- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Volgens amazon duurt hij 60 minuten, dus hij kan er op. Heb je er meteen ook een plaatje bij.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Andere sites vermelden 53 en 58 minuten. Maargoed, hij is toevoegbaar dus ga je gang!
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Ja, ik probeer hem toe te voegen, want het was een boeiende docu.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Weet niet zeker, maar volgens mij heet hij officieel:
"Trotzki: Aufstieg und Fall eines Revolutionärs"
Het is iig een Duitse docu.
Plaatjes of stills zijn moeilijk, behalve deze Engelstalige poster:

Maar omdat het een van oorsprong Duitse docu is, zal dat waarschijnlijk niet mogen!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Tenzij het gewoon de internationale titel is.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Is dat zo? Ik dacht van niet?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Geen idee eerlijk gezegd...staat helaas ook niet op IMDb.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Ik heb ondertussen een poging gewaagt om hem zo correct mogelijk toe te voegen.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Wie kan er een GESCHIKT plaatje/still vinden van de documentaire Die Schönheit in uns - Der Fotograf Jock Sturges aka "De Naakte Meisjes van Fotograaf Jock Sturges"?
Ik kan zelf helemaal niks goeds vinden....
Edit: inmiddels still gevonden, en ingestuurd!!
En wie kan er een geschikt plaatje vinden van de docu "Toen Zij van Rotterdam Vertrokken" van Michiel van Erp?
Ook hier weer allemaal nét niet geschikt.
Bij voorbaat hartelijk dank! 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Die krijg ik niet gekopieerd!
En als je die resized naar 200 pix breedte, worden ze dan niet te klein in lengte?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Screenshot maken met Print Screen knop.
Paste in fotoprogramma.
Goed uitsnijden zodat je een vierkant plaatje overhoudt (canvas size aanpassen / croppen).
Verkleinen.
Resultaat:

narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Thanks Kappeuter! Je bent een held! 
Vanavond als ik thuis kom zal ik hem insturen, dus dan weet iedereen dat.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Voor de liefhebber de film Der Strand von Trouville 1998 staat nog niet op de site.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Voor de liefhebber de film Der Strand von Trouville 1998 staat nog niet op de site.
Ik ga er even naar kijken.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Wie kan en wil dit vertalen
Lukas is in his mid-twenties and looking for the real thing. He meets the woman of his dreams and then loses her telephone number. All he knows is that she's called Nathalie, is always traveling around as a DJ, and bought a book in a shopping mall at the other end of the country. Lukas follows the trail and ends up in an enormous shopping mall. He makes the acquaintance of a girl working at a cheese shop and her strange one-armed brother. They both live in the middle-class housing estate nearby.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Thanks Kappeuter! Je bent een held! 
Vanavond als ik thuis kom zal ik hem insturen, dus dan weet iedereen dat.
Ingestuurd!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wie kan en wil dit vertalen
Lukas is in his mid-twenties and looking for the real thing. He meets the woman of his dreams and then loses her telephone number. All he knows is that she's called Nathalie, is always traveling around as a DJ, and bought a book in a shopping mall at the other end of the country. Lukas follows the trail and ends up in an enormous shopping mall. He makes the acquaintance of a girl working at a cheese shop and her strange one-armed brother. They both live in the middle-class housing estate nearby.
Lukas is midden twintig en op zoek naar het echte werk. Hij ontmoet de vrouw van zijn dromen, maar verliest haar telefoonnummer. Het enige dat hij van haar weet is dat ze Nahalie heet, rondtrekt als DJ en een boek kocht in een winkelcentrum aan de andere kant van het land. Lukas volgt haar spoor en eindigt in een enorm winkelcentrum. In een kaaswinkel maakt hij kennis met een meisje en haar gehandicapte broer. Zij wonen allebei in een middenklasse-wijk in de buurt.
Misschien wil een ander mij dan weer bijschaven, want het is weer een Engelse tekst van niks. 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Is deze titel zo goed qua hoofdletter gebruik?
L'Origine d'un Cri, À
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Zo moeilijk was die toch niet?
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Nou ik vind het best lastig 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik had het over die Engelse tekst. 
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
oooooooohhhh 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach beetje vreemd verhaal vond ik het voor een film.
Nodigt niet uit iig.
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Lukas is midden twintig en op zoek naar het echte werk. Hij ontmoet de vrouw van zijn dromen, maar verliest haar telefoonnummer. Het enige dat hij van haar weet is dat ze Nahalie heet, rondtrekt als DJ en een boek kocht in een winkelcentrum aan de andere kant van het land. Lukas volgt haar spoor en eindigt in een enorm winkelcentrum. In een kaaswinkel maakt hij kennis met een meisje en haar gehandicapte broer. Zij wonen allebei in een middenklasse-wijk in de buurt.
Misschien wil een ander mij dan weer bijschaven, want het is weer een Engelse tekst van niks.
"het echte werk" kun je misschien beter vertalen naar "de ware" of "echte liefde"
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Tsja maar het zijn op zich vrij gemakkelijke zinnen waar je zelf een lopend verhaal van kunt maken. Hier hulp om vragen vind ik persoonlijk een beetje gemakzucht. Eerst zelf even puzzelen en als het dan écht niet lukt... Maargoed.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Bedankt he 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja maar het zijn op zich vrij gemakkelijke zinnen waar je zelf een lopend verhaal van kunt maken. Hier hulp om vragen vind ik persoonlijk een beetje gemakzucht. Eerst zelf even puzzelen en als het dan écht niet lukt... Maargoed.
Ik weet dat hij het zelf kan, maar soms heb ik een behulpzame bui en moet ik toch even wachten tot mijn pizza klaar is. 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Heb afgelopen weekend 4 teksten zelf vertaald en waren allemaal niet goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.