- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Gilles
-
- 9 berichten
- 70 stemmen
In De Site > Algemeen > is het toegestaan Cabaret toe te voegen?:
Hallo,
ik heb een vraag, is het toegestaan om Cabaret shows toe te voegen? zoals bijvoorbeeld: Najib Amhali Freefight.
deze staan namelijk ook op IMDB hier halen de mods ook alle informatie van af
deze mis ik eigenlijk wel!
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Volgens mij niet 
Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb daarjuist de film Benya Krik (1926) - imdb.com uit de rejections gehaald met i.p.v. een poster een still. Maar nu heb ik toch nog wel een poster gevonden (wel degene waardoor de film was afgekeurd maar dat was denk ik omdat er niet bij stond vanwaar de poster kwam) Klik Ik weet niet wat de crew hier nu mee gaat doen maar ik zeg het maar even voor alle zekerheid.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8314 stemmen
Dat was inderdaad de eerste poster. Hij was niet afgekeurd op deze poster, maar omdat er geen link naar de poster was gegeven. Voor hetzelfde geld is het een reclameposter voor autokrikken!
De film zal worden toegevoegd met deze poster, maar jij krijgt nu de credits.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Wie wil de documentaire "The Swindler" toevoegen aan de site?
Staat ook nog niet op IMDB!
Edit: staat wél op IMDB: Bedragaren
komt vanavond op CANVAS om 22.50 uur!
Of staat ie inmiddels al in de wachtrij??
Synopsis:
Documentaire
over de Hongaarse meester-oplichter György Zemplenyi, die al jaren wordt gezocht door Interpol. In Zweden deed hij zich voor als bisschop Father Mac die voor de Vaticaanse Musea schilderijen kwam opkopen. Ook heeft Zemplenyi het Olympische zwemteam van Hongarije voor miljoenen opgelicht, verkocht hij als chassidische jood valse diamanten en was hij actief in Australië en de Verenigde Staten.
Bij voorbaat dank! 

Gelijk een goed plaatje, maar helaas niet van de "hoodfrolspeler". Zal wel één van zijn slachtoffers zijn.
Succes! 
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Mag eigenlijk The Making of a Legend: Gon... op deze site?
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Een making of mocht niet, dacht ik.
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Ja, dat dacht ik ook, maar ik zag gisteren de "Making of "Fanny & Alexander" op de site staan?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hangt er waarschijnlijk vanaf of ze een aparte release krijgen, niet?
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Fanny en Alexander is een twijfelgeval volgens mij, ik moet de documentaire zelf nog zien maar ze is te vinden op de 2Disc Edition van de originele film. Het lijkt me dat wanneer de documentaire een aparte release krijgt (of op een extra schijfje wordt gezet) ze wel op de site mag maar waar trek je dan weer de grens. Ik heb veel making of als extra bij films staan maar die passen precies niet in de site maar dan in principe zouden zaken als dit: Completely Cuckoo (1997) (V) - imdb.com ook op de site mogen maar misschien kan een crewlid hier uitsluitsel over geven?
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Volgens IMDB heeft de Making of van Gone With The Wind alleszins een aparte dvd-en videorelease gehad.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Even iets anders.
Hoe kan ik bij een film aangeven dat die gebaseerd is op een boek? Kortom, hoe kan het linkje naar Boekmeter bovenaan toegevoegd worden?
Kan dit via een correctie, of moet ik daarvoor iemand van de crew aanspreken?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Okee, bedankt!
Heb hem een PM gestuurd.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Wat was eigenlijk de reden om The Last don af de site te smijten? Het is toch gewoon een miniserie?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Misschien door The Last Don II waardoor het meer als 7 afleveringen zijn?
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Maar het is niet opgedeeld in afleveringen? Maar het vervolg zal inderdaad wel de reden zijn, jammer!
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Miniseries met vervolgen zijn alleen toevoegbaar als er minstens drie jaar tussen de delen zit.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Wie wil de documentaire "The Swindler" toevoegen aan de site?
Staat ook nog niet op IMDB!
Edit: staat wél op IMDB: Bedragaren
komt vanavond op CANVAS om 22.50 uur!
Of staat ie inmiddels al in de wachtrij??
Laat maar doen. Heb hem zelf maar toegevoegd!
Ik dacht vanmorgen: daar is vást wel animo voor! Maar dat viel dus tegen. 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Waarom staan er bij diverse films een alternatieve titel in het Nederlands? Dit terwijl deze alternatieve titel niet op imdb staat? En ik me ook afvraag of ze überhaupt onder die naam zijn uitgebracht...
Bijvoorbeeld:
Back to the Future (1985) Terug naar de toekomst
Dirty Harry (1971) Smerige klabak 
Honeymoon in Vegas (1992) Liefdesnest in Las Vegas
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14568 stemmen
Waarom staan er bij diverse films een alternatieve titel in het Nederlands? Dit terwijl deze alternatieve titel niet op imdb staat? En ik me ook afvraag of ze überhaupt onder die naam zijn uitgebracht...
Bijvoorbeeld:
Back to the Future (1985) Terug naar de toekomst
Honeymoon in Vegas (1992) Liefdesnest in Las Vegas
Back to the Future werd inderdaad onder de naam Terug naar de Toekomst uitgebracht in 1985. In die tijd hadden films vaak ook Nederlandse titels, maar een reden hiervoor kan ik niet bedenken.
Dat deze titels niet op IMDB staan is logisch, want IMDB is totaal niet compleet en richt zich meer op de Amerikaanse users!
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8314 stemmen
Brr!
Ik vind 'de Uitroeier' (The Terminator) nog steeds hilarisch! 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
O ik zie dat er bij die laatste al weer 2 nieuwe stemmen zijn gedaan. Te hoog btw
.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Wie kan de volgende 3 verhalen vertalen
Angel Almaraz a Mexican American Cop (Damian Chapa) has spent his whole life being an intense by the book police officer. However, he can not play the game of politics to move up the ranks. Angel's wife suggests to Angel try to get another job. During Angel's beat one night a high powered politician is almost assassinated right in front of Angel. Angel risks his life to save Fernando the aristocratic wealthy man. Fernando changes Angel's life by offering him a job as his head security.
Angel's life quickly changes as he begins a life around many rich upscale and famous singers (Maricela) and Gangsters (Miguel Angel Rodriguez) Angel and his family are torn apart with what they thought would be a better life.
However the new found money and party life destroys the once close bond Angel had with his wife (Estephania Inglesia). There seems no way back to keep Angel's family intact until a wise Detective Humes (David Carradine) gives Angel some wisdom to find a path back to regain his family he loves so much. However Fernando gets Angel into a troubled path with some Colombian Gangsters and before Angel returns to his home he must survive the hit put on him and Fernando.
EN dit ook bedankt
Johnny Sunshine (Damian Chapa), born in a Mexican American Ghetto family to a white mother and a Mexican dad, witnesses his parents slaying as a youth. At only eight years old he takes revenge on the man who killed his mother. Johnny grows ... Full Descriptionup hard as a gangster in a ruthless world as an entrepreneur in the drug and smuggling business. As he gets older he realizes that it's not the life he wants for his little brother, Ricky. He tries to change but it's too late. All the other gangs want him dead thinking he's turned. He has to fight to the end to prove he is still a Mexican Gangster.
en deze
When David Thunder was a child. his Native American grandmother assured him the serpents in his dreams could be cast out by the Great Spirit. David grows up to become a blue collar worker. Out one night, he falls in love with aristocrat Julieta Asher (Natasha Blasick). David doesn't realize Julieta belongs to a generational Satanic family. David falls for her deep spiritual darkness. Julieta tries everything, sexually and within her witchcraft powers, to bring David to the side of the wicked. Under her spell David battles through his dreams, the streets of Europe, and the family henchman before he realizes she is the victim of a sinister form of brainwashing. When David learns Julieta is pregnant with his daughter Petra, he battles every demon and dark force on the planet to save his child's live.
You'll be on the edge of your seat as this psychological thriller takes you on a wild ride through the dark realms of the one man's nightmare.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Iemand die me kan helpen zijn er wel gelijk 3 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik ben alvast bezig met de eerste, wordt vervolgd...
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Die mag je trouwens gerust inkorten, hoor.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Ik ben alvast bezig met de eerste, wordt vervolgd...
Bedankt en zoals knisper zei kort maar in.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nummer 1:
Angel Amaraz is een Mexicaans-Amerikaanse politieagent die alles volgens het boekje doet, maar mist het gevoel voor politiek om ook promotie te kunnen maken. Zijn vrouw ziet dan ook het liefst dat hij een andere baan gaat zoeken. Als Angel dan op een avond het leven redt van de rijke aristocraat Fernando, lijkt het tij te keren en krijgt hij van hem een baan aangeboden als hoofd van diens beveiliging. Zijn nieuwe rijke leventje brengt echter de nodige veranderingen met zich mee en zijn eigen gezin lijkt uiteen te vallen, totdat de wijze detective Humes hem onder zijn hoede neemt. Ondertussen brengt Fernando Angel echter in grote problemen met Colombiaanse gangsters die hen beiden willen vermoorden.
-edit- Kort genoeg?
-edit 2- Ik ga alvast bezig met no 2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.