• 15.994 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.756 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Baksteen schreef:

(quote)

boeiend?..

Waar dient "het grote opmerkingen / feedback topic" anders voor? Ik wilde kappeuter er ook niet mee lastigvallen via PM.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Dat komt veel vaker voor, net zoals het stemmen voordat een film uberhaupt is gezien. Niet veel aan te doen, maar een top tien notering is ook niet zo storend lijkt me...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hij weet gewoon op voorhand al dat hij de film in zn top 10 op gaat nemen. Gezien het feit dat plek 1-4 bij hem Indi films zijn, snap ik dat wel.

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Leland Palmer schreef:

Dat komt veel vaker voor, net zoals het stemmen voordat een film uberhaupt is gezien. Niet veel aan te doen, maar een top tien notering is ook niet zo storend lijkt me...

Klopt, en ik dacht dat men er de gewoonte van maakte om dat te melden. Maar een top10-notering is inderdaad minder "storend" dan een stem... In elk geval, de moderators zien wel of ze er iets aan doen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

gaat op de lijst.

weer wat geleerd.

Zuzuu

• 557 berichten
  • 757 stemmen

Als ik kijk naar de recente stemmen van een gebruiker bij zijn/haar statistieken (onder de top 10), dan kan ik niet zien wat ik voor de film heb gestemd wanneer ik druk op de (+) toets, terwijl ik wel heb gestemd. Er zou eigenlijk moeten staan: jouw stem op deze film is 4,0 maar dat staat er gewoon niet bij. Bij de top 10 van de gebruiker zie je dat dan weer wel.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Is er trouwens een mogelijkheid om al je stemmen in één keer te verwijderen?

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Er is iets mis met de 4e pagina van Koroshiya 1.

http://www.moviemeter.nl/fi...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Baksteen schreef:

Waarom zou je dat willen doen?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Goto schreef:

Er is iets mis met de 4e pagina van Koroshiya 1.

http://www.moviemeter.nl/fi...

Nu gefixed. Bedankt voor het melden.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Baksteen schreef:

De makkelijkste manier is om naar je stemmenlijst te gaan, te klikken op "genereer stemmentabel" en al je stemmen te veranderen in 'selecteer'.

brabusRUS

• 1628 berichten
  • 2816 stemmen

Opmerking:

Op sbs6 was net de film A Night at the Roxbury. Ik kom er achter dat ie niet gerigstreerd is bij statistieken.

stinissen (crew films & series)

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

brabusRUS schreef:

Opmerking:

Op sbs6 was net de film A Night at the Roxbury. Ik kom er achter dat ie niet gerigstreerd is bij statistieken.

Dank voor de tip kun je ook de exacte tijd van beginnen noemen?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Kleinigheidje tbv sitenavigatie: als je in de linkerzijbalk klikt op 'Mijn updates', komt er bovenaan de updates te staan:

Updates

Blijf op de hoogte van wat er op de site gebeurt

en in de breadcrum(?) :

Dat zou volgens mij moeten zijn:

Mijn updates

Blijf op de hoogte van wat er op de site gebeurt

En:

josseheijmen

• 503 berichten
  • 213 stemmen

Jordy schrijft (d.d 05052005) onder

"Moviemeter Forum>Algemeen>Voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst":

"- een mogelijkheid voor een filter waarmee je op een of andere manier in 1 oogopslag alleen de berichten met recensies/meningen kunt zien."

Er is hier al veel over gediscussieerd onder "Forumvervuiling + ideeën (recensiefilter, vriendensysteem)", en misschien ook wel op andere plaatsen.

Ik ben zelf sinds 1 mei jl. (een erg tevereden en enthousiaste) gebruiker, en heb bij mijn 6e recensie/stem (dit was Déja vu) besloten om voortaan

*Recensie*

bovenaan mijn filmbeschrijvingen toe te voegen, om deze posts te onderscheiden van berichten waarin gebruikers in een discussie verwikkeld zijn.

Onder "Forumvervuiling + ideeën (recensiefilter, vriendensysteem)" heb ik gelezen, dat anderen een recensie herkennen aan een waardering/aantal sterren onderaan de post.

Mij lijkt het erg handig (en eventueel frustratieverlagend) als de meeste gebruikers op een (van deze) manier(en) hun recensies 'eruit laten springen'. De rest van de gebruikers volgt dan waarschijnlijk vanzelf, als zij zien dat dit een goed gebruik is op MM.

Ikzelf zou de voorkeur geven aan *Recensie* o.i.d. bovenaan de post, omdat ik dit duidelijker vind dan een waardering onderaan.

Kunnen jullie, medegebruikers het hiermee eens zijn?

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Ontdekken of je een recensie leest of iets anders vind ik zelf niet zo moeilijk. Dat merk je snel genoeg, bijvoorbeeld inderdaad aan een notering van de waardering onderaan.

Ik denk dat een trend zetten moeilijk blijft overigens, sommigen trekken zich er toch niks van aan. Gelukkig maar, als je steeds als je je mening wilt geven je aan de regeltjes moet houden, wordt het ook zo saai.

valorian

• 17 berichten
  • 0 stemmen

Beste Moviemeter,

Ik weet niet zeker of dit de juiste plaats is voor mijn 'klacht', ben niet zo bekend met de opbouw van dit forum maar aangezien het onder feedback valt kom ik er denk ik wel mee weg

Punt is dat ik, naief als ik was toen ik 'lid' werd van dit forum, mijn volledige naam, leeftijd, geslacht, woonplaats en e-mailadres heb ingevuld in mijn profiel. Nu ik mijzelf weer eens ben gaan 'googlen' (voornaam + achternaam tussen dubbele aanhalingstekens) zag ik op de eerste pagina meteen deze informatie terug in een van de google inledingtjes, dus nog voor het doorklikken kan men die op mijn naam zoekt al zien hoe oud ik ben, waar ik woon, wat mijn mailadres is en dat ik man ben.

Is dit echt de bedoeling? Het lijkt mij niet, is het niet mogelijk om dergelijke profielinformatie, die natuurlijk voor iedereen op het forum zichtbaar is, op zo'n manier op de site te plaatsen dat het niet wordt geindexeerd door google?

Het meest voor de hand liggende antwoord is natuurlijk 'vul dan ook niet je echte gegevens in, of op zijn minst niet je achternaam', nou ja, dat kan natuurlijk, maar ik dacht laat ik jullie toch nog even hierop wijzen. Of hier actie uit volgt is mij overigens om het even, mijn profiel is inmiddels aangepast, ik heb nu alleen nog een voorletter, dus daar moet iedereen het maar mee doen , over een tijdje zal mijn naam wel weer verwijderd zijn als google weer een beetje ververst is.

Overigens ben ik geen privacy-junk ofzo hoor, maar het lijkt me toch ook weer niet relaxed als een potentiele werkgever mij gaat googlen en via mijn profiel weer eventuele voorkeuren voor blaxploitation en nazi-propaganda films zou tegenkomen (even heel kort door de bocht genomen), om daar vervolgens vraagtekens bij te zetten.

De exacte uitkomst van de google search op mijn naam was overigens als volgt:, waarbij ik mijn eigen gegevens even heb verwijderd om te voorkomen dat ik meteen weer in Google terecht kom

Header: MovieMeter.nl - de filmsite voor liefhebbers

Zichtbare regels voor het doorklikken: Echte naam: (voor + achternaam) Geslacht: Man Geboren: (datum + leeftijd) Woonplaats: (woonplaats) E-mailadres: (email)....

Link: www.moviemeter.nl/user/->direct naar mijn persoonlijke profiel

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Ik ben het wel met je eens valorian. Voor dezelfde reden vul ik ook zelden mijn echte gegevens in. Misschien is het handig om die gegevens alleen zichtbaar te maken voor ingelogde leden? Volgens mij werkt dat wel (iig. is bij hyves zo). Voor de rest is google nog al een hardnekkige zoekmachine.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Screamers (1995) staat twee keer in het tv overzicht.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

combi schreef:

Screamers (1995) staat twee keer in het tv overzicht.

klik

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Valorian, je kan je eigen profiel toch gewoon aanpassen? Kan je je persoonlijke gegevens wijzigen...

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Idd, de gegevens zijn niet verplicht... Ook al duurt het even voordat Google ze er af haalt.

shady161

• 58 berichten
  • 137 stemmen

hey, ik zou graag een film erop willen zetten, maar geen idee hoe dat moet..

gaat hier om max payne met mark wahlberg

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

shady161 schreef:

hey, ik zou graag een film erop willen zetten, maar geen idee hoe dat moet..

gaat hier om max payne met mark wahlberg

Dat kun je vinden in de Help (Wiki) in de menubalk bijna bovenaan. Je voert de gegevens van de films (die jkunt vinden op imdb) in en moet zelf een poster of still zoeken van 200pixels breed (of een plaatje op maat maken) van min. 25kB. Dan komt de film bij de toevoegers op de lijst ter goedkeuring. 't Lijkt heel wat werk, maar 't valt reuze mee.

shady161

• 58 berichten
  • 137 stemmen

okay, bedankt mochichzuki

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Ik wil nou niet naar een speld in een hooiberg gaan zoeken maar ik heb tog weer een klein foutje ontdekt.

Ik zie net bij een topic staan: Laatste bericht geplaatst door "gebruiker x" . Terwijl "gebruiker y" eigenlijk als laatste heeft gepost. Toevallig wel op hetzelfde tijdstip maar hij geeft aan dat "gebruiker x" als laatste heeft gepost..

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Zo he, das nait best..

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Laat maar, ik zat een beetje azijn te pissen eigenlijk.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Als ik op 'Mijn Updates' klik krijg ik het volgende te zien in het linkermenu:

(afbeelding)

De (sub)mappen van 'Mijn Films' dus (die overigens niet werken als ik erop klik). Ook merk ik nu dat het verdwijnt zodra ik op één van de andere tabs klik, maar er weer staat als ik op het tabblad 'Films' klik.

Het is geen ramp, maar wel een beetje storend.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Heb ik ook, totaal niet storend, zal wel verholpen worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.