• 16.994 nieuwsartikelen
  • 181.477 films
  • 12.520 series
  • 34.649 seizoenen
  • 654.229 acteurs
  • 200.204 gebruikers
  • 9.449.350 stemmen
Avatar
 

Het smiley / emoticons topic

zoeken in:
avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zo dan, thanks

welke tekst moet dan de oude rode smiley geven?


avatar van NERD

NERD

  • 1731 berichten
  • 1450 stemmen

Jordy schreef:

zo dan, thanks

welke tekst moet dan de oude rode smiley geven?

MSN gebruikt toch ? lijkt me makkelijker als


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Komt er nog wel weer een boze smiley voor terug?


avatar van blabla

blabla

  • 2070 berichten
  • 5281 stemmen

Jordy schreef:

welke tekst moet dan de oude rode smiley geven?

Boos.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ok zowel ">:(" als ":@" geven nu

jammer dat er misschien wat oude replies niet meer kloppen (waar oorspronkelijk een rode stond staat nu de nieuwe gele) maar goed


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het woord "boos" moet overal vervangen worden door de rode smiley ?


avatar van blabla

blabla

  • 2070 berichten
  • 5281 stemmen

Jordy schreef:

Het woord "boos" moet overal vervangen worden door de rode smiley ?

Sorry, ff een moment van leesblindheid gehad (zie ik nu), dacht dat je bedoelde tekst <b>bij</b> de rode smiley (in de FAQ).


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

de enige smiley die ik er nu nog niet tussen vind passen is

duidelijk "anders" dan de rest, kan iemand misschien een betere vinden?


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

deze?

(afbeelding)


avatar van EmDee

EmDee

  • 7192 berichten
  • 1417 stemmen

of één van deze?

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)


avatar van Phoenix

Phoenix

  • 7846 berichten
  • 1418 stemmen

DIE ONDERSTE!


avatar van manic

manic

  • 476 berichten
  • 1447 stemmen

Ik vind die juist wel handig om een soort van AHUM/schaam, uit te drukken.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

precies, de smiley is handig, hij is alleen nu niet in dezelfde stijl als de anderen


avatar van kos

kos

  • 46784 berichten
  • 8929 stemmen

He Jordy. waarom heb je deze smilie niet op de site . is m'n lievelings-smilie.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

wat moet die voorstellen dan?


avatar van kos

kos

  • 46784 berichten
  • 8929 stemmen

Zwaai-smilie. Maar er staan op bijvoorbeeld het Fok-forum wel meer grappige smilies die je hier zou kunnen gebruiken (hoewel niet allemaal).


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik vind dat echt zo'n smiley die daar (in bv. onzin of relatie-forums) bruikbaar is, maar die hier nooit gebruikt zal worden


avatar van Phooze

Phooze

  • 2544 berichten
  • 597 stemmen

Die smilie word naar mijn weten ook veel ingezet bij sarcastische opmerkingen (die hier weleens geplaatst worden).

Bv.

Ik vind Ernest ook zo tof

Dan vind ik die smilie altijd zeer grappig, zo van "Ja, daaaag ". Het lijkt me daarom ook leuk om die wel in het assortiment op te nemen.


avatar van Phooze

Phooze

  • 2544 berichten
  • 597 stemmen

Het is vaak ook een statement voor "Einde discussie".


avatar van Mik

Mik

  • 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ik denk dat die Ja Daaag Smilie zoals ie genoemd wordt hier, niet moet komen. Als een discussie een beetje heftig wordt en iemand heeft er genoeg van.. Dan biedt zo'n smilie wel uitkomst, maar de verstandhouding tussen de personen is dan wel flink geschaadt denk ik.

is een meer vriendelijke smilie, de is een beetje "uitzeikerig" en dat past hier niet.


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

Ben het met Mik en Jordy eens.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

een beetje in de categorie

(afbeelding)


avatar van kos

kos

  • 46784 berichten
  • 8929 stemmen

haha


avatar van kos

kos

  • 46784 berichten
  • 8929 stemmen

Jordy schreef:

een beetje in de categorie (afbeelding)

[img] http://www.lokaal404.nl/images/smilies/dj.gif[/img] deze is wel te cool. Misschien leuk voor Musicmeter


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

(verplaatst)


avatar van tovenaar

tovenaar

  • 6723 berichten
  • 0 stemmen

[img] http://www.lokaal404.nl/images/smilies/dj.gif[/img] is gaaf! Die past wel bij me heheh.


avatar van Phooze

Phooze

  • 2544 berichten
  • 597 stemmen

Jordy schreef:

een beetje in de categorie (afbeelding)

ok, dan niet...

(afbeelding)


avatar van Da Jando

Da Jando

  • 1383 berichten
  • 1076 stemmen

(afbeelding) Deze zou er ook bij moeten...


avatar van neo

neo

  • 15440 berichten
  • 10068 stemmen

ben je gek ofzo


avatar van Da Jando

Da Jando

  • 1383 berichten
  • 1076 stemmen

neo schreef:

ben je gek ofzo

Nee, ik ben een vliegtuig

(afbeelding)

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.