- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ga jij hem nu zelf toevoegen of doe ik het? 't Is maar dat we geen dubbel werk doen...
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik heb hem al ingestuurd.
-edit- Sorry, ik lees nu pas je eerdere bericht, Jawaddedadde. Mijn oog viel eerst alleen op de reactie van Dogie! 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Geen probleem, had (behalve de poster opgezocht) nog niks gedaan.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand nog een plot vinden voor Svecana obaveza? Een poster erbij mag ook, maar ik heb al een still gevonden.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Plots gezocht:
Jednog lepog dana (Poster: klik).
Tri karte za Holivud (Poster: klik).
Van U ime oca i sina, Boje slepila en Osmi dan u nedelji kan ik niet eens een poster vinden, laat staan een plot...
Wie wil mag ze toevoegen en anders graag een link naar de poster of de synopsis. De rest van de films van Bozidar 'Bota' Nikolic staan al in de wachtrij.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Volgens Imdb is het een fout en proberen ze het zo snel mogelijk weer terug te draaien. Gelukkig maar.
link.
There is a God! 
Kan ik mijn conceptmail ook weer verwijderen uit Word!
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Die poster van "Tri Karta za Holivud" is helaas niet goed! Er zit een lelijke grijze rand omheen (behalve aan de linker kant) helaas.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Kan iemand nog een plot vinden voor Svecana obaveza? Een poster erbij mag ook, maar ik heb al een still gevonden.
Helaas (nog) niks van kunnen vinden aan synopsis'!
Dat geldt ook voor "Jednog lepog dana" helaas!
Die andere Servische film heb ik nog niet naar gezocht. Ga ik nu gelijk doen...
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Zal allemaal wel lastig worden waarschijnlijk, ik zal binnenkort ook nog wel eens uitgebreider zoeken.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Van "Tri karte za Holivud" kan je de enige User Comment op IMDB gebruiken!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik ga hem meteen nog even toevoegen.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Graag gedaan en succes! 
Heb je gelijk een betere poster, want die andere was echt niet goed!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Bedankt! Ik had er eventueel de randen van kunnen weghalen, maar idd is die andere beter. Ik heb 'Tri karte...' inmiddels in de wachtrij gezet.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Wie kan dit voor mij vertalen
Zack Hadley has invented a new, environmenatl friendly, super-charged battery capable of powering cars. But the oil companies are none too pleased by his genius and soon set out to kidnap Zack's son, Joe. What they don't realize is that Joe is no ordinary little boy -- not only is he an environmentally-aware, technological whiz kid, but he's the ringleader of a trio of pint-sized ninja.
Baggerman
-
- 10843 berichten
- 8313 stemmen
Zack Hadley heeft een nieuwe, milieuvriendelijke, superopladende accu ontwikkelt die geschikt is om auto's te laten rijden. De oliemaatschappijen zijn niet zo blij met zijn briljante uitvinding en laten Jack's zoon Joe ontvoeren. Wat de ontvoerders niet weten is dat Joe geen gewoon klein jongetje is. Niet alleen is hij een milieubeschermende technologische genius, maar ook nog eens een turfhoge ninja-kwajongen.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Wie kan er een GESCHIKT plaatje vinden van de Australische documentaire "Catching Cancer" (2009)?
Ik krijg hem maar niet toegevoegd...
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Wie kan en wilt met spoed de documentaire Malcolm and Barbara: Love's Farewell (2007) toevoegen?
Of staat deze inmiddels al in de wachtrij??
Komt vanavond op CANVAS; 23.40 uur!
En dan misschien óók gelijk het eerste deel; Malcolm and Barbara: A Love Story (1999) toevoegen??
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Wie kan er een GESCHIKT plaatje vinden van de Australische documentaire "Catching Cancer" (2009)?
Ik krijg hem maar niet toegevoegd...
Deze niet goed dan?

En anders staan hier nog een drietal stills
Catching.Cancer.(2009).HDTVRip.XviD-HDCP (Page 1 of 1) - View topic • sharethefiles.com
Baggerman
-
- 10843 berichten
- 8313 stemmen
Wie kan en wilt met spoed de documentaire Malcolm and Barbara: Love's Farewell (2007) toevoegen?
Of staat deze inmiddels al in de wachtrij??
Komt vanavond op CANVAS; 23.40 uur!
En dan misschien óók gelijk het eerste deel; Malcolm and Barbara: A Love Story (1999) toevoegen??
Staan niet in de wachtrij. Ik voeg ze wel toe, mits ik een plotbeschrijving vind.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Van deel 2 staat er één op imdb:
This is an update of 1999's powerful award winning documentary Malcolm and Barbara- a love story, which follows the couple Malcolm and Barbara Pointon as they deal with Malcolm's onset of Alzheimers disease. Malcolm was a talented composer and musician before his illness and the film follows Barbara as she attempts to care for Malcolm in their home whilst struggling with the health service as the disease takes hold
Baggerman
-
- 10843 berichten
- 8313 stemmen
Ik vond net een Nederlandstalige, dus dit wordt nu een makkie 
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Deze niet goed dan?
(afbeelding)
Jemig, waar haal je die vandaan zeg? Die heb ik dus écht niet kunnen vinden op google!
Mijn toevoeging was al drie keer afgekeurd op het plaatje, en ik had de hoop al opgegeven! Heb hem gelijk weer opnieuw ingestuurd!
Héél erg bedankt Jarno! 
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Ik vond net een Nederlandstalige, dus dit wordt nu een makkie
Ja, ik had ook al een paar NL plots gevonden op Belgische sites, omdat deel II vanavond op TV kwam, maar ik had eerder vanavond geen tijd om ze toe te voegen!
Ze staan erop!
Mijn dank is oneindig (nouja, tot op zekere hoogte dan)!! 
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Jemig, waar haal je die vandaan zeg? Die heb ik dus écht niet kunnen vinden op google!
Mijn toevoeging was al drie keer afgekeurd op het plaatje, en ik had de hoop al opgegeven! Heb hem gelijk weer opnieuw ingestuurd!
Héél erg bedankt Jarno!
Ik had hem echt binnen 10 sec hoor haha
catching cancer Sonya Pemberton - Google zoeken - images.google.nl
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Pfff, nou breekt mijn klomp!
Ik had inderdaad nog niet gezocht op de titel + de naam van de regisseuse... 
Nogmaals heel erg bedankt!
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Zojuist de documentaire "Nieuw tiengemeten" ingestuurd!
Het derde en laatste deel uit de documentaire-serie "Tiengemeten" van Digna Sinke.
Komt a.s. donderdag op NED2 om 22.50 uur (HollandDoc)!
Dus dat hoeft niet meer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.