- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dank je. Komt gewoon weer terug hoor. Ik ga niet iedere dag tegen mijn kop aankijken. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Oke, Avatar teruggeplaatst en zie ze allemaal weer, behalve die van Harm.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die andere van die buikspreekpop vond ik zo mooi.
Deze is ook wel goed hoor, fijn herkenbaar.
josseheijmen
-
- 503 berichten
- 213 stemmen
Best apart:
Gisteren Panic gezien. Was titel vergeten: zoek op 'macy'.
Resultaat: een aantal films, slechts die waarvan de titel begint met a - i !!
zoek op william h. macy: resultaat: al zijn films komen eruit rollen.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Zijn de gebruikersupdates stuk of heb ik iets aangeklikt wat ik niet wilde? (bij mij zijn ze leeg terwijl er wel berichten zijn geplaatst door gebruikers die ik heb toegevoegd aan mijn gebruikersupdates)
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem 
..of zijn we dat wel?
Ik hoor er niemand over, maar zit nog steeds zonder gebruikersupdates terwijl ik geen lijst heb geleegd of iets dergelijks.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Bij mij ook nog steeds hetzelfde, inderdaad.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Hmm.. dan hebben ofwel Goodfella en ik allebei op dezelfde dag iets onbedoelds gedaan ofwel is er een bugje bij omstandigheden die voor ons specifiek zijn.
Bij mij geeft de pagina http://www.moviemeter.nl/updates/users/ geen updates, terwijl bij de gebruikers van wie ik de updates graag zou zien onder hun nick nog steeds de link staat: "verwijder uit mijn persoonlijke gebruikersupdates" en zij ook recent stemmen en berichten hebben geplaatst.
Wat gaat er mis?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik heb inderdaad exact hetzelfde.
Molislaegers
-
- 4 berichten
- 8 stemmen
Een geweldige toevoeging zou zijn: een RSS feed van de "Mijn Films" lijsten per gebruiker, zodat je een bekeken film zou kunnen toevoegen aan een andere site.
Zoals hier gebeurd met een Netflix RSS: http://serene.swurl.com/
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Even een klein iets mbt het tv-overzicht. Met welke criteria wordt de lijst van de komende dagen samengesteld. Full Metal Jacket, morgenavond op Veronica staat er bijvoorbeeld niet tussen.
Volgens mij zijn het op dit moment de 10 eerste film van de volgende dag. Zou het niet een idee zijn er een soort 'zet alvast in je agenda lijst' voor een hele week van te maken? Hoewel je dan weer voor velen moet gaan beslissen wat er wel en niet tussen zou horen heeft het komende dagen overzich op dit moment imo weinig meerwaarde.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Volgens mij zijn het op dit moment de 10 eerste film van de volgende dag. .
Volgens mij ook, dat zouden de tien "grootste" films van de komende dagen moeten zijn, gaat op de lijst
jewalraider
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
kan iemand mij vertellen waar ik info vandaan kan halen van de serie prisson break
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
kan iemand mij vertellen waar ik info vandaan kan halen van de serie prisson break
http://www.moviemeter.nl/forum/0/3436
En, eh, Jordy, zie je kans op onderstaande te reageren? (ik zie het ook niet in je bugs-lijst namelijk)
Hmm.. dan hebben ofwel Goodfella en ik allebei op dezelfde dag iets onbedoelds gedaan ofwel is er een bugje bij omstandigheden die voor ons specifiek zijn.
Bij mij geeft de pagina http://www.moviemeter.nl/updates/users/ geen updates, terwijl bij de gebruikers van wie ik de updates graag zou zien onder hun nick nog steeds de link staat: "verwijder uit mijn persoonlijke gebruikersupdates" en zij ook recent stemmen en berichten hebben geplaatst.
Wat gaat er mis?
Ik heb inderdaad exact hetzelfde.
Netuser
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > Favicon:
Waarom heeft MovieMeter niet een mooie favicon?
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Heeft MovieMeter toch? De M uit het logo met de oranje achtergrond.
Of vind je het gewoon lelijk ? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sorry, ik zet het op de lijst. In ieder geval iets dat pas op begint te treden bij een bepaalde hoeveelheid gebruikers/gebeurtenissen in je gebruikersupdates.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Gaat de code achter de "genereer stemtabel" functie ooit nog verbeterd worden? Volgens mij is het best een louche systeem, aangezien het nogal eenvoudig kapot te krijgen is. Zo merk je bijv dat:
* wanneer een lijst nog niet volledig geladen is en je drukt al op "genereer stemtabel" je maar een tabel krijgt tot waar de pagina geladen was.
* bij het openen van meerdere tabs enkel de laatste "genereer stemtabel" link werkt. De links in vorige tabs zullen dezelfde tabel genereren als de lijst in de laatste tab.
Begrijp dus de werking er wel achter, maar vooral het tab-gedoe is best vervelend soms. Geen zwaar issue maar wel best buggy behavior.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Gaat de code achter de "genereer stemtabel" functie ooit nog verbeterd worden?
Nee, daar zal ik waarschijnlijk nooit meer iets aan doen.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Jordy, is het een idee om bij elke gebruiker een update te maken over het laatst geplaatste bericht?
Zie voorbeeld:
http://img261.imageshack.us/my.php?image=mmxx8.jpg
En op de pagina ziet het er dan zo uit:
Netuser
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Damn, dan zal ik wel een browserprobleem hebben. Op elke site zie ik netjes een favicon behalve hier 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Sorry, ik zet het op de lijst. In ieder geval iets dat pas op begint te treden bij een bepaalde hoeveelheid gebruikers/gebeurtenissen in je gebruikersupdates.
Ok, dank voor de reactie.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
nu goed?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
nu goed?
Ja! Top!
Sorry dat ik de feestvreugde moet bederven (
), maar nu zie ik geen gebruikersupdates meer. Precies hetzelfde geval als bij Koekebakker en Goodfella.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.