- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Mijn gebruikers-update staat leeg, alhoewel ik toch een tiental gebruikers geselecteerd heb voor de updates. En toch hebben die gebruikers nog berichten geplaatst ondertussen, staat alles nog juist aangevinkt bij m'n profiel en als ik bij die gebruikers ga kijken staan ze nog steeds geselecteerd voor de updates...
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
Mijn gebruikers-update staat leeg, alhoewel ik toch een tiental gebruikers geselecteerd heb voor de updates. En toch hebben die gebruikers nog berichten geplaatst ondertussen, staat alles nog juist aangevinkt bij m'n profiel en als ik bij die gebruikers ga kijken staan ze nog steeds geselecteerd voor de updates...
Dat probleem had ik ook. Ik heb gewoon eerst alle uodates verwijderd en daarna opnieuw toegevoegd en daarna werkte het weer goed bij mij.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Ik heb het op die manier gedaan en de updates zijn idd terug nu. Bedankt Spetie.
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
banners als "freesingleonline" laten MM dalen in mijn achting...
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Als je ingelogd bent heb je toch nergens last van?
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
is mogelijk, maar ik neem niet altijd de moeite om in te loggen 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
is mogelijk, maar ik neem niet altijd de moeite om in te loggen 
Ik log nooit in of uit. Zeer makkelijk. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
Ik heb het op die manier gedaan en de updates zijn idd terug nu. Bedankt Spetie.
Graag gedaan
.
Tharoy
-
- 313 berichten
- 511 stemmen
Ik denk dat ik hier goed ben, dus ik vraag het maar even.
Kan er wat worden gedaan aan de verschrikkelijk trage search? Als ik bijvoorbeeld 'Dark Knight' in typ, dan gebeurt er soms helemaal niks, en moet ik vaak zelfs refreshen en het nog een keer proberen voordat 'Dark Knight' in de search tevoorschijn komt. Dit is echt heel onhandig en irriterend.
De oude search werkte beduidend sneller en vlotter. Kan er dus een oplossing voor worden gezocht, of ligt het aan mij?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat zal dan toch niet bij MM liggen, want bij mij werkt het fantastisch goed. Moest iedere site op zo'n manier werken er zou heel wat tijd bespaard worden. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Nieuwe computer kopen, de jouwe is duidelijk te langzaam.
Tharoy
-
- 313 berichten
- 511 stemmen
Wat is dat nou weer voor een rare merking Pastichio Rocker?
Ik heb gewoon betrekkelijk snel internet(5 mb), en de rest van de sites werken gewoon vlot, dus ik neem aan dat dat niet aan mij ligt.
Bovendien, een snelle computer heeft niks te maken met snel internet, dus het slaat sowieso nergens op.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Blijkbaar heeft niemand anders last, ik ook niet. Wellicht ligt het aan je instellingen. Jordy kan hier alleen iets mee als je meer info geeft. Dat is ook 'normaal'. Wat voor soort internet heb je, wellicht is dat juist verouderd?
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7407 stemmen
Ik denk dat ik hier goed ben, dus ik vraag het maar even.
Kan er wat worden gedaan aan de verschrikkelijk trage search? Als ik bijvoorbeeld 'Dark Knight' in typ, dan gebeurt er soms helemaal niks, en moet ik vaak zelfs refreshen en het nog een keer proberen voordat 'Dark Knight' in de search tevoorschijn komt. Dit is echt heel onhandig en irriterend.
De oude search werkte beduidend sneller en vlotter. Kan er dus een oplossing voor worden gezocht, of ligt het aan mij?
Misschien je prullenbak en tijdelijke internetfiles eens legen?
Tharoy
-
- 313 berichten
- 511 stemmen
Zal het doen, bedankt.
Overigens merk ik dat de search het weer snel doet bij mij. Dus het had ook gewoon met de server o.i.d. kunnen zijn. Hoe dan ook, nu gaat het weer.
Tharoy
-
- 313 berichten
- 511 stemmen
Ziggo waarschijnlijk...
?
Ik heb geen Ziggo, gewoon internet van Xs4all.
Of had je het over iets anders?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nee, ik had het tegen jou. Wie heeft er géén last met Ziggo?
Xs4all is de meest betrouwbare, maar daar betaal je ook voor.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Welke 'search' bedoel je? Achter de zoekfunctie rechtsboven zit een hoop javascript denk ik, dus dan kan het wel degelijk aan een langzame computer liggen als het traag werkt.
daanos;
-
- 213 berichten
- 632 stemmen
Welke 'search' bedoel je? Achter de zoekfunctie rechtsboven zit een hoop javascript denk ik, dus dan kan het wel degelijk aan een langzame computer liggen als het traag werkt.
als mensen problemen hebben met hun "search" functie... dan moet je maar eens goed kijken naar je url..
op http://moviemeter.nl doet ie het niet, op http://www.moviemeter.nl werkt alles gewoon naar behoren.
kijk dus eens of je er wel echt www. voor hebt staan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat is nog eens nuttige info, gelijk even verholpen. Verder kan iedereen die problemen heeft met zoeken natuurlijk gewoon op enter drukken na de zoekopdracht
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij 'From Russia with love' staat 2 x hetzelfde bericht van djelle. Bovendien een recensie, die zo 2 x opgenomen is als recensie. De recensie is niet slecht, maar 1 x is genoeg. En normaal kan je ook maar één bericht als recensie aanduiden, dus blijkbaar wordt hetzelfde bericht gewoon 2 x gepubliceerd hier...
gefixed
SilverGun
-
- 1151 berichten
- 818 stemmen
Allereerst complimenten voor de implementatie van de suggesties die verschijnen onder het zoekveld, dat werkt echt heerlijk. Is het echter ook nog mogelijk om daar niet alleen met de pijltjes doorheen te kunnen scrollen maar vervolgens ook een keuze te kunnen maken met enter?
[edit] Ik probeer het nu thuis met Firefox en dan lukt het gewoon. Op werk moet ik het nog steeds doen met IE 6.0, dus daar moet het wel aan liggen. Excuses 
Tharoy
-
- 313 berichten
- 511 stemmen
Dat is nog eens nuttige info, gelijk even verholpen. Verder kan iedereen die problemen heeft met zoeken natuurlijk gewoon op enter drukken na de zoekopdracht
Ja, dat was het!
Ik vond het al zo raar dat het een enorme trage boel was als ik gewoon moviemeter.nl in typte, maar nu is dat verholpen:). Mooi. De search zelf ziet er wel goed uit.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > Laatste toevoegingen:
Er worden zeer regelmatig films toegevoegd op MovieMeter.
Is het mogelijk om te zien welke films er het laatst zijn bijgekomen?
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Volgens mij gewoon: updates >> toevoegingen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik kon het niet vinden.
Bedankt voor de uitleg.
Slotje dan maar. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22422 berichten
- 5129 stemmen
Heb het gewoon even op zijn plek gezet. 
Graag dit topic voor allerhande vragen over de site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.