- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Jammer Jeroen!
Bedankt voor al het goede werk en de prettige samenwerking.
Hopelijk zien we je nog veel terug als actieve gebruiker en postend bij Franse films.

Moet ik er (gehakt) onder zetten? 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
jammer maar bedankt voor alle vrijwilligers werk!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Hopelijk zien we je nog veel terug als actieve gebruiker en postend bij Franse films.

Bedankt voor al je werk.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Aha, dat is de reden waarom het zo lang ...
*hint hint wink wink nudge*
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
En zoeken jullie dan geen nieuwe kandidaat?
Ik zou er een verkiezing van maken 
Maar ik wil niet hoor, maar ik ken een aantal mensen die wel de tijd hebben en veel actief zijn hier op de site.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
Aha, dat is de reden waarom het zo lang ...
*hint hint wink wink nudge*
Als je met die wink "Chuang xie xian sheng" bedoelt staat die pas twee dagen in de wachtrij. Voor straf blijft ie nu nog minstens 5 dagen staan, en "Ni luo he nu er" (gisteren ingediend)) 6 dagen! 
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Bedankt voor de leuke samenwerking, Jeroen! 
En wat ga je met ál die extra vrije tijd doen? Film kijken?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Bedankt Jeroen. Ik weet nog dat jij mijn eerste toevoeging geaccepteerd hebt 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Bedankt voor bewezen diensten Hannibal. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Jeroen, bedankt voor al het werk aan de site. En hopelijk toch nog wat tijd om te blijven genieten van films en moviemeter.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Als je met die wink "Chuang xie xian sheng" bedoelt staat die pas twee dagen in de wachtrij. Voor straf blijft ie nu nog minstens 5 dagen staan, en "Ni luo he nu er" (gisteren ingediend)) 6 dagen! 
Nopes, volgens mij staan er nog 2 eerdere in! In ieder geval nog ergens Cherries, al ben ik daar geloof ik weer externe links vergeten meegeven 
Dat er maar snel goeie vervanging komt 
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
De oudste toevoeging in de wachtrij is van 3 november en Cherries staat er niet bij, maar weet je wat? Vecht dat maar lekker uit met de crew. 
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Blijkbaar op de naam van Mug komen staan ... crew!
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Hallo allemaal,
Ik heb besloten om mijn crewtaken neer te leggen en verder van de site te genieten als "gewone" gebruiker.
EDIT: Oei, wat veel ruimte ineens tussen mijn naam en avatar... 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Tja, die stond al een aantal dagen in de rejections lijst. Ik neem aan dat je een pm van de crew hebt gekregen toen die werd afgewezen.
O ja, en bedankt Hannibal!!
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Tja, die stond al een aantal dagen in de rejections lijst. Ik neem aan dat je een pm van de crew hebt gekregen toen die werd afgewezen.

serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Dankuwel Hannibal, en veel succes nieuw crewlid ... ?
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Hannibal, bedankt voor t vele werk!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het ook geen idee om bij de gebruikers-statistieken ook een lijst op te nemen van de users met de meeste reviews?
Dat vind ik persoonlijk overkill, teveel eer voor niet zo heel erg boeiende informatie.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
en bedankt voor alle inzet, Hannibal!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Dat vind ik persoonlijk overkill, teveel eer voor niet zo heel erg boeiende informatie.
Boeiender dan postcount eigenlijk. Die is alleen maar zo hoog door de eindeloze rits KO's die gespeeld worden.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Boeiender dan postcount eigenlijk. Die is alleen maar zo hoog door de eindeloze rits KO's die gespeeld worden.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens
De reviews vind ik heel wat waardevoller voor de site dan bijvoorbeeld de enorme hoeveelheid felicitaties in de diverse topics. Als die bij elkaar opgeteld al een eervolle vermelding waard zijn lijkt me dat zeker het geval voor reviews..
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ben het met Norma en Boordappel eens.
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Hoewel ik zelf nooit in die gebruikerstoplijsten kijk, ben ook ik het er mee eens dat het aantal recensies meer zegt over de 'waarde' van een user dan het totaal aantal posts.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.