- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Hoewel ik zelf nooit in die gebruikerstoplijsten kijk, ben ook ik het er mee eens dat het aantal recensies meer zegt over de 'waarde' van een user dan het totaal aantal posts.
Dan is het weer discutabel welke waarde bepaalde recensies hebben.
Maar belangrijker is het hierbij bedanken van Hannibal voor alles wat hij voor MovieMeter heeft gedaan.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Dan is het weer discutabel welke waarde bepaalde recensies hebben.
.
Naar mijn mening nog altijd meer dan een felicitatie of een plus of een minnetje lijkt mij 
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens
De reviews vind ik heel wat waardevoller voor de site dan bijvoorbeeld de enorme hoeveelheid felicitaties in de diverse topics. Als die bij elkaar opgeteld al een eervolle vermelding waard zijn lijkt me dat zeker het geval voor reviews..
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Ik denk dat het name een bevestiging zal zijn van users waarvan je bij voorbaat al weet dat het voor jou de meest interessante users zijn. Op deze manier zal het vooral een ranglijst worden van de gebruikers die de moeite nemen om hun eigen recensie op te zoeken en aan te vinken als recensie. Ik ga ervan uit dat zij dat doen voor hun medegebruikers en dat kan ik natuurlijk alleen maar waarderen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22421 berichten
- 5127 stemmen
Ook ik wil Hannibal nog even tussendoor bedanken voor alle bewezen diensten.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ik heb misschien een ideetje.
Er zijn zoveel verschillende "Beste..." of "Jouw favoriete...", forumtopics in Cast & Crew, zoals je favoriete acteur of regisseur of genre. Dat is soms moeiljk om dingen te vinden omdat ze allemaal wel hetzelfde opzet hebben maar wel veel verschillende titels. Als je ze allemaal met "Jouw favoriete..." of iets dergelijks zou laten beginnen zou dat toch veel simpeler en overzichtelijker zijn, niet?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ligt het aan mijn computer hier op het werk, of heeft de site er bijna de hele dag uitgelegen? Ik zie geen berichten die gepost zijn in de tussentijd.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ligt het aan mijn computer hier op het werk, of heeft de site er bijna de hele dag uitgelegen? Ik zie geen berichten die gepost zijn in de tussentijd.
Ik kon ook enige tijd (twee uurtjes, zoiets?)niet meer inloggen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Ik ben ook niet op de site geraakt, zal dus wel aan de site gelegen hebben helaas. Gelukkig alles terug in orde nu.
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
Bij mij ook niet, ik vroeg me af of het aan mijn schoolcomputer lag, maar toen ik thuiskwam deed hij het hier ook al niet.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ben maar lid geworden van een andere filmsite 
Was toch al eens eerder nieuwsgierig hoe het daar was...
Maar het kwam nogal onoverzichtelijk op mij over daar. Wel andere leuke dingen gezien die hier niet zijn, geeft niks naturlijk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
er waren inderdaad netwerkproblemen bij het hosting bedrijf
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ik denk al, wat zijn die updates kort.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik had gewoon last van afkick verschijnselen
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
Ik ook, ik ben maar snel meegegaan boodschappen doen.
whimp
-
- 128 berichten
- 317 stemmen
In De Site > Algemeen > Het Nieuwe Design:
ik wil iedereen feliciteren met deze fantastische site, vormgeving is weer iets frisser, kan alleen mijn zelf geplaatste berichten niet aanpassen
whimp
-
- 128 berichten
- 317 stemmen
raar, mijn vorige berich kan ik wel aanpassen en een bericht die ik gister heb geplaatst niet, heeft het met een inlogsessie te maken?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Nee, als je bericht ouder is dan een dag (volgens mij?) kan je 'm niet meer aanpassen. En goed ook maar, anders zul je het beleven dat mensen hun berichten maar blijven aanpassen, wat voor behoorlijke verwarring kan zorgen.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Wat HarmJan zegt, je kunt een bericht na plaatsing nog 12 uur bewerken, daarna niet meer. Deze 12 uur worden gemeten vanaf het moment dat het bericht voor het eerst geplaatst werd op de site.
Zie ook de wiki: http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Bericht
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb onlangs voor het eerst ontdekt dat er sneltoetsen zijn voor de opmaak van je bericht? Als je bijvoorbeeld Alt Gr + 's' indrukt, komt automatisch '[spoiler ][ /spoiler]' in je bericht te staan (zonder spaties) - en ik maar altijd alles helemaal intypen 
Het werkt trouwens enkel in het 'snelle tekstvak' onderaan elk topic, niet in die tekstvakken met bovenaan knoppen met opmaakfuncties.
(Waarschijnlijk is dit wel al eens gezegd hier, maar ik meld het toch even, als ik van niks wist zullen er nog wel zijn die het voor het eerst horen
)
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
Inderdaad, ik wist het ook niet. Ik weet niet of ik het ga gebruiken omdat ik het nu al gewend ben om alles in te typen, maar toch bedankt voor de tip. 
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Goede tip inderdaad! Eens even op de moviemeterwiki zoeken of er nog meer sneltoetsen zijn..
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Ook nieuw voor mij, maar ik vind t maar niks omdat ik de muis weer beet moet pakken om tussen de tags in te gaan staan (als je automatisch tussen de tags zou beginnen is het weer handig).
Overigens krijg ik bij de 'Alt Gr' toets telkens een extra teken:
[spoiler ][/spoiler ]ß
[i ][/i ]í
[quote ][/quote ]ä
Bij de normale 'Alt' heb ik dat dus niet.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
'Alt Gr', waar hebben die mensen het toch over?
/me kijkt op toetsenbord
Aha, ik heb dus een Alt Gr toets, nooit geweten.
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Hoe tik je dan " @ " in, als ik vragen mag? Of is het digitale e-mailverkeer niet aan BoordAppel besteed? 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Hoe tik je dan " @ " in, als ik vragen mag? Of is het digitale e-mailverkeer niet aan BoordAppel besteed? 
Daar heb je toch geen "Alt Gr" voor nodig 
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Daar heb je toch geen "Alt Gr" voor nodig 
In België alleszins wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.