- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Maximum 330, maar als je de afbeelding op die manier enkel in de lengte kleiner maakt ga je die vervormen. Je zou de afbeelding dan ook in de breedte moeten kleiner maken, maar aangezien die al 200 pixels was gaat dat hier niet.
Zie je het verschil? De onderste afbeelding is duidelijk vervormd
De bovenste is scheef en de onderste zeer slecht en vervormd. Ben bang dat beide opties niet goed zijn!
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Daaronder zit een logo die moet weg !
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Dat is geen logo maar een warning "sticker". Als die onderdeel is van de poster (DVD hoes), dan mag hij er gewoon opblijven. Alhoewel ik het vreemd vind dat dit soort stickers nu ook op posters te vinden zijn en niet alleen op CD's!
Ik twijfel zelfs of dit toevoegbaar is. Lijkt me een "film" rondom een album te zijn, en niet een echte speelfilm!
Baller Blockin (2000) - MusicMeter.nl
Baller Blockin' (soundtrack) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het was gewoon een lekker daggie werk voor niks doen 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Baller Blockin (2000) - MusicMeter.nl
Baller Blockin' (soundtrack) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Qua plot lijkt het gewoon een echte speelfilm te zijn.
Welke poster mag ik dan wel gebruiken.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Hmm.. ik heb ook zo mijn twijfels er over. Geen andere links er over te vinden?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is gewoon een film en overal staat die cover bij.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Hier meer info
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja die bekeek ik ook al, voeg maar toe 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Ja die bekeek ik ook al, voeg maar toe
Heb de film gevonden in fouten lijst, maar moet alleen nog weten welke poster ik nu werkelijk kan gebruiken,
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die laatste die ik postte zit je sowieso goed, maar volgens stephan mag je die ander met sticker ook gewoon gebruiken. Kijk maar welke je het mooiste vindt.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Heb de 1ste gepakt en de kleuren wat verbeterd nog.
Thx 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Die laatste die ik postte zit je sowieso goed, maar volgens stephan mag je die ander met sticker ook gewoon gebruiken. Kijk maar welke je het mooiste vindt.
Die laatste van jouw was niet het goede formaat en volgens mij de hoes van de CD. Die eerste is gewoon de DVD hoes, dus bruikbaar!
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Hoe kom ik erachter of deze Dead End Falls van Gouzalia geen amateurs productie is,
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die laatste van jouw was niet het goede formaat en volgens mij de hoes van de CD. Die eerste is gewoon de DVD hoes, dus bruikbaar!
Die 2e was ook prima formaat volgens de regels toch?
Dit moet een JPEG zijn van exact 200 pixels breed, en tussen de 150 en 330 pixels hoog.
Hij is 200 bij 202 pixels. Ik vnd het allemaal erg vaag. 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Die 200 x 200 telt alleen voor stills. Posters moeten in het normale formaat zijn! Zo'n vierkante hoes is dus niet toegestaan!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Hoe kom ik erachter of deze Dead End Falls van Gouzalia geen amateurs productie is,
Als je die uit de rejectionslijst hebt geef ik je weinig kans. Film kan alleen worden toegevoegd bij een normale distributie. Dus makkelijk te koop via diverse websites/winkels en meerdere vertoning in bioscopen (amateurfilms kunnen ook in bioscopen vertoond worden, maar dat is vaak eenmalig)!
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Als je die uit de rejectionslijst hebt geef ik je weinig kans. Film kan alleen worden toegevoegd bij een normale distributie. Dus makkelijk te koop via diverse websites/winkels en meerdere vertoning in bioscopen (amateurfilms kunnen ook in bioscopen vertoond worden, maar dat is vaak eenmalig)!
Die heb ik zelf toegevoegd gehad,
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Wat bedoel je met die opmerking?
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Die 200 x 200 telt alleen voor stills. Posters moeten in het normale formaat zijn! Zo'n vierkante hoes is dus niet toegestaan!
Nou, VCD-hoezen (ook vierkant) zijn in uiterste gevallen óók toegestaan (maar je moet dan als toevoeger dan wèl aantonen dat het om een vcd gaat en niet een CD!!!)
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Wat bedoel je met die opmerking?
Stephan weet waarschijnlijk niet dat ik die heb toegevoegd,
En dat de film nog niet in de rejection lijst staat of heeft gestaan.
Decec
-
- 6746 berichten
- 8597 stemmen
Die had ik gevonden:
Cinema : l'oeil de la veuve - photos - Télé Loisirs - programme-tv.net
Klik op een van de twee plaatjes onderaan voor grotere versie.
dat is slim voor een andere titel...
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Duidelijker kan het niet dat het om een VCD-hoes gaat he
Het gaat om de film baller blockin geloof ik.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Die had ik gevonden:
Cinema : l'oeil de la veuve - photos - Télé Loisirs - programme-tv.net
Klik op een van de twee plaatjes onderaan voor grotere versie.
En jij heel misschien weer n.a.v. mijn berichtje daarvóór, m.b.t. de Franse subtitel?
Jawel, dat lukt wél, maar dan moet je wél kunnen aantonen dat het een deels Franse productie is (wat moeilijk wordt, want de IMDb vermeldt alleen de U.S.A. als land van herkomst)!
Ik had ook gekeken voor een poster of still, en ik vond deze (Franse) poster:
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Ja, want die was vanavond op TV (Canvas), dus is gewoon toevoegbaar!
Mits hij 45 minuten duurt...
Wou ook kijken vanavond, maar gemist verdomme!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.