menu

De Site / Algemeen / TvMeter.nl

zoeken in:
Ik vind het concept van de meter-sites niet zo bij series passen.

stinissen (crew)
TV-Meter zal een droom zijn die uitkomt

Dick2008
Droom dan nog maar even verder.

stinissen (crew)
Hoop doet leven

bestaat toch al in de vorm van www.mijnserie.nl en www.seriejunkies.nl? Al zijn het wat mij betreft minder overzichtelijke website dan MM.

Ik vind TV-serie's juist heel goed passen in het criteria van Meter. Maar dat is mijn mening.

Dick2008
Dat mag. Maar het komt de overzichtelijkheid niet ten goede. Zie ik bij IMDb namelijk ook. Want we praten hier over een aantal series. Maar weet je hoeveel series er zijn geweest op tv, wat er momenteel te zien is en in de toekomst nog bij komt. En dan al die verschillende seizoenen.
Laat ze maar beter doorgaan met het toevoegen van fims, want er staan er veel nog niet op. Al zie ik het nut daarvan ook niet helemaal. Maar goed, dat is mijn mening.

Series en een meter zou heel goed passen. Bovendien Zijn er meer films dan series dus dat het veel is zou ik me geen zorgen over maken. Eigenlijk raar dat de mensen naast gamesmeter, musicmeter, moviemeter en boekmeter geen seriemeter heeft.

stinissen schreef:
TV-Meter zal een droom zijn die uitkomt
jij zit bij de crew. Jij zou op zoiets invloed moeten hebben. En als het je droom is.

stinissen (crew)
N811 schreef:
(quote)
jij zit bij de crew. Jij zou op zoiets invloed moeten hebben. En als het je droom is.

Zo ver gaat m'n macht niet hoor

Het zou zwz seriemeter moeten heten niet tvmeter.

Ach, is de vraag om een seriemeter weer opgedoken Ik blijf er alvast voorstander van al is het enkel maar om MM van het TV-forum te ontlasten want ik heb weinig interesse in series. Films blijven mijn grootste interesse.

Jordy vindt het niet in het meter-concept passen, maar waarom is me niet duidelijk? Is het misschien het vele werk dat het zou opslorpen en dat er al genoeg te doen is met die andere meters. Daar kan ik best inkomen dat hij niet nog een nieuwe meter wil bouwen.

Jordy, ik apprecieer trouwens wat je allemaal doet. Die vele verzuchtingen van die users zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn. Wat bugs betreft heb ik niet te klagen, ik ben zelden eentje tegengekomen dat storend was. Als beroepsmatige software tester ben ik kritisch, maar als ik soms de gemelde bugs van anderen bekijk moet ik mijn mening misschien toch bijstellen. Of misschien ben ik toch niet zo veeleisend als ik dacht en kan ik makkelijker om met dingen die niet naar behoren werken. Een uniforme browser zou al veel oplossen, maar zolang Microsoft bestaat zullen we helaas ook nog met Internet Explorer moeten leven vrees ik.
Sorry voor de of topic.

alexspyforever schreef:
Ach, is de vraag om een seriemeter weer opgedoken Ik blijf er alvast voorstander van al is het enkel maar om MM van het TV-forum te ontlasten want ik heb weinig interesse in series. Films blijven mijn grootste interesse.

Jordy vindt het niet in het meter-concept passen, maar waarom is me niet duidelijk? Is het misschien het vele werk dat het zou opslorpen en dat er al genoeg te doen is met die andere meters. Daar kan ik best inkomen dat hij niet nog een nieuwe meter wil bouwen.

Jordy, ik apprecieer trouwens wat je allemaal doet. Die vele verzuchtingen van die users zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn. Wat bugs betreft heb ik niet te klagen, ik ben zelden eentje tegengekomen dat storend was. Als beroepsmatige software tester ben ik kritisch, maar als ik soms de gemelde bugs van anderen bekijk moet ik mijn mening misschien toch bijstellen. Of misschien ben ik toch niet zo veeleisend als ik dacht en kan ik makkelijker om met dingen die niet naar behoren werken. Een uniforme browser zou al veel oplossen, maar zolang Microsoft bestaat zullen we helaas ook nog met Internet Explorer moeten leven vrees ik.
Sorry voor de of topic.

Aha, daar is je kruistocht tegen een sectie op MM weer waar je gewoon 0% last van hebt als je er niet op klikt en waar tientallen anderen wel van genieten. Dus wat is nou je probleem? Ik vind diverse secties en topics totaal niet interessant, klik er niet op dus wie valt mij er dan mee lastig?

Daarnaast is het een post van een maand oud waar je op reageert, dus er is geen vraag opgedoken voor Seriemeter nee.

Dick2008

Kunnen we hier ook over de nieuwe site discussiëren. Of heb je liever (om het centraal te houden) dat we een account maken en het daar doen.

Liever daar

Hulde!

Inmiddels al een account gemaakt als placeholder.

Leuk dat Tv.Meter er toch is gekomen.

stinissen (crew)
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

zeuren loont! Super tof man.

Heel tof. Ik meld me gelijk aan. Betekend dat ook als Tvmeter goed loopt dat hier het forumgedeelte "series" verdwijnt? of dat niet per se?

Inland Rabbit schreef:
Heel tof. Ik meld me gelijk aan. Betekend dat ook als Tvmeter goed loopt dat hier het forumgedeelte "series" verdwijnt? of dat niet per se?

Waarom? Er zullen zat leden zijn die niet op TVMeter actief willen worden maar wel sporadisch hier een keer over een programma willen praten. Lijkt me gewoon dat het 2 verschillende sites zijn. Denk wel dat het op MM in die sector wat rustiger gaat worden.

Zwans! Na al die jaren

Dick2008
Inland Rabbit schreef:
Betekend dat ook als Tvmeter goed loopt dat hier het forumgedeelte "series" verdwijnt? of dat niet per se?

Nee dat lijkt me niet. Daarom vroeg ik het ook. Voor ideeën, suggesties, meningen over Tvmeter kan je dat beter daar doen....anders krijg je gelijktijdig twee discussies op twee verschillende plaatsen. Niet zo handig.

(Hier kan je toch ook over muziek / boeken / musicmeter..... praten? Je kan alleen dan niet stemmen. Daar ging het om).

Geweldig Jordy! Hier maak je een aantal users erg blij mee, waaronder ik. Had het eigenlijk ook helemaal niet meer verwacht, dus dan is de verrassing des te groter.

stinissen (crew)
Hoop doet dus leven kan niet wachten op 2016

Ik ben lid!

Dat zal wel werk worden om al die series toe te voegen, om nog te zwijgen van afleveringen. Nu ja, het heeft tijd om te groeien. Leuk initiatief.

Wat gebeurt er trouwens met de miniseries hier op Moviemeter? Blijven die hier of verhuizen ze naar tvmeter?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:20 uur

geplaatst: vandaag om 05:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.