- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja en juist voor die gevallen vind ik dus dat het voorbeeld dat ik postte tijdelijk zou moeten kunnen, totdat er een betere te vinden is.
Toch zonde dat een film niet geplaatst wordt omdat de poster niet 100% is? Meeste die zo'n film hebben gezien zijn blijer dat die geplaatst is denk ik dan dat de poster niet super is.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
[En als ik dan nog niets kan vinden, dan is er in 99,9% van de gevallen ook niets van te vinden. En heeft het dan ook weinig zin om het hier te posten...
Inderdaad. Maar volgens mij heeft 606 wat oude afwijzingen opnieuw een kans gegeven. Het kan natuurlijk dat na een aantal jaar er wèl een plaatje beschikbaar is gekomen.
De film waar ik op reageerde heeft een alternatieve (Brits) Engelse titel waar je op zou kunnen zoeken.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Inderdaad. Maar volgens mij heeft 606 wat oude afwijzingen opnieuw een kans gegeven. Het kan natuurlijk dat na een aantal jaar er wèl een plaatje beschikbaar is gekomen.
Klopt heb een hoop hele oude afwijzingen opnieuw leven in geblazen door stills te gaan zoeken.
Malick
-
- 9143 berichten
- 640 stemmen
Where Does Your Hidden Smile Lie? (2001) - imdb.com
(Informatie --> Danièle Huillet, Jean-Marie Straub, Cinéastes - où gît votre - International Film Festival Rotterdam 2010 - IFFR - filmfestivalrotterdam.com & 400 Bad Request - google.nl
Wil iemand deze documentaire toevoegen? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Is deze goed voor Dance Hall Racket?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Dat paarse balkje moet sowieso weg, geloof ik.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Double feature hoezen zijn niet toegestaan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij staat nota bene bij IMDB erbij als poster. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Maar IMDB heeft andere regels dan MovieMeter 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik laat het helpen maar weer aan anderen over, beetje moedeloos word ik er wel van en vind dat posters voor elk minuscuul iets worden geweigerd. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Beste toevoegers is het geen goed idee dat de mods elke week een film uit de foute toevoegingen haalt ( de oudste) en we dan met z'n alle de film alsnog kunnen toevoegen om zo ook de lijst kleiner te maken en om MM nog uitgebreider te maken , willen jullie laten weten wat jullie er van denken 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Beste toevoegers is het geen goed idee dat de mods elke week een film uit de foute toevoegingen haalt ( de oudste) en we dan met z'n alle de film alsnog kunnen toevoegen om zo ook de lijst kleiner te maken en om MM nog uitgebreider te maken , willen jullie laten weten wat jullie er van denken
Ik heb de voorzet gegeven door de onderste naar boven te halen 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Hmm ja, op zich leuk als toevoegers zich daarmee willen bezighouden, maar voor mij hoeft het niet zo per se.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Hij is scheef, en te vaal denk ik.. Lijkt mij een (slechte) scan.. gele tekst bovenaan valt ook een stukkie weg..
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Denk van wel 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Scheef, en te vaal denk ik.. Lijkt een (slechte) scan.. gele tekst bovenaan valt een stukkie weg..
Mag toch verknippen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Mag toch verknippen.
Verknippen of resizen maakt iets niet minder scheef. Kijk maar naar waar het zwart overgaat in blauw, dat loopt niet mooi horizontaal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb hem afgeknipt van een video-band-plaatje.
Vind hem vrij recht en heb hem al ietsje scherper gemaakt, maar goed misschien moet die nog scherper. Blijft lastig bij oude films.

606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Heb het zelf geprobeerd zal het zou even plaatsen
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Probeer het maar 606, nee hebben we ja kunnen we krijgen 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar nu heb je niet enkel geknipt, maar ook de afbeelding samengeperst. Ik dacht dat dat niet was toegestaan.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Maar nu heb je niet enkel geknipt, maar ook de afbeelding samengeperst. Ik dacht dat dat niet was toegestaan.
Moet het dan 200 / 330 zijn ?
Heb niks geknipt van het poster, alleen uitgeknipt van page print scrol.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maximum 330, maar als je de afbeelding op die manier enkel in de lengte kleiner maakt ga je die vervormen. Je zou de afbeelding dan ook in de breedte moeten kleiner maken, maar aangezien die al 200 pixels was gaat dat hier niet.
Zie je het verschil? De onderste afbeelding is duidelijk vervormd.

606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Zou ik dan alleen opknappen zonder al te veel te resizen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
En hij is sowieso niet veel mooier er op geworden..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee probeer die van mij gewoon eens in te sturen en wacht dan maar af.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Hoe kan ik het beste deze toevoegbaar maken ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.