top 10 kunnen zetten?
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Dat lijkt me toch volledig vrij? 't is immers je eigen top 10
.
Je kunt met het toelaten voor shortfilms ook veel meer van de filmgeschiedenis laten zien. Films als The Great Train Robbery en Une Voyage Dans la Lune zijn in mijn ogen essentieel als je het hebt over het begin van de cinema, Bovendien kan een shortfilm ook veel aangeven over een regisseur vaak nog vóór diens doorbraak, kijk maar naar de eerste short van Werner Herzog!
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Voor recente en Nederlandse films, ja.
Ik zou ze mijden.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Waarom negeren? Kom ik een keer met een idee... Begrijp het soms echt niet...
Jordy, is het een idee om bij elke gebruiker een update te maken over het laatst geplaatste bericht?
Zie voorbeeld:
http://img261.imageshack.us/my.php?image=mmxx8.jpg
En op de pagina ziet het er dan zo uit:
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als ik niet reageer dan is de discussie al meerdere malen gevoerd, of dan staat het al op de lijst. In dit geval het laatste.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Dat dacht ik al. Mooi. Bedankt voor je reactie.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Moonlighting (1985) is van de site gehaald omdat het een pilot betreft van de serie (die zijn niet toevoegbaar).
De berichten zijn naar het forum verplaatst.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Geen idee of de vraag al eerder is gesteld, maar hoe kan 'stinissen' zoveel films binnen een dag kan bekijken?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Geen idee of de vraag al eerder is gesteld, maar hoe kan 'stinissen' zoveel films binnen een dag kan bekijken?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Echt, hij heeft een Delorean 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me niet dat hij al die films op 1 dag bekijkt. Hij stemt waarschijnlijk vanuit zijn geheugen.
Ik heb ook ergens eens gelezen dat hij in een videotheek werkte, ja dan krijg je nogal wat films te zien.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Het feit dat ie in een videotheek werkt zou inderdaad een rol kunnen spelen.
Wat niet zozeer aannemelijk is dat ie alles vanuit zijn geheugen zou stemmen. Het is namelijk zo dat hij continu 3 à 4 films op een dag bekijkt.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8556 stemmen
Maar daar is toch niets vreemds aan
?
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Ik moet zeker nog op zo'n 2000 films stemmen. Ik neem de tijd daarvoor.
Misschien doet hij hetzelfde?
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
En dat voor iemand van 7 jaar oud? Sterk... 
Lui (crew films)
-
- 3492 berichten
- 11904 stemmen
Ik zie weleens dat hij stemt op films die net toegevoegd zijn, en ik denk dus dat hij die vroeger gezien heeft (en zoals hierboven al wordt gezegd) hij dus stemt vanuit zijn herrinering.
Ik heb ook niet gestemd op films die ik vroeger gezien heb. De films waar op ik gestemd heb, zijn de films uit mijn eigen collectie, en die ik na mijn aanmelddatum gezien heb. Stemmen vanuit mijn herrinering doe ik niet, dan kijk ik de film liever een keer opnieuw
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.