• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.963 gebruikers
  • 9.370.069 stemmen

TvMeter.nl

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat is wel heel stellig FK. Nog niet alles is op dvd en soms zijn er toch nog wel aardige dingen op TV. Bovendien kijk ik liever een dvd via de televisie dan via een computerschermpje.

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Dat een groot deel dat op de televisie word uitgezonden troep is daar ben ik het mee eens. Maar er toch ook een heel erg groot aanbod, maarja bepaalde programma's die zeker de moeite waard zijn kunnen niet altijd worden uitgezonden uit economisch oogpunt. Dus ga al niet zeggen dat alle programma's klote zijn ofso. Dat je zielig zou zijn omdat je tv kijkt slaat al helemaal nergens op nogal een trieste opmerking. Zelf kan ik series als Off Centre, Fresh Prince, Wayans Brothers, X-Files, the Simpsons en South Park toch echt waarderen. Daarnaast de zijn op de educative zenders als National Geograpic en Discovery toch vaak genoeg wat leuke programma's te vinden. Ik ben het er mee eens dat die dating shows programma's of andere overgegypte series zoals de O.C. niet veel aan zijn. Zeker 60% wat op de televisie komt vind ik troep evenals wat er tegenwordig op de muziek-zenders worden uitgezonden (kwam MTV Yo Raps maar terug), maar ook op die zenders komt er wel eens iets leuks voorbij.

p.s. - om Jackass of Dirrty Sanchez kan ik echt blijven lachen, alhoewel het goedkoop vermaak is

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5735 stemmen

Ik zou het heel leuk vinden; een televisiemeter. Hoort namelijk toch tussen het rijtje van de meters

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zeker weten.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

Het is geen gek idee, maar we hebben al Moviemeter Musicmeter Boekmeter, er is ook al gediscussieerd over Gamemeter, dan krijg je nog TV meter. Op het laatst weet je niet meer waar je heen moet. Dan zit je 24 per dag op de metersites.

Je kunt dan zelfs een metersite maken over al die metersites die er zijn

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Gewoon op MM blijven zou ik zeggen en af en toe even kijken op TVMeter , Boekmeter w/e.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Ik heb van een paar crewleden de ambities voor MovieMeter gehoord en deze ambities zijn best hoog gegrepen. Niet onmogelijk, maar wel erg hoog gegrepen. Ik denk dat je deze ambities wel een beetje omvergooid als je allerlei soorten Meter sites gaat maken. Je kan dan beter de aandacht aan een Meter website besteden.

Persoonlijk gezien heb ik alleen wat met MovieMeter. De overige meter websites kunnen mij vrij weinig interesseren.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Doom schreef:

Ik heb van een paar crewleden de ambities voor MovieMeter gehoord en deze ambities zijn best hoog gegrepen. Niet onmogelijk, maar wel erg hoog gegrepen. Ik denk dat je deze ambities wel een beetje omvergooid als je allerlei soorten meter sites gaat maken.

Vertel nou ook maar zeg!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Doom schreef:

Ik heb van een paar crewleden de ambities voor MovieMeter gehoord en deze ambities zijn best hoog gegrepen. Niet onmogelijk, maar wel erg hoog gegrepen. Ik denk dat je deze ambities wel een beetje omvergooid als je allerlei soorten meter sites gaat maken. Je kunt beter de aandacht dan aan een website besteden.

Persoonlijk gezien heb ik alleen wat met MovieMeter. De overige meter websites kunnen mij vrij weinig interesseren.

Same for me altough TV-Meter would be very cool.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Doom schreef:

Ik heb van een paar crewleden de ambities voor MovieMeter gehoord en deze ambities zijn best hoog gegrepen. Niet onmogelijk, maar wel erg hoog gegrepen.

Hebben we ambities?? Vertel, ik ben benieuwd

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Ja, ooit eens gehoord. Weet alleen niet meer van wie precies. Dacht dat ze serieus waren bedoeld. Niet dus? Maakt verder ook niet uit maar ik had wat geluiden over MovieMeter TV gehoord. Of ben ik nu helemaal gek?

(Waarschijnlijk wel)

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Je bedoelt een MovieMeter kanaal op televisie? Welke mod heeft jou in de maling genomen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Doom schreef:

Of ben ik nu helemaal gek?

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Altijd al gedacht. Thx voor de bevestiging.

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Wat mij cool lijkt is een:

Concertmeter

Waarop je live muziek DVD's kan beoordelen!

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

tv-series moet je ook op dvd kijken en niet meer op tv, tegenwoordig wordt gelukkig bijna alles op dvd uitgebracht, en menig tv-serie is beter en spannender dan een film ooit kan zijn ( op enkele uitzonderingen na )

by the way waar blijft seizoen 3 van The Shield ?

al 2 jaar aan het wachten.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik dacht dat je niet meer dan drie sites wou, Jordy? Maar een tv-meter zou wel erg vet zijn. (Ookal zou TS dan niet meer nodig zijn).

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Doom schreef:

MovieMeter TV

Rolling on the Floor Laughing

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Ik dacht dat je niet meer dan drie sites wou, Jordy?

Ik weet van niets?

Laten we eerst BoekMeter eens lekker op de rails krijgen, dan kijken we volgend jaar wel weer eens verder.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Herinner me vaag iets uit de gamemeter discussie, maar ik kan me vergist hebben

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76917 stemmen

roda schreef:

tv-series moet je ook op dvd kijken en niet meer op tv, tegenwoordig wordt gelukkig bijna alles op dvd uitgebracht, en menig tv-serie is beter en spannender dan een film ooit kan zijn ( op enkele uitzonderingen na )

Klopt ik wordt hier stapel van.

• 23434 berichten
  • 76917 stemmen

Kan ik ook eindelijk stemmen op mijn Tatorts

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Nee!! Geen Tatort!!!! Elke zondag is het weer raak, het is gewoon een trauma geworden bij mij

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Het wordt wel een probleem met het toevoegen van tv programma's aangezien er veel tv programmá's geen posters hebben zoals bij films wel.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

roda schreef:

Beter opletten, roda. Ik heb seizoen 3 en 4 al voorbij zien komen op Veronica.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

by_the_way schreef:

Het wordt wel een probleem met het toevoegen van tv programma's aangezien er veel tv programmá's geen posters hebben zoals bij films wel.

Als de site er komt zou ik zowel losse afleveringen, seizoenen en hele series "stembaar" willen maken. In zo'n geval is een scenefoto natuurlijk al gauw acceptabel.

Dat zou wel grote technische aanpassingen betekenen, dus ik zou er niet te hard op rekenen twijfel daarnaast nog steeds wat de eventuele vierde site zou worden, gamesmeter.nl of tvmeter.nl

• 23434 berichten
  • 76917 stemmen

JoeHallenbeck schreef:

(quote)

Beter opletten, roda. Ik heb seizoen 3 en 4 al voorbij zien komen op Veronica.

Laat maar eens een link zien waar ik ze kan kopen met Ned subs, ik denk dat je het mis hebt....

• 23434 berichten
  • 76917 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Als de site er komt zou ik zowel afleveringen losse afleveringen, seizoenen en hele series "stembaar" willen maken. In zo'n geval is een scenefoto natuurlijk al gauw acceptabel.

Dat zou wel grote technische aanpassingen betekenen, dus ik zou er niet te hard op rekenen twijfel daarnaast nog steeds wat de eventuele vierde site zou worden, gamesmeter.nl of tvmeter.nl

Dat is makelijk tvmeter natuurlijk:D

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Laat maar eens een link zien waar ik ze kan kopen met Ned subs, ik denk dat je het mis hebt....

Ja, mijn fout. Ik dacht dat het over tv ging ipv dvd.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Dat is makelijk tvmeter natuurlijk:D

Ik zou ook graag een tv meter zien komen. Ik ben ook helemaal geen game freak. En iedereen kijkt tv dus je hebt dan wel grote kans van slagen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.