- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Klik op het wolkje naast de uitroepteken en haal daar alles, behalve dat woord, weg. (het woord moet wel tussen de quotes blijven natuurlijk)
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Hoe voeg je BTW films toe op IMDB?
kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Stemmen
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Waarom is de film van de dag bij Moviemeter ALTIJD een blockbuster? Ik zie altijd films staan op de voorpagina die op Veronica of SBS 6 draaien die iedereen al kent. Nooit staat er een tip van een minder bekende film.
Dit viel mij opeens op.
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4915 stemmen
De film op de voorpagina is de film waar op het moment het meest gepost word volgens mij. Dit veranderd namelijk ook wel eens op een dag.
kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Klopt. Het is standaard de film waarbij het meeste gediscussieerd is. Dat is een automatisch werkend systeem.
We passen dit nog wel eens handmatig aan.
Overigens worden op tv vooral blockbusters en Hollywood films uitgezonden. Er is ook vaak geen interessant alternatief. Vandaag bijvoorbeeld ook niet echt.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Overigens worden op tv vooral blockbusters en Hollywood films uitgezonden.
Uiteraard worden er niet alleen blockbusters uitgezonden. Is het dan geen idee om de film op de voorpagina te veranderen in een soort MovieMeter tip. Dit had ik gisteren bijvoorbeeld gedaan voor de documentaire Deliver us from Evil en voor de bioscoop bijvoorbeeld de nieuwe film van de gebroeders Dardenne in plaats van Max Payne.
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Klopt. Het is standaard de film waarbij het meeste gediscussieerd is. Dat is een automatisch werkend systeem.
Overigens worden op tv vooral blockbusters en Hollywood films uitgezonden. Er is ook vaak geen interessant alternatief. Vandaag bijvoorbeeld ook niet echt.
Ja, dat is natuurlijk zo. Maar bijvoorbeeld op nu.nl zie ik altijd een andere film staan dan op MovieMeter. Ietwat 'alternatiever'.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ja, dat is natuurlijk zo. Maar bijvoorbeeld op nu.nl zie ik altijd een andere film staan dan op MovieMeter. Ietwat 'alternatiever'.
Weet niet of je daar nou een groter publiek mee trekt, toch wel belangrijk zo'n voorpagina.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Weet niet of je daar nou een groter publiek mee trekt, toch wel belangrijk zo'n voorpagina.
Dat is inderdaad een moeilijke overweging die je zou moeten maken. Voor mij persoonlijk is MovieMeter nog steeds de plek om filmtips op te doen en is het voor mij interessanter om zoals vandaag The Racket groot te zien dan Derailed. Maar voor de populariteit van de site zal de huidige methode waarschijnlijk het beste werken.
kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Derailed is wel een goede Hollywood film.
Bij de biosreleases staat niet zo gauw een film geselecteerd die maar in twee filmtheaters draait. Dat is niet zo handig.
Maar het kan idd wel wat minder commercieel.
crack1
-
- 475 berichten
- 0 stemmen
Moderators,
Ik zit dagelijks enkele uren op deze site!
Mijn vraag is: Kan men hier van afkicken,zoja........hoe?
Graag een antwoord astemblief (oep zen antwaarps)!
Mijn vrouw begint namelijk zwaar te klagen. Plezant he !!!!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Moderators,
Ik zit dagelijks enkele uren op deze site!
Mijn vraag is: Kan men hier van afkicken,zoja........hoe?
Graag een antwoord astemblief (oep zen antwaarps)!
Mijn vrouw begint namelijk zwaar te klagen. Plezant he !!!!
Het duurde even, maar na een half jaar is mijn partner ook weer film verslaafd en is hier op MM ook lekker aan het lezen geslagen. Samen dezelfde verslaving is heerlijk!
crack1
-
- 475 berichten
- 0 stemmen
Het duurde even, maar na een half jaar is mijn partner ook weer film verslaafd en is hier op MM ook lekker aan het lezen geslagen. Samen dezelfde verslaving is heerlijk!
Vrouwlief ziet heeeeel graag films, maar zolang ik hier zit is computer koning!
Toch bedankt voor deze opsteker! 
sinterklaas
-
- 11821 berichten
- 3321 stemmen
Bedankt maar,
Films toevoegen op imdb? WAT EEN RAMP!!!!!! HAAST ONMOGELIJK!!!!

danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Oeh, nieuwe functie voor jpg's, spannend!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Pff, ik kan geen films meer zoeken en ik zie nog maar max 10 posts per film, de enter toets werkt ook niet bij het zoeken. Andere websites geen problemen... Help!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Kan ook geen berichten wijzigen, daarom nu een 2e post...
odlaw
-
- 5 berichten
- 54 stemmen
In De Site > Algemeen > mijn moviemeter:
Ik heb bij 'mijn moviemeter' onder films in bezit een 2-tal verkeerde titels ingevoerd; hoe kan ik deze films weer uit mijn lijst verwijderen?
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4915 stemmen
Deze vraag kun je beter hier stellen. Niet nodig om hier een topic voor te openen, maar de titels kun je gewoon verwijderen door in de map mijn films - en dan jou films in bezit - op het rode kruisje rechtsbovenin te klikken.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Pff, ik kan geen films meer zoeken en ik zie nog maar max 10 posts per film, de enter toets werkt ook niet bij het zoeken. Andere websites geen problemen... Help!
Vind dit toch wel vaag. Ik zet mijn beveiliging ietsjes losser op mijn pc, valt er direct 20 procent aan mogelijkheden weg op MM.
Kan ook dat ik de beveiliging juist iets strakker had gezet, maar dan nog...
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Films toevoegen op imdb? WAT EEN RAMP!!!!!! HAAST ONMOGELIJK!!!!

Hoezo?
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Mijn gebruikersupdatelijst is er niet meer !!
En nochtans heb ik nooit op 'updates legen' gedrukt en staan bij de verschillende gebruikers nog 'verwijder uit de gebruikersupdatelijst'.
Wat is er gebeurd?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31239 berichten
- 5496 stemmen
Bij 'From Russia with love' staat 2 x hetzelfde bericht van djelle. Bovendien een recensie, die zo 2 x opgenomen is als recensie. De recensie is niet slecht, maar 1 x is genoeg. En normaal kan je ook maar één bericht als recensie aanduiden, dus blijkbaar wordt hetzelfde bericht gewoon 2 x gepubliceerd hier...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nog een vette k** bug gevonden.
Was ik gisteravond helemaal in trance een hele lange recensie aan het schrijven, eenmaal klaar druk ik op plaatsen.
Blijkt dat moviemeter uit de lucht is en mijn super lange recensie niet geaccepteerd heeft. Heb dit trouwens1 keer eerder meegemaakt bij een korte recensie. Het zal jullie wel bekend zijn, maar dan toch..
En ja, ik had natuurlijk eerst mijn post moeten kopieren. Helaas.
Was trouwens bij À l'Intérieur
Onderhond
-
- 87645 berichten
- 12941 stemmen
Is geen bug, want daar kan Moviemeter helemaal niks aan verhelpen 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof dat er een paar fake accounts rondwaren bij 'I Love Dries', te weten Fritzs en Simkin. Beinvloeden van het gemiddelde is toch niet toegestaan dacht ik?
starbright boy (moderator films)
-
- 22523 berichten
- 5173 stemmen
Ip adressen komen niet overeen met die van andere gebruikers, dus de stemmen blijven staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.