• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.066 gebruikers
  • 9.375.093 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

De site heeft het er vandaag moeilijk mee bij mij. Laad geregeld de pagina s niet meer.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Vanwege tijdgebrek heeft Baggerman aangegeven zijn crewfunctie te willen neerleggen.

Hij was crewlid betreffende toevoegingen en correcties sinds 22 januari 2010.

Jacco enorm bedankt voor al het goede werk en de prettige samenwerking!

Nog veel plezier op MM als user!

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Bedankt Baggerman! Top werk geleverd.

606

• 23876 berichten
  • 12265 stemmen

Heel jammer Baggerman je deed het hartstikke goed.

Bedankt

Spetie

• 38871 berichten
  • 8156 stemmen

Bedankt voor het vele goede werk Baggerman!

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 berichten
  • 5449 stemmen

Bedankt voor de inzet Baggerman!

Barfly

• 1873 berichten
  • 1749 stemmen

Jacco, hartstikke bedankt voor al je werk en vooral de prettige samenwerking.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bedankt voor al je werk en de fijne samenwerking Jacco! Veel plezier nog op MM

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor het vele verzette werk en het prettige samenwerken, Jacco! En tot ziens op MM, bijvoorbeeld bij toevoegingen van vele Oost-Europese titels en je recensies aldaar.

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11890 stemmen

Bedankt Baggerman!

Zinema (crew films)

• 10270 berichten
  • 7279 stemmen

Jacco, hartstikke bedankt voor de goede samenwerking en het vele werk dat je voor de site hebt verricht!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Bedankt Baggerman, de 70-ies Japan toevoegingen zijn dankbaar te gebruiken.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bedankt voor het vele goedkeuren Baggerman!

jarno1975 (moderator series)

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

Bedankt voor je werkzaamheden Baggerman!

narva77 (crew films)

• 12728 berichten
  • 6540 stemmen

Heel erg jammer dat je geen crewlid meer bent beste Jacco, maar heel erg bedankt voor al die jaren dat je bij de Crew hoorde, en voor alle tijd, energie en moeite die je er hebt ingestoken!

Gelukkig is Barfly weer terug als crewlid!

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8284 stemmen

Dank jullie voor jullie aardige woorden! De crew en moderators bedankt voor de prettige samenwerking. Veel succes en plezier verder met jullie taken!

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Bedankt Jacco en tot ziens op de site!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

De zenders Ketnet en Canvas zijn vanaf nu opgesplitst in twee verschillende kanalen, voor meer info zie: De Site >> Algemeen >> Televisie-overzicht

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Is het geen idee om voor de acteurs ook een aparte pagina aan te maken net als voor de regisseurs? Hoe komt het dat dit er op het moment alleen voor regisseurs is?

Ik kijk zelf namelijk best vaak bij de lijst van film die een acteur heeft gemaakt, dit doe ik dan via de zoekfunctie alleen waar t op neer komt, waarom regisseurs wel en acteurs niet?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Omdat we maar 3 acteurs per film plaatsen, zou zo'n overzicht geen nut hebben en incompleet zijn en dus veel rollen niet vermelden.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Hoe doen ze dat dan op IMDB want daar hebben ze wel gewoon voor elke acteur een pagina. Zou het de site dan niet veel completer maken.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Omdat ze daar wel alle acteurs en crewleden vermelden bij films.

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

En omdat het idioot veel werk is om die (alsnog) allemaal toe te voegen. 80.000 film x gemiddeld 30 acteurs per film = 2.400.000 acteurs

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Klopt natuurlijk van geen kant aangezien er in de films overlappingen zitten qua acteurs, iets wat een groot aantal al weg zal nemen. Het is voor 1 persoon misschien onbegonnen werk alleen er zijn hier natuurlijk meer mensen die films toevoegen.

Dan is er nog iets dat wringt in jou reactie namelijk dat het teveel werk is, zolang de site er completer van wordt lijkt mij dit geen heel groot issue.

Ik blijf het raar vinden.

narva77 (crew films)

• 12728 berichten
  • 6540 stemmen

Dit is één reden:

kappeuter schreef:

Omdat we maar 3 acteurs per film plaatsen, zou zo'n overzicht geen nut hebben en incompleet zijn en dus veel rollen niet vermelden.

Dit is een tweede reden:

jarno1975 schreef:

En omdat het idioot veel werk is om die (alsnog) allemaal toe te voegen. 80.000 film x gemiddeld 30 acteurs per film = 2.400.000 acteurs

maxroelofs schreef:

Hoe doen ze dat dan op IMDB want daar hebben ze wel gewoon voor elke acteur een pagina. Zou het de site dan niet veel completer maken.

Omdat IMDb zoals gezegd wél alle acteurs vermeldt (al is dat ook niet helemaal waar, sommige acteurs worden niet eens genoemd bij een bepaalde film).

De IMDb heeft hoogstwaarschijnlijk ook véél méér opslag en/of geheugen (ik ben een digibeet op dat vlak), MM is maar een kleine site op dat gebied.

Maar als iedereen nou € 12,50 zou doneren, kan Jordy misschien meer opslag kopen...?

Vraag is alleen of iedereen dat wilt doen, ik weet zeker van niet...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het heeft niets met de kosten van opslag te maken, maar met het uitgangspunt van deze site: beknopte Nederlandstalige informatie geven over films. Het is nooit een doel geweest om van deze site een zo compleet mogelijk naslagwerk te maken, en dan moet je dus ergens een lijn trekken.

Een klik op het imdb-linkje en je hebt alle informatie die je je maar kunt wensen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

narva77 schreef:

Maar als iedereen nou € 12,50 zou doneren, kan Jordy misschien meer opslag kopen...?

Vraag is alleen of iedereen dat wilt doen, ik weet zeker van niet...

@ narva77. Jouw interpretie van donatie is niet helemaal juist. Dat zag ik hier al: De Site >> Algemeen >> banners en donaties / aanpassingen layout

Ik wist het zelf ook niet hoor, maar ik het toen even op gezocht. Een donatie = een gift, een extraatje voor vrijwilligers voor de tijd en moeite die ze doen om een site draaiende te houden. Doneren is wel een goede zaak, maar dat is ook op vrijwillige basis.

606

• 23876 berichten
  • 12265 stemmen

Jordy schreef:

Een klik op het imdb-linkje en je hebt alle informatie die je je maar kunt wensen.

Inderdaad, dat doe ik ook eigenlijk altijd.

bierbak

• 390 berichten
  • 0 stemmen

Hallo, ben nieuw op de site dus sorry als ik een verkeerde of domme vraag stel. Maar waarom zetten jullie de originele titels op de stite in plaats van de engelse? Zoals The Good, the Bad and the Ugly staat hier als zijn italiaanse titel. Ik begrijp dat het correcter is, maar iedereen kent toch films als zijn engelse titel? Is soms verwarrend.

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

De engelse titel wordt ook altijd als alternatieve titel toegevoegd. dus als je op de engelstalige titel zoekt kom je ook bij de betreffende film

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.