- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ik denk dat het slechts bij uitzonderingen interessant zou zijn. Voor al die overige gevallen allemaal aparte pagina's gaan maken, is volgens mij wat overbodig, al die extra pagina's die dat zou opleveren. Dus daarom lijkt het me geen goed plan.
In ieder geval is er vanaf het begin van het bestaan van de site voor gekozen director's cuts niet apart toe te voegen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Maar is het dan ook niet interessant voor die gevallen die wel degelijk anders zijn. Blade Runner DC is toch echt een ander verhaal dan Blade Runner OV. En de Redux van Apocalypse Now ook. Maar goed, ik lig er ook niet wakker van verder.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Als je je bericht edit/wijzigt en er staan 'diakritische' tekens in (even gespiekt bij Observator hoe die dingen heten), dan komen ze daarna niet goed over. Pas als je de pagina ververst staan ze er ineens wel weer goed. Zie je alleen zelf dat ze 'tijdelijk' niet goed staan?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Als je je bericht edit/wijzigt en er staan 'diakritische' tekens in (even gespiekt bij Observator hoe die dingen heten), dan komen ze daarna niet goed over. Pas als je de pagina ververst staan ze er ineens wel weer goed. Zie je alleen zelf dat ze 'tijdelijk' niet goed staan?
/edit:
éâäàåçêëèïî
En?
/edit 2: bij mij geen problemen. Alles kwam gelijk goed op het scherm.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Bij jouw post ziet het er inderdaad goed uit, maar moet je maar eens bij mij komen kijken als ik die moeilijke letters intik.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat het slechts bij uitzonderingen interessant zou zijn. Voor al die overige gevallen allemaal aparte pagina's gaan maken, is volgens mij wat overbodig, al die extra pagina's die dat zou opleveren. Dus daarom lijkt het me geen goed plan.
In ieder geval is er vanaf het begin van het bestaan van de site voor gekozen director's cuts niet apart toe te voegen.
Ik heb het dan ook niet over verschillende pagina's, maar om alternatieve versies op dezelfde pagina te plaatsen. Een beetje zoals het nu bij GamesMeter het geval is, waar je ook kunt kiezen tussen verschillende platforms, en dat daar dan een gemiddelde uit komt rollen. Want zoals ik al zei: een film zoals Alien 3 (Assembly Cut) en Payback (Director's Cut) zijn toch wel heel anders dan de bioscoopversies, en je kunt bijna niet meer spreken van eenzelfde film.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Leuke wijziging maar hoe moet ik nu een smiley plaatsen als ik op wijzigen druk? Die iconen die normaal bovenaan staan zie ik dan niet.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
En als je een link wil toevoegen, of afbeelding?
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Dat zijn ook maar tekstuele dingen hoor:
[ img ] [/ img ] maar dan zonder de spaties ...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik zal binnenkort zorgen dat de opmaakicootjes boven het teksvak komen bij het bewerken
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Overigens, complimenten met de aanpassing Jordy. 't Is iets klein met een grote impact op gebruikersgemak. Typische zo'n functie waarvan je je na een week niet meer voor kan stellen dat je het ooit zonder gedaan hebt 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik zag het ergens en dacht: hey dat wil ik ook 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Inderdaad een prachtige functie. Alles is erg makkelijk aan te passen zo
En wat die tekstuele dingen betreft; daar heb je gelijk in OH, maar ik vind die icoontjes wel erg makkelijk. Hmm, nu ben ik wel erg lui 
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Gewoon tekstueel toch ?
Ach ja ik denk dat ik net HarmJan gewoon wat te lui ben geworden.
(Ik ken trouwens ook niet al die smileys uit m'n hoofd.)
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
Is inderdaad een verbetering voor de site. Mijn complimenten! 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik kreeg een paar minuten MoMe niet te pakken, enig idee hoe dat kan?
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Aha, ik zie dat de 'berichten-bewerk' functie is uitgebreid. Veel handiger idd. 't Is alleen wel jammer dat je dan geen emoticons bij het bericht kunt plaatsen (als je 'm wilt bewerken). Wellicht handiger Jordy?
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Inderdaad weer een verbetering, prima werk Jordy!
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Nu we het toch over emoticons hebben, is het misschien mogelijk deze ooit uit te breiden? Vooral eentje die constant zijn hoofd tegen een muur stoot mis ik vaak in discussies
.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Inderdaad, Ik had hem net nodig na je reactie bij Raging Bull te lezen.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
bij bewerken berichten kan ik geen icoontjes plaatsen!
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Je kunt altijd nog je bericht plaatsen op de oude manier via "nieuw bericht" aan de bovenkant van een topic pagina. Daar heb je nog de oude knoppen voor linken, emoticons e.d.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
als ik mijn bericht wil bewerken heb je de mogelijkheid om icoontjes te plaatsen alleen werkt het niet! 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
ik zal binnenkort zorgen dat de opmaakicootjes boven het teksvak komen bij het bewerken
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Jordy.
.
Aangezien ik geen mobile versie van MM bij de ideeenlijst zie.
.:
is er een mogelijkheid om als ik met mobiel inlog dat dan pics automatisch niet getoond worden?
het is nogal lastig met al die avatars die geladen moeten worden of je moet elke keer als je op de site komt bij je instellingen de avatar-functie uitzetten.
Ik denk dat het niet zo makkelijk is dit te regelen, maar ik probeer het maar.
.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Theoretisch gezien zou dit eigenlijk 5 minuutjes werk moeten zijn, alleen weet ik niet hoe goed het praktisch ondersteund wordt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat is al maar het werkt niet!
Zal later vandaag even kijken. IE probleem waarschijnlijk want hier werkt het wel
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Aangezien ik geen mobile versie van MM bij de ideeenlijst zie.
.:
is er een mogelijkheid om als ik met mobiel inlog dat dan pics automatisch niet getoond worden?
Met de opkomst van telefoons met volwaardige browsers en snel mobiel internet / wifi / wimax etc ga ik (inderdaad) geen tijd steken in mobiele versies van sites, en ook "mobiel = standaard plaatjes uit" zou ik ongewenst vinden aangezien ik ze zelf graag wel wil zien als ik mobiel inlog.
Blijft over een mogelijkheid waarbij mensen in hun profiel kunnen zetten "als ik mobiel inlog wil ik geen avatars zien" maar daar schiet helaas de balans "dat zou handig zijn! / Jordy doet ook graag andere dingen in z'n vrije tijd" voor jou de verkeerde kant uit
sorry
misschien heeft je telefoon zelf mogelijkheden voor instellingen in je browser?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.