- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ik bedoel gewoon eenstemmenlijstje met massas 5 sterren en massas 0.5 sterren en amper iets daar tussenin. Mag dat? Lijkt me moeilijk om daar regels tegen te maken maar ik heb er al vaker discussies over gelezen en ik vraag het me gewoon af.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nee, mag niet. Gewoon melden, dan worden ze verwijderd in de meeste gevallen.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Zie niet in wat er niet aan mag. Zolang er geen aanwijzingen zijn voor stemfraude worden zulke stemmen doorgaans niet verwijderd.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Toch mag het niet, heb het zelf ondervonden. Ik kreeg nog een opmerking erbij dat
het zelfs Onderhond overtrof. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22422 berichten
- 5127 stemmen
Het mag alleen niet als er duidelijk sprake is van beinvloeding van de toplijsten. Stemfraude dus. En dat is in dit geval niet zo.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zou ook niet weten waarom het niet zou mogen. Als iemand alle films in twee categorien (goed en slecht) wil verdelen, waarom dan niet?
foray
-
- 57 berichten
- 97 stemmen
Ik wil een avatar uploaden. Ik kan dan een deel van een plaatje selecteren. Dit gaat allemaal goed, maar als ik verder ga dan blijft de avatar toch niet in mijn profiel bewaard. Ik maak gebruik van Firefox. Iemand hier bekend mee en een oplossing?
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Zo nu en dan komt het voor dat sommige van mijn mappen onder "mijn films" opeens als een sub-map onder een andere hangen. Wellicht doe ik onbewust iets waardoor dit gebeurt, maar ik weet niet wat. Wie kan mij informeren?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Misschien heb je deze er per ongeluk in gesleept ofzo?
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Misschien heb je deze er per ongeluk in gesleept ofzo?
Nou, het gaat er meer om dat een bestaande map opeens niet meer zichtbaar is en terug te vinden is als sub-map onder een andere...
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ja daarom zei SelmaDuim ook of je misschien per ongeluk iets hebt versleept.
Vinokourov
-
- 3143 berichten
- 2909 stemmen
Ik weet niet hoe lang ik dit over het hoofd heb gezien:
http://www.moviemeter.nl/user/39581/reviews/
Maar dit is een verdomd eenvoudig maar handige functie: al mijn reviews bij elkaar
. Ik had vroeger ooit nog het idee om een site met reviews (weliswaar wat uitgebreider) op te zetten. Maar dankzij dit hoeft dat niet meer gelukkig
. Ga zo door zou ik zeggen!
Nog cooler zou het zijn, wanneer je de reviews op alfabet, jaar of aantal votes kon sorteren.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ja daarom zei SelmaDuim ook of je misschien per ongeluk iets hebt versleept.
Inderdaad. Soms blijft mijn muis aan een mapje 'plakken' (of dat nu mijn onhandigheid is of wat anders laat ik maar in het midden) en dan neem ik het mapje mee in plaats van dat ik gewoon mijn muis verplaats. Zo heb ik wel eens dat er een mapje in een ander mapje terecht komt, terwijl dat niet de bedoeling was. Misschien was dat bij jou ook zo.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Inderdaad. Soms blijft mijn muis aan een mapje 'plakken' (of dat nu mijn onhandigheid is of wat anders laat ik maar in het midden) en dan neem ik het mapje mee in plaats van dat ik gewoon mijn muis verplaats. Zo heb ik wel eens dat er een mapje in een ander mapje terecht komt, terwijl dat niet de bedoeling was. Misschien was dat bij jou ook zo.
Ah, bedankt voor je toelichting! Ik was me er totaal niet van bewust dat je complete mappen met inhoud ook kon verslepen. Misschien is dat inderdaad aan de orde, maar niet bewust gedaan dan.. Maar in dat geval zou ik het dus ook weer terug moeten kunnen slepen, dat ga ik eens even proberen. Dank voor je reactie 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ah, op de profielpagina is nu ook zichtbaar hoeveel recensies je hebt aangevinkt.
Ik heb er blijkbaar 77 geschreven, ofwel iets meer dan één per drie dagen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik zie dat niet Apollinisch. Toch wel, gevonden! 87 per jaar.
En wie zou de het meeste geschreven hebben. OH 1909
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
... en je kunt je recensies ook nog eens terugzien via de nieuwe tab op je profielpagina.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Haha, hierdoor wordt het wel pijnlijk duidelijk hoeveel nutteloze posts je noteert. Van mijn totale aantal posts is ruim 0,8% een review... 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Leuke toevoeging dat je het aantal recensies nu ook kunt zien inderdaad.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Haha ik ben een stuk serieuzer dan jij, Goodfella: 7,6% van mijn berichten is review 
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Is het ook geen idee om bij de gebruikers-statistieken ook een lijst op te nemen van de users met de meeste reviews?
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Waarom heten het daar opeens 'reviews'? Lijkt me logischer om ze ook daar gewoon met 'recensies' aan te duiden, toch?
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Haha ik ben een stuk serieuzer dan jij, Goodfella: 7,6% van mijn berichten is review 
Waar zie je die percentage?
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Waar zie je die percentage?
Aantal recensies : aantal berichten x 100 = percentage recensies.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
2341= jouw berichten
2341x100= 234100 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
nee RD, je moet je aantal recensies delen door je aantal berichten en dan vermenigvuldigen met 100.
Bij mij afgerond is dat 0.2
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom heten het daar opeens 'reviews'? Lijkt me logischer om ze ook daar gewoon met 'recensies' aan te duiden, toch?
Ja, je hebt gelijk
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Er zijn toplijsten van gebruikers per bericht, toevoeging en stem. Kan dat ook per recensie? Zou wel handig zijn om te kijken wie veel recensies schrijft om die te volgen.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Ja goed idee.
Het idee komt me ook vagelijk bekend voor ... 
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
Hallo allemaal,
Ik heb besloten om mijn crewtaken neer te leggen en verder van de site te genieten als "gewone" gebruiker.
Ik kom door drukte op mijn werk en in mijn privéleven niet meer toe aan het behandelen van toevoegingen en daarom vind ik het niet meer dan normaal om er helemaal mee te stoppen.
Ik vond het erg leuk om een aantal jaar 'achter de schermen' te hebben meegedraaid, en wens de overige crew nog veel succes, en vooral plezier met hun crewtaken.
Kapp, nu mag de crewtag weg. 
EDIT: Oei, wat veel ruimte ineens tussen mijn naam en avatar... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.