- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Oeh, dat is wel een serieuze aderlating!
Veel onleesbare links en niet alleen in het DVD-kooptopic, maar vele andere (zoals bijvoorbeeld de Top 100, waar bijvoorbeeld Onderhonds bijdragen nu zijn 'verdwenen') ook.
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
24 hours later....het gaat nog steeds goed! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
hebben die topics waarde buiten de actualiteit? (oprechte vraag). Oftewel, als je vanaf nu op zoek gaat naar https afbeeldingen, of MM afbeeldingen gebruikt, is er toch niet zo'n probleem?
ik snap dat het een nadeel is, maar de voordelen van een beveiligde verbinding (o.a. dat wachtwoorden niet meer te onderscheppen zijn) wegen voor mij zwaarder
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
misschien kan ik er bij nader inzien toch nog wel iets op verzinnen
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Klassiek developer syndroom. Eerste reactie zeggen dat het niet kan, de tijd nemen om te motiveren waarom niet en in die tijd toch een oplossing bedenken 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ja die in de Top 100 wel, daar zijn/worden door users een soort van landen-naslagwerken gemaakt voor ieders gebruik. De aanttrekkingskracht zit m deels in de gebruikte stills (ten opzichte van "lege"lijstjes). Dat is wel voor "jaar en dag" een bruikbare bron.
Ik heb zelf voor mijn lijst Flickr gebruikt dat gelukkigerwijs ook https links zijn, maar anders was het gelijk weg. Het klikken op links is toch een stuk minder attractief.
Voor het aankopen topic is het minder een halszaak, maar linken naar MoMe heeft niet veel nut, want het gaat in dat topic juist om de aangeschafte uitgave. In mijn geval vaak op amazon of ebay. Als die links verdwijnen zal voor mij persoonlijk gelden dat ik het topic verder niet meer zal gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat het acteurs/actrices forum er ook last van heeft, maar dat gebruik ik niet.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
Voor de visueel ingestelde gebruiker lijkt het mij een verschraling.
Maar ik spreek nu alleen voor eigen winkel
en waarschijnlijk ook voor die van een aantal mij bekende gebruikers.
Helaas gaat ook image shack afbeeldingen van niet-betalende gebruikers verwijderen las ik onlangs, en dat heeft ook invloed op MM lijkt mij. (bij het terugbladeren naar oudere berichten in diverse topics)
De vraag of die topics waarde hebben( buiten de actualiteit) kan ik alleen beantwoorden met : voor een (onbekend ) aantal gebruikers wellicht wel.
Overigens kan ik de maatregel wel begrijpen, en is het een kwestie van gewenning.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Geen halszaak, maar deze game is dan wel ten einde: Film >> Filmgames >> Uit welke film komt deze scène? #2
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Hmn.... mijn top 100 Spaanse films bestaat uit tinypic-afbeeldingen, die zijn niet beveiligd.. wou ik vanaf maandag presenteren.
Als ik ze toch alle 100 naar flikr (https) wil overzetten, hoe kan ik dan een flikr plaatje hier plaatsen? Die flikr-links die ik zie eindigen niet op .jpg namelijk... Weet iemand hoe ik van een flikr-plaatje het jpg-adres (gemakkelijk) kan vinden?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ik stuur je later - als ik wat meer tijd heb - even een PM ik heb ook Flickr gebruikt voor mijn lijst
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Dank je Mochizuki Rokuro, door te zoeken in de broncode van de pagina kan ik de link wel vinden trouwens, maar ik hoop op een makkelijkere manier
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zoals gezegd, ik zal kijken of ik hier iets op kan verzinnen
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Dank Jordy, ik zag je comment. Ik vind het sneu als ik nu tinypics erop zet die over drie weken niet meer te zien zijn, vandaar dat ik liever het zekere voor het onzekere neem
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
In de topics die ik noemde en waar ik regelmatig kom, wel, ik zie weer plaatjes 
Snelle actie. Bedankt!
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Perfect inderdaad. Dan hou ik het op tinypics 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Overigens zijn er nog wat problemen op drukke momenten, dus het zou kunnen dat we straks / later vandaag weer even terugschakelen naar een normale http verbinding.
Het lijkt nu wel goed te gaan. Ik ben er vanavond niet, dus als de site toch ineens niet meer bereikbaar is, dan kan ik daar niets aan doen. Dan moet je maar even een filmpje gaan kijken ofzo 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Bij mij ook 
Jij ook bedankt Yordy!
leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
Lol. Kreeg net de optie om andermans recentelijk geplaatste bericht te wijzigen. Vermoedelijk gewoon een eenmalig foutje, maar ik vermeld het toch maar even.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Dat heb ik ook, maar dat is niet nieuw, zag het al een paar maanden.
Als iemand zijn bericht net geplaatst heeft (minuut geleden of zo, of minder), en je wil die quoten, dan verschijnt het (soms?) opeens niet als een quote maar alsof je op de wijzigknop van een eigen bericht zou hebben gedrukt.
Het wijzigen lukt overigens niet, dus dat zit wel goed.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ik typte gisteren een bericht in (zonder links van foto's, anders krijg je het ook indien het niet werkt) en plaatste het, alleen zag je geen tekst: Film >> Algemeen >> Bioscoopnieuws
Heb het bericht meerdere keren gewijzigd (puur tekst) maar er kwam nog steeds geen tekst. Daarom een nieuw bericht gemaakt.
Vreemd. 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dat heb ik met regelmaat. Ik typ een bericht. Het blijft blanco. De ene keer is het bericht geplaatst, de ander keer niet. In een discussie is dat wel lastig, maar verder, ik plaats mijn bericht meestal in etappes. (Eerst in Word o.i.d., is beter, alleen dat doe ik meestal toch niet
).
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2204 stemmen
Heb ik ook wel, maar je kunt je bericht ook typen en dan kopiëren voordat je 'm plaatst. Mocht het bericht dan niet geplaatst zijn, kun je het altijd nogmaals proberen met je gekopieerde tekst.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ja, dat doe ik meestal ook. (Knippen en plakken).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vreemd inderdaad! Zou even niet weten wat dat kan zijn
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.