- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Dat gebeurt bij mij ook. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje storend vind, maar vind het geen groot probleem.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
sorry, hersteld
Geeft niet. Hij werkt weer prima!
Bedankt Jordy.
knots
-
- 112 berichten
- 2425 stemmen
Waar komt die film van de dag elke keer vandaan?
27 mei four brothers film van de dag in plaats van papillon?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
27 mei four brothers film van de dag in plaats van papillon?
Waarom niet? Papillon zal waarschijnlijk veel meer gespeeld worden dan Four Brothers en dus regelmatig als 'film van de dag' te zien zijn. Daarom zal de laatste waarschijnlijk geplaatst worden. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Automatisch worden de films op de voorpagina geplaatst waar de meeste discussie bij staat.
Soms overrulen we deze keuze.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Nee, de computer zet automatisch die titel als 'film van de dag' op de site waar de meeste berichten bij staan. Kappeuter kan de titel handmatig veranderen. Tevens is Four Brothers een tv-premiere, dus zo erg vreemd is 't nu ook weer niet om die titel aan te merken als 'film van de dag'. [Papillon is toch een magere boekverfilming]
[nou ja, wat kapp dus zegt]
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Nou je zegt het toch iets zorgvuldiger hoor Mug. Kappeuter heeft het over discussie, maar het zijn natuurlijk berichten.
Dus ook "Gave film 5*" telt mee.
silverfaustx
-
- 521 berichten
- 770 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/43179
staat 2x op de site
silverfaustx
-
- 521 berichten
- 770 stemmen
hebben ze dus al gefixed, want zie nu n andere film op die url
knots
-
- 112 berichten
- 2425 stemmen
Nee, de computer zet automatisch die titel als 'film van de dag' op de site waar de meeste berichten bij staan. Kappeuter kan de titel handmatig veranderen. Tevens is Four Brothers een tv-premiere, dus zo erg vreemd is 't nu ook weer niet om die titel aan te merken als 'film van de dag'. [Papillon is toch een magere boekverfilming]
[nou ja, wat kapp dus zegt]
Maar film van de dag moet toch eigenlijk betekenen, de beste film die er op die dag worden gedraaid, en niet de film waar de meeste berichten bij staan.
En dat papillon een magere boekverfilming is, is echt onzin!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Tja, en wat is dan 'de beste film' van de dag. Dan behoor je nog steeds een afweging te maken tussen gemiddelde, aantal stemmen, vaker vertoond op tv of niet, etc. etc.
De 'film van de dag' is gewoon een tip. Niks meer en niks minder.
Djeckson
-
- 58 berichten
- 328 stemmen
Ik hulp nodig welke mod kan mij helpen met iets..?
thanks
starbright boy (moderator films)
-
- 22439 berichten
- 5132 stemmen
Ik heb je vraag al beantwoord in je topic.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ik weet niet wat je verandert hebt Jordy, maar dat wijzigen is echt super. Alleen werkt het niet, want mijn bericht blijft na correctie leeg.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Tenminste, niet leeg, maar de wijzigingen kan ik niet doorvoeren. Dus zodoende dit nieuwe bericht
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
hmn
heb het weer teruggedraaid, en ik ga even kijken waarom het niet werkt
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Hoe zit dat hier nou met stemmen op films? Stem ik nu voor de originele versie/bioscoopversie? Vind het namelijk reuze lastig dat hier geen Director's Cut's op staan op MovieMeter. Ok, sommige DC's zijn de moeite van het vermelden niet waard, maar in het geval van bv. Blade Runner, Aliens, Kingdom Of Heaven en Payback is het een hele andere film. Is het niet een idee om de Bioscoopversie en Director's Cut gewoon op 1 pagina te zetten?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Is er iets verandert?
Edit: Veel beter dat wijzigen tooltje.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Bij mij is er ook iets verandert omtrent het 'wijzigen'
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Da's wel even wennen voor mij, omdat ik zo ongeveer elk bericht moet editten vanwege de enorme berg typfouten die ik altijd maak. Snelle jongen 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Da's wel even wennen voor mij, omdat ik zo ongeveer elk bericht moet editten vanwege de enorme berg typfouten die ik altijd maak. Snelle jongen 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Hoe zit dat hier nou met stemmen op films? Stem ik nu voor de originele versie/bioscoopversie? Vind het namelijk reuze lastig dat hier geen Director's Cut's op staan op MovieMeter. Ok, sommige DC's zijn de moeite van het vermelden niet waard, maar in het geval van bv. Blade Runner, Aliens, Kingdom Of Heaven en Payback is het een hele andere film. Is het niet een idee om de Bioscoopversie en Director's Cut gewoon op 1 pagina te zetten?
Ik denk dat het slechts bij uitzonderingen interessant zou zijn. Voor al die overige gevallen allemaal aparte pagina's gaan maken, is volgens mij wat overbodig, al die extra pagina's die dat zou opleveren. Dus daarom lijkt het me geen goed plan.
In ieder geval is er vanaf het begin van het bestaan van de site voor gekozen director's cuts niet apart toe te voegen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen

Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
De nieuwe wijzigen functie is handig en mooi vormgegeven 
Hij heeft wel wat moeite met diakritische tekens. Bij het wijzigen geeft ie er dan een wat rare code voor in de plaats, tot je de pagina vernieuwd, want dan is het weer in orde.
Test: ë é ï â.
Edit: bovenstaande veranderd bij wijzigen in: ë é ï â.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.