• 15.820 nieuwsartikelen
  • 178.403 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.649 acteurs
  • 199.110 gebruikers
  • 9.378.126 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dank je. Komt gewoon weer terug hoor. Ik ga niet iedere dag tegen mijn kop aankijken.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Oke, Avatar teruggeplaatst en zie ze allemaal weer, behalve die van Harm.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die andere van die buikspreekpop vond ik zo mooi.

Deze is ook wel goed hoor, fijn herkenbaar.

josseheijmen

• 503 berichten
  • 213 stemmen

Best apart:

Gisteren Panic gezien. Was titel vergeten: zoek op 'macy'.

Resultaat: een aantal films, slechts die waarvan de titel begint met a - i !!

zoek op william h. macy: resultaat: al zijn films komen eruit rollen.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Koekebakker schreef:

Zijn de gebruikersupdates stuk of heb ik iets aangeklikt wat ik niet wilde? (bij mij zijn ze leeg terwijl er wel berichten zijn geplaatst door gebruikers die ik heb toegevoegd aan mijn gebruikersupdates)

Goodfella schreef:

Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem

..of zijn we dat wel?

Ik hoor er niemand over, maar zit nog steeds zonder gebruikersupdates terwijl ik geen lijst heb geleegd of iets dergelijks.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Bij mij ook nog steeds hetzelfde, inderdaad.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Mijn updates doen het prima.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3702 stemmen

Bij mij doet die het wel.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Hmm.. dan hebben ofwel Goodfella en ik allebei op dezelfde dag iets onbedoelds gedaan ofwel is er een bugje bij omstandigheden die voor ons specifiek zijn.

Bij mij geeft de pagina http://www.moviemeter.nl/updates/users/ geen updates, terwijl bij de gebruikers van wie ik de updates graag zou zien onder hun nick nog steeds de link staat: "verwijder uit mijn persoonlijke gebruikersupdates" en zij ook recent stemmen en berichten hebben geplaatst.

Wat gaat er mis?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik heb inderdaad exact hetzelfde.

Een geweldige toevoeging zou zijn: een RSS feed van de "Mijn Films" lijsten per gebruiker, zodat je een bekeken film zou kunnen toevoegen aan een andere site.

Zoals hier gebeurd met een Netflix RSS: http://serene.swurl.com/

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Even een klein iets mbt het tv-overzicht. Met welke criteria wordt de lijst van de komende dagen samengesteld. Full Metal Jacket, morgenavond op Veronica staat er bijvoorbeeld niet tussen.

Volgens mij zijn het op dit moment de 10 eerste film van de volgende dag. Zou het niet een idee zijn er een soort 'zet alvast in je agenda lijst' voor een hele week van te maken? Hoewel je dan weer voor velen moet gaan beslissen wat er wel en niet tussen zou horen heeft het komende dagen overzich op dit moment imo weinig meerwaarde.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jeauhan schreef:

Volgens mij zijn het op dit moment de 10 eerste film van de volgende dag. .

Volgens mij ook, dat zouden de tien "grootste" films van de komende dagen moeten zijn, gaat op de lijst

kan iemand mij vertellen waar ik info vandaan kan halen van de serie prisson break

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

jewalraider schreef:

kan iemand mij vertellen waar ik info vandaan kan halen van de serie prisson break

http://www.moviemeter.nl/forum/0/3436

En, eh, Jordy, zie je kans op onderstaande te reageren? (ik zie het ook niet in je bugs-lijst namelijk)

Koekebakker schreef:

Hmm.. dan hebben ofwel Goodfella en ik allebei op dezelfde dag iets onbedoelds gedaan ofwel is er een bugje bij omstandigheden die voor ons specifiek zijn.

Bij mij geeft de pagina http://www.moviemeter.nl/updates/users/ geen updates, terwijl bij de gebruikers van wie ik de updates graag zou zien onder hun nick nog steeds de link staat: "verwijder uit mijn persoonlijke gebruikersupdates" en zij ook recent stemmen en berichten hebben geplaatst.

Wat gaat er mis?

Goodfella schreef:

Ik heb inderdaad exact hetzelfde.

Netuser

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Favicon:

Waarom heeft MovieMeter niet een mooie favicon?

Onderhond

• 87598 berichten
  • 12853 stemmen

Heeft MovieMeter toch? De M uit het logo met de oranje achtergrond.

Of vind je het gewoon lelijk ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sorry, ik zet het op de lijst. In ieder geval iets dat pas op begint te treden bij een bepaalde hoeveelheid gebruikers/gebeurtenissen in je gebruikersupdates.

Onderhond

• 87598 berichten
  • 12853 stemmen

Gaat de code achter de "genereer stemtabel" functie ooit nog verbeterd worden? Volgens mij is het best een louche systeem, aangezien het nogal eenvoudig kapot te krijgen is. Zo merk je bijv dat:

* wanneer een lijst nog niet volledig geladen is en je drukt al op "genereer stemtabel" je maar een tabel krijgt tot waar de pagina geladen was.

* bij het openen van meerdere tabs enkel de laatste "genereer stemtabel" link werkt. De links in vorige tabs zullen dezelfde tabel genereren als de lijst in de laatste tab.

Begrijp dus de werking er wel achter, maar vooral het tab-gedoe is best vervelend soms. Geen zwaar issue maar wel best buggy behavior.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Onderhond schreef:

Gaat de code achter de "genereer stemtabel" functie ooit nog verbeterd worden?

Nee, daar zal ik waarschijnlijk nooit meer iets aan doen.

Onderhond

• 87598 berichten
  • 12853 stemmen

Oki, wel een beetje jammer

kArIzMa_Movie

• 1290 berichten
  • 334 stemmen

Jordy, is het een idee om bij elke gebruiker een update te maken over het laatst geplaatste bericht?

Zie voorbeeld:

http://img261.imageshack.us/my.php?image=mmxx8.jpg

En op de pagina ziet het er dan zo uit:

http://img186.imageshack.us/my.php?image=uuusd1.jpg

Netuser

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Damn, dan zal ik wel een browserprobleem hebben. Op elke site zie ik netjes een favicon behalve hier

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Jordy schreef:

Sorry, ik zet het op de lijst. In ieder geval iets dat pas op begint te treden bij een bepaalde hoeveelheid gebruikers/gebeurtenissen in je gebruikersupdates.

Ok, dank voor de reactie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nu goed?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ja! Top!

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Jordy schreef:

nu goed?

Appláuws!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

(afbeelding)

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4897 stemmen

Jordy schreef:

nu goed?

Koekebakker schreef:

Ja! Top!

Sorry dat ik de feestvreugde moet bederven ( ), maar nu zie ik geen gebruikersupdates meer. Precies hetzelfde geval als bij Koekebakker en Goodfella.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.