- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- TvMeter.nl
TvMeter.nl
MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
Je hem nu een Movie- en Musicmeter. Maar is zo'n site betreft tv series en programma's niet wat?
Hetzelde principe als de andere 2 sites alleen dan met tv programma's.
Kunnen series zijn als Law & Order, Baantjer, Gooise Vrouwen,... Maar ook Joling & Gordon over de vloer, Boer zoekt vrouw, RTL Nieuws, De wedstrijden, Het Elfde UUr, ....
Lijkt me een wel een zeer goeie. En zou wel eens een success kunnen worden.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ze zijn net druk bezig met boekmeter.nl. Het lijkt mij dus erg sterk dat ze zich meteen weer in een nieuw avontuur gaan storten. Ook al lijkt mij een seriemeter erg leuk. Friends
. Dikke 5 ster.
MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
Met televisiemeter wil ik me handen wel uit de mouwen steken! En heb de indruk op andere sites dat wel meer mensen dat willen doen.
En nu je al een basis en concept van movie/music heb kan je dat format toch gewoon gebruiken voor die televisie. Alleen met andere inhoud.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Laat maar komen die TelevisionMeter! Hoef ik enkel van mijn 0,5*-en gebruik te maken. Er is geen bal op de TV. Nooit.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Laat maar komen die TelevisionMeter! Hoef ik enkel van mijn 0,5*-en gebruik te maken. Er is geen bal op de TV. Nooit.
Bullshit .. er is genoeg op tv.
Natuurlijk ook veel rommel maar ook genoeg naar jou keuze. Of je moet nul hobbies/intresses hebben natuurlijk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Anyway , mocht het er komen dan ben ik zeker van de partij. Want naast MM is er niks voor mij ( Ik lees geen boeken en albums luister ik ook nooit. overgens heb ik wel een grote intresse in muziek maar op aparte singles kanje dus helaas niet stemmen )
TVMeter of SerieMeter or w/e zou ik zeker leuk vinden.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk ook veel rommel maar ook genoeg naar jou keuze. Of je moet nul hobbies/interesses hebben natuurlijk.
Ik vind het nu eenmaal allemaal troep. Actualiteitenprogramma op z'n tijd, Journaal, een beetje sport (en Talpa is ook kut), Zomergasten en misschien nog een paar programma's, maar de rest kan wat mij betreft door de plee gespoeld worden. Maar ik deel die 0,5*-en met alle plezier uit, ook aan Friends. Twee maal glimlachen op 20 minuten; die sitcoms mogen van mij bijna allemaal van de buis gehaald worden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Er is genoeg sport op TV , nu voetbal op bijna alle zenders , dan heb je nog eurosport en de muziekzenders waar zeker op MTV bijna altijd wel iets op is.
Verder altijd wel wat docu's , shock docs , comedys etc etc
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Daar ligt dus het kern van het probleem.
Als je voldoende hobbies en interesses hebt, dan zul je per definitie je tijd niet verdoen aan televisiekijken.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het nu eenmaal allemaal troep. Actualiteitenprogramma op z'n tijd, Journaal, een beetje sport (en Talpa is ook kut), Zomergasten en misschien nog een paar programma's, maar de rest kan wat mij betreft door de plee gespoeld worden. Maar ik deel die 0,5*-en met alle plezier uit, ook aan Friends. Twee maal glimlachen op 20 minuten; die sitcoms mogen van mij bijna allemaal van de buis gehaald worden.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Tsja .... Ik ben eigenlijk toch best een grappig kereltje.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ben het eigenlijk nog wel grotendeels met Ramon eens. Ik zit eigenlijk alleen voor de tv voor films, maar bijna nooit voor een serie of iets dergelijks. Alleen enkele Britse komedieseries zouden bij mij wellicht scoren.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De beste series zijn inderdaad niet op de Nederlandse tv, of komen heel laat, of komen maar heel kort.
Maar ze hoeven toch niet op tv te komen in Nederland om erop te stemmen?
Kijk naar goede series zoals Scrubs, The West Wing, House MD, The Sopranos, Seinfeld. Stuk voor stuk goeie series.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Ik zit alleen voor de tv voor teletekst, Expeditie Robinson of een goede videoclip. Verder ook alleen voor films.
Zelfs het voetbal kijk ik soms al niet meer.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Kijk naar goede series zoals Scrubs, The West Wing, House MD, The Sopranos, Seinfeld. Stuk voor stuk goeie series.
Het nadeel van zo'n series is dan weer dat je elke aflevering moet zien om het te kunnen volgen. Daarom ben ik er ook nog nooit voor gaan zitten. Ik heb dit jaar Rome gevolgd, maar ik irriteer me er werkelijk aan dat het telkens na een uur voorbij was en ik weer een weekje mocht wachten. En als je dan een aflevering mist kun je het vaak net zo goed opgeven. Nee, niks voor mij zo'n series volgen, ook al zijn ze nog zo goed.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Tsja .... Ik ben eigenlijk toch best een grappig kereltje.
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Daar ligt dus het kern van het probleem.
Als je voldoende hobbies en interesses hebt, dan zul je per definitie je tijd niet verdoen aan televisiekijken.
Alsog je 24 uur per dag ''buiten'' bent. 
Als ik na een lange dag thuis ben en even de 30 kanalen langszap dan is er altijd wel wat.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5735 stemmen
als het zou komen, zou het dan per aflevering, seizoenbox of serie zzijn?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Het zou wel geweldig zijn. Dan kan ik veel stemmen gaan uitbrengen op sitcoms. Die kijk ik namelijk erg graag. Denk aan Friends, Seinfeld, Off Centre, Everybody Loves Raymond etc.. Heerlijk 20 minuten in de deuk liggen van het lachen. Meesterlijk.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
als het zou komen, zou het dan per aflevering, seizoenbox of serie zzijn?
Per serie lijkt mij, maar per sezoen lijkt me handiger, omdat niet elk seizoen van een serie even leuk is.
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Per serie lijkt mij, maar per sezoen lijkt me handiger, omdat niet elk seizoen van een serie even leuk is.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5735 stemmen
Ja, maar het zou wel ontzettend leuk om een tv meter te hebben
(heb dat liever dan gamemeter of boekenmeter)
was ik ook al aan het denken voordat ik deze topic zag
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Het maakt mij niet uit of tvmeter er komt. Ik heb er overigens misschien niet eens tijd dan
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik denk niet dat de site er komt, heb er de tijd niet voor, maar hij zou inderdaad tvmeter.nl gaan heten, in het geval dat ie er ooit komt
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het zou dan wel een site voor series worden, om nou een beoordeling te gaan geven aan de derde aflevering van Sterren op de Schaats....
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Ah, je bent er al over aan het nadenken zie ik
.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Zou er wel mijn zegje kunnen doen over een resem anime reeksen. Verder volg ik niet al te veel op TV. Friends en dat soort gewauwel is leuke achtergrondbuzz, maar om er nu echt voor te gaan zitten.
Series als In De Gloria zouden wel op mijn steun mogen rekenen. Maar ik vrees dat ik net als Ramon een overwegend 0.5* reeksje zou hebben.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Kijk amper TV, en als ik een serie geweldig vind koop ik het op DVD. Dit is het geval met Seinfeld, MASH en Twin Peaks. De drie beste series ooit imo. Verder nog wel erg leuke series. Ik denk aan Married with Children, Fawlty Towers of King of Queens.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Wanneer zou je dan mogen stemmen? Als je ooit 1 aflevering gezien hebt? Dan zouden er in ieder geval wel veel 0,5 worden uitgedeeld.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Wie er nog tv kijkt is echt zielig bezig. Maar goed, moet iedereen zelf weten. Ik ga hem de deur uit doen.