- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Ik heb ook nog wel een idee, maar weet niet of het überhaubt te realiseren valt(technisch gezien, ben daarin nogal een leek).
Zou het misschien mogelijk zijn om, als je gequote wordt, hier een melding van te krijgen? Zo zag ik zojuist dat ik in juni gequote was bij de film 10000BC. Dit was me eerder niet opgevallen en daardoor heb ik niet gereageerd. Geen ramp natuurlijk, dat moge duidelijk zijn, maar misschien dat t in andere gevallen wel echt jammer zou zijn
.
Is zoiets realiseerbaar of is dat teveel werk c.q. niet te doen?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Is het niet een idee dat wanneer je je registreert je automatisch ook bij de rest van de -meters wordt ingeschreven? Nu moet ik overal apart een profiel aanmaken, terwijl dat gemakkelijk (nou, makkelijk weet ik niet) geintegreerd kan worden. En dat je dan onder opties o.i.d. je andere profiel(en) kan activeren of uitzetten.
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1936 stemmen
Probleempje, sinds een tweetal weken werkt moviemeter erg traag bij mij iemand idee hoe dit komt? Zijn er nog mensen met dit probleem?
anco12
-
- 116 berichten
- 82 stemmen
hallo wie kan mij helpen met mijn foto er bij te zetten,
lukt niet hij geeft steeds aan dat ik een gedeelte moet selecteren
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Klopt, je moet een deel van je foto selecteren.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Probleempje, sinds een tweetal weken werkt moviemeter erg traag bij mij iemand idee hoe dit komt? Zijn er nog mensen met dit probleem?
Start soms voor geen meter op, als je dat bedoelt, als dat eenmaal is gelukt gelukt nergens problemen mee.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
ja maar hoe doe je dat
Stel je hebt The Green Mile als foto en je wilt alleen maar Tom Hanks zijn hoofd. Dan moet je gewoon zijn hoofd selecteren hoe doe je dat? Simpel houd gewoon je linkermuisknop ingedrukt en selecteer het stuk wat je wenst als avatar.
En klik daarna op versturen.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
zonet van avatar gewisseld.
het is iets anders kwam ik net achter, er is maar een mogelijke grootte, je mag geen kleiner deel selecteren, en het lukt niet om een groter deel te selecteren.
probeer dus het grootst mogelijke deel te selecteren, daar ging het bij mij iig four
josseheijmen
-
- 503 berichten
- 213 stemmen
Dames en Heren,
na een aantal maanden afwezigheid merk ik dat er nu onderscheid wordt gemaakt tussen recensies en berichten.
Hoe kan ik mijn 5 maanden geleden geschreven recensies als zodanig markeren? En dus een gele ster laten krijgen?
Graag antwoord in privéberichtje. Hartelijk dank.
tukkerstein
-
- 2220 berichten
- 3475 stemmen
Is het geen idee om berichten aan te dragen om als recensie gemarkeerd te worden (of andersom), doormiddel van een knop waardoor er een berichtje gaat naar een moderator of iets dergelijks?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kan toch, ff een klikje op het sterretje links bovenin van je bericht!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
en hier is nog tijdelijk geloof ik een makkelijk tooltje.
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1936 stemmen
Start soms voor geen meter op, als je dat bedoelt, als dat eenmaal is gelukt gelukt nergens problemen mee.
Nee, bedoelt dit niet. Alles wat ik wil openen of als ik een film wil zoeken gebeurt heel langzaam. Geen idee hoe het komt.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Gebruik je www.moviemeter.nl of gewoon moviemeter.nl?
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1936 stemmen
Gebruik je www.moviemeter.nl of gewoon moviemeter.nl?
www.moviemeter.nl gebruik ik, staat al maanden bij mijn favorieten en had nooit geen problemen. Behalve de laatste twee weken dat alles heel langzaam werkt. Is vreemd want met andere sites heb ik geen problemen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Maakt dat verschil dan?
Heb het dacht ik overlaatst ergens gelezen dat sommige sites trager werken zonder www ervoor. Kan ook verkeerd zijn hoor 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Heb het dacht ik overlaatst ergens gelezen dat sommige sites trager werken zonder www ervoor. Kan ook verkeerd zijn hoor 
Heb ik ook gelezen.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Mag het eigenlijk om dit soort stemmenlijstjes te hebben?

Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Goh, van wie zou die stemgrafiek nou zijn. Plak dan alles af.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
OK, aangepast en nu kan niemand meer zien dat dit het stemmenlijstje van *piep* is. Nu kan mijn vraag beantwoord worden.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Nee dat kan niet want er is niks meer zichtbaar.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Dan klik je toch even op de link die in zijn bericht staat (zichtbaar via 'quote').
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.