- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12774 berichten
- 6565 stemmen
@Jarno,
die poster ziet er perfect uit!
Er is alleen één probleem; je kan posters van IMDB nl. niet kopieëren met je rechter muisknop....
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
Gewoon even een screenshot maken en plakken in Paint in zo'n geval. Vanuit daar de poster uit het vlak knippen, opslaan op bureaublad en dan (met bijv. IrfanView) de poster op de juiste afmetingen zetten.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Hierbij de hoes van sleeping pills op het goede formaat

606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Wie kan Bloody disgusting verwijderen van de poster.

Lui (crew films)
-
- 3515 berichten
- 12433 stemmen
Posters die op Bloody-Disgusting staan zijn 9 van de 10 keer ook te vinden zonder hun logo!
Om welke film gaat het?
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Posters die op Bloody-Disgusting staan zijn 9 van de 10 keer ook te vinden zonder hun logo!
Om welke film gaat het?
Titel staat op de poster exorcismus.
Lui (crew films)
-
- 3515 berichten
- 12433 stemmen
Ik zie hier geen poster staan. Die film is volgens IMDb nog in pre-productie, en kan dus nog niet worden toegevoegd tenzij je een betrouwbare bron hebt die anders vermeldt
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Ik zie hier geen poster staan. Die film is volgens IMDb nog in pre-productie, en kan dus nog niet worden toegevoegd tenzij je een betrouwbare bron hebt die anders vermeldt
Je kan de poster niet zien ? gek
Toevoeging wordt niet afgekeurd op pre-production.
Hier link van de poster
http://www.bloody-disgusting.com/photosizer/upload/exorcismus020210.jpg
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Ik denk niet dat dat goed weg te werken is, omdat het logo ook een beetje door de titel heen loopt.
Daarnaast is de film inderdaad nog in pre-production volgens imdb, dus dan is hij in principe nog niet toevoegbaar.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Ik denk niet dat dat goed weg te werken is, omdat het logo ook een beetje door de titel heen loopt.
Daarnaast is de film inderdaad nog in pre-production volgens imdb, dus dan is hij in principe nog niet toevoegbaar.
Maar het werd er niet voor afgekeurd.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Bedankt jarno1975! 
Hoe maak ik trouwens een 'screenshot'?
Lui (crew films)
-
- 3515 berichten
- 12433 stemmen
Maar het werd er niet voor afgekeurd.
Waarschijnlijk omdat eerst opviel dat de poster niet goed was.
Lui (crew films)
-
- 3515 berichten
- 12433 stemmen
Rechtsboven op je toetsenbord zit de knop Printscreen (ook wel eens afgekort als PRTSCRN of i.d.). Daar op drukken, en vervolgens Paint openen en CNTRL+V indrukken om je screenshot te openen.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
Iemand zin om deze toe te voegen?
Diamond Ninja Force (1986) - imdb.com
Deze was afgekeurd (vanwege de poster). Iemand?
Zen Kwan Do Strikes Paris (1979) - imdb.com
Bij voorbaat dank.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Iemand zin om deze toe te voegen?
Diamond Ninja Force (1986) - imdb.com
Bij voorbaat dank.
Wil die film wel doen alleen de poster en het plot wil ik hulp me hebben.
http://mitglied.multimania.de/gollumslair/ninjas/diamondninja/diamondninjaforce.htm
Lui (crew films)
-
- 3515 berichten
- 12433 stemmen
Je kunt geen Duitse poster gebruiken bij een film uit Hong Kong
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Je kunt geen Duitse poster gebruiken bij een film uit Hong Kong
Oke
Dan alvast het plot
This crazy Hong Kong ghost story is a mess of fun, sleazy, soft-core sex, and ninja ghosts fighting to become the greatest of all time. A couple moves into a haunted house, only to become the target of various (mostly very horny) ghosts controlled by a wizard ninja out to possess an item that will make him all-powerful. The weirdest thing about this flick is the way they pasted in scenes with Richard Harrison years later to 'add' to the film. It's damned funny! While the added in scenes kinda fit in, they're mostly ridiculous, but good for a few chuckles. This film is just plain strange. Luckily, the ghosts are mostly sexy, except for grandma, and frequently nude and horny. In one strange scene, a ghost kidnaps a child and stuffs dirt in his mouth to make him sick, trying to kill the poor kid. This movie makes a strong case for having a few drinks before watching any film like it to improve the effect. Those wacky Chinese directors, what can yo do?
En poster

Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
Dit gekke Hongkong spookverhaal is een allegaartje van lol, sleazy soft-core sex en ninja-geesten die vechten om de grootste aller tijden te worden. Een stel verhuist naar een bezeten huis, om het slachtoffer te worden van een aantal (vooral erg geile) geesten die worden aangestuurd door een tovenaarsninja.
Lijkt me voldoende. Heb er nu al zin in 
Laat je me weten wanneer het 'monster' geplaatst wordt? En durft iemand Zen-kwan-do strikes Paris voor zijn/haar rekening te nemen? Grtz
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Dit gekke Hongkong spookverhaal is een allegaartje van lol, sleazy soft-core sex en ninja-geesten die vechten om de grootste aller tijden te worden. Een stel verhuist naar een bezeten huis, om het slachtoffer te worden van een aantal (vooral erg geile) geesten die worden aangestuurd door een tovenaarsninja.
Is de poster ook goed genoeg om toe te voegen.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
Plot van de video-hoes:
Een eeuwenoude vete tussen de zwarte ninja's en het rijk van de Diamant ninja's steekt zijn kop weer op. Cogan, een afstammeling van de zwarte ninja's, besluit na het ontdekken van een graftombe uit het verleden, om de zwarte ninja-clan weer nieuw leven in te blazen.
Vind overigens het eerste plot een stuk sexier 
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
De film is toegevoegd en staat in de wacht.
Lui (crew films)
-
- 3515 berichten
- 12433 stemmen
Volgens mij is dat Finse poster of iets dergelijks. Bovendien is 'ie te lang.
narva77 (crew films)
-
- 12774 berichten
- 6565 stemmen
Of het is Ests. Dat is dezelfde taalgroep (Fins-Oegrische taalgroep).
narva77 (crew films)
-
- 12774 berichten
- 6565 stemmen
Zojuist de documentaire "Becoming a woman in Zanskar" ingestuurd als toevoeging.
Komt vanavond op TV; op CANVAS om 23.40 uur!
Dus dat hoeft niet meer.
narva77 (crew films)
-
- 12774 berichten
- 6565 stemmen
Lijkt me voldoende. Heb er nu al zin in
Dit lijkt mij géén goede synopsis!
Is totaal niet objectief, maar geheel subjectief (de eerste zin).
Dat mag dus eigenlijk nooit...
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
Ik vertaalde de eerste zinnen van het engelse plot door 606. 
Wel een leuke synopsis.
narva77 (crew films)
-
- 12774 berichten
- 6565 stemmen
Het toevoegen werkt niet meer (althans bij mij)!!!
Als ik stap 4 (de laatste stap) heb ingevuld, en ik wil op "opslaan" drukken om de toevoeging te verzenden, dan is de poster weg!
En als je dan probeert om nog een keer op "opslaan" te drukken, dan krijg je de melding dat je één veld niet hebt ingevuld.
Help???
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.