- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nummer 2:
Johnny Sunshine, geboren in een Mexicaans-Amerikaanse getto-familie, met een blanke moeder en een Mexicaanse vader, was als kind getuige van de moord op zijn ouders. Op slechts achtjarige leeftijd neemt hij wraak op de man die zijn moeder vermoordde. Johnny groeit op als gangster in een meedogenloze wereld als verkoper en smokkelaar van drugs. Maar hij realiseert zich ook dat dit niet het leven is dat hij wil voor zijn broertje Ricky. Hij probeert te veranderen, maar andere bendes denken dat hij een verrader is. Hij zal moeten vechten tot het einde om te bewijzen dat hij nog steeds een gangster is.
-edit- yw
-edit- No 3 zal ik ook even doen
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nummer 3:
Als kind vertelde David Thunder's Indiaans-Amerikaanse grootmoeder hem dat de Grote Geest de slangen uit zijn dromen kon uitbannen. David groeit vervolgens op en wordt arbeider, maar op een avondje uit wordt hij verliefd op de aristocratische Julieta Asher. Hij weet niet dat haar familie al generaties lang satan aanbidt. Hij valt voor haar donkere, spirituele kant en zij doet er alles aan om hem tot het slechte te verlokken. Hij raakt in haar ban en overwint zijn dromen, ze trekken door Europa en hij bevecht de handlangers van de familie. Hij komt er achter dat Julieta is gehersenspoeld en wanneer blijkt dat zij zwanger is van hun dochter Petra, bindt hij de strijd aan met elke demoon en donkere kracht op de planeet om haar leven te redden.
Optioneel
:
''U zult op het puntje van uw stoel zitten terwijl deze psychologische thriller u meeneemt op een rit door de donkere werelden van de nachtmerrie van één man!'' 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
-edit- Kort genoeg?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18946 berichten
- 16722 stemmen
Kan iemand van de toevoeg crew mij vertellen of de Holland Doc van gisteren (NieuwTiengemeten van Digna Sinke) al in de rij staat. Anders zal ik mij daaraan wagen (mijn vriendin was weer tweemaal in beeld, met tekst!)
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Die staat al in de toevoegrij inderdaad. Maar de plekken voor de acteurs staan nog open. 
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Kan iemand van de toevoeg crew mij vertellen of de Holland Doc van gisteren (NieuwTiengemeten van Digna Sinke) al in de rij staat. Anders zal ik mij daaraan wagen (mijn vriendin was weer tweemaal in beeld, met tekst!)
Zojuist de documentaire "Nieuw tiengemeten" ingestuurd!
Het derde en laatste deel uit de documentaire-serie "Tiengemeten" van Digna Sinke.
Komt a.s. donderdag op NED2 om 22.50 uur (HollandDoc)!
Dus dat hoeft niet meer.
PS, welke vrouw is dan jouw vriendin? Heb gisteren ook gekeken...
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7384 stemmen
Heb een week geleden deze getracht toe te voegen: Zen Kwan Do Strikes Paris (1979) - imdb.com.
Al nieuws?
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Wie kan dit vertalen:
Far into the future after the world has brought about the apocalypse what remains of humanity has split into two warring tribes - the Plaebian and the Huron. Human kind's ambitions are not wealth or prosperity, but merely survival. The Huron tribe have reverted to the Hunter/Gatherer methods of our forefathers becoming great warriors with no regard to the future. Whereas the Plaebians are trying to rebuild society and tame the wilderness that surrounds mankind when a new, unforeseen evil starts to kill them both. This unspeakable evil - the Sinasu. Now both tribes must work together or finally face humanity's extinction.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Heb een week geleden deze getracht toe te voegen: Zen Kwan Do Strikes Paris (1979) - imdb.com.
Al nieuws?
Zal vandaag of morgen wel op de site verschijnen. Wachttijd is momenteel ca. 7 dagen. Behalve als het weekend is, dan kan het nog wel eens wat sneller gaan!
Als je toevoeging is afgekeurd, dan had je daar waarschijnlijk al bericht van gehad. Dus dat is dan waarschijnlijk een goed teken dat je nog niks gehoord hebt via PM.... 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@606,heb je al een vertaling? Anders ga ik er zo wel even mee bezig...
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
@606,heb je al een vertaling? Anders ga ik er zo wel even mee bezig...
Nee nog niet 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Een poging:
In een verre toekomst, na het plaatsvinden van de apocalyps, zijn er twee strijdende stammen overgebleven, de 'Plaebian' en de 'Huron'. Rijkdom en welvaart zijn niet langer het streven, men wil slechts overleven. De 'Huron' zijn jager-verzamelaars geworden zonder aan een toekomst op langere termijn te denken. De 'Plaebian' proberen weer een maatschappij op te bouwen en de natuur naar hun hand te zetten. Maar dan blijkt er nog een derde partij, de kwaadaardige Sinasu, die beide stammen willen uitroeien. Nu zullen de 'Plaebian' en de 'Huron' samen moeten gaan werken om niet ten onder te gaan.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Als iemand voor Mystery play nog een poster kan vinden: Mag je 'm zelf toevoegen, maar ik wil het ook wel doen...
-edit- Hetzelfde voor Stony island, van Andrew Davis(o.a. 'A perfect murder' en 'The fugitive')
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Als iemand voor Mystery play nog een poster kan vinden: Mag je 'm zelf toevoegen, maar ik wil het ook wel doen...
Alsjeblieft! 
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
-edit- Hetzelfde voor Stony island, van Andrew Davis(o.a. 'A perfect murder' en 'The fugitive')
Helaas niks van kunnen vinden qua plaatje....
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@ 'Mystery play' Bedankt, narva77! 
@ 'Stony island' In ieder geval bedankt voor de moeite! 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
De volgende films zoek ik dan nog een poster voor: Stony island, van Andrew Davis(o.a. 'A perfect murder' en 'The fugitive'), Body gulch en Sleeping pills.
Zoals gezegd, je mag ze zelf toevoegen, maar ik wil het ook wel doen. Ik heb er alleen momenteel wel weer tien in de wacht staan...
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@ Body gulch, Ik neem aan dat ik deze poster niet kan gebruiken?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14568 stemmen
Nee, is de hoes van een double-feature en die mogen niet gebruikt worden!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@ sleeping pills: is de hoes die op imdb staat niet goed?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.