- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Premios Nacionales (1969) KORT
Play Back (1970) KORT
Beide net toegevoegd, bij de ene is regisseur Pere Portabella een hyperlink, bij de andere niet? kan ook een oepsje zijn natuurlijk, maar het viel me op.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De TMDb koppeling zit ons bij filmografieën in de weg, daar moet nog een oplossing voor gevonden worden.
Er blijken veel films op TMDb te zijn waar de regisseur niet is ingevoerd waardoor de link op MM niet wordt aangemaakt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Kan iemand van de crew meer duidelijkheid geven wat er gaat gebeuren met series die nog onder films staan en dus eigenlijk dubbel zijn? Worden deze nog samengevoegd en verdwijnen de dubbele stemmen?
Enkele voorbeelden:
- Night Stalker: serie | film (deze redirect al wel, maar mist bv de berichten en stemmen die bij de filmversie zijn geplaatst)
Zijn al samengevoegd in de nieuwe lay-out.
Om Google-technische redenen werkt de oude url ook nog steeds.
Wat betreft samenvoegen van de stemmen dat is volgens mij nog een bug.
Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat de stemmen die je op het filmgedeelte hebt geplaatst verplaatsen naar de betreffende seriepagina.
Baldur
-
- 691 berichten
- 3072 stemmen
Night Stalker wel, alleen Unorthodox niet. Die heeft nog twee aparte pagina's en komt ook dubbel terug in de zoekresultaten.
Decec
-
- 6741 berichten
- 8583 stemmen
Waar kan ik vinden voor "overleden" datum invullen voor regie, ik kan niet vinden voor balkje corrigeren?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De Site > Algemeen > Gezamenlijk Crew-topic voor Films & Series
laatste bericht: vandaag om 13:47 uur, door HALVE TAMME.
Dit staat bij de updates...
Decec
-
- 6741 berichten
- 8583 stemmen
ik kan niet volgen, kan iemand correctie invoeren?
Died: January 22, 2019 (age 82) in Indian Wells, California, USA
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4512 stemmen
Het volgende vind ik storend bij regisseurs. Daar staat standaard 'De complete filmografie van', terwijl die filmografie vaak verre van compleet is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Er zijn momenteel bugs ivm TMDb koppeling waardoor filmografieën niet compleet getoond worden, maar jij doelt vooral op de woordkeus denk ik he. Dat nog niet 100 procent van de films op de site is toegevoegd en dat je de woordkeus daarom ongelukkig vindt.
Decec
-
- 6741 berichten
- 8583 stemmen
Ah dus nog niet 100% klaar, regisseurs zijn ook niet compleet films, vandaar. Het duurt wel even denk ik.:)
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Wordt er geupdate momenteel? Site is veelal slecht bereikbaar laatste uur?
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3773 stemmen
Inderdaad. Je komt d'r nauwelijks nog op.
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Ik zie nu pas dat mijn vorige bericht überhaupt is doorgekomen.
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Hier sprong het beeld in één keer van m'n update-pagina naar een error 524, gelukkig had ik net besloten het typen van een bericht voor later te bewaren.. 
badfans69
-
- 3962 berichten
- 6126 stemmen
Ik zie nu pas dat mijn vorige bericht überhaupt is doorgekomen.
Heel veel: Errror 524. De site is traag of niet bereikbaar
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Wereldwijde storing WhatsApp en Instagram | RTL Nieuws
Of het zijn de Russen.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
De film Redbad Pagina niet gevonden heeft een redirect naar de serie: Pagina niet gevonden
Da klop nie
Dr.Strangelove
-
- 332 berichten
- 3845 stemmen
"Over het nieuwe moviemeter" is een topic waar je niet meer een reactie kunt plaatsen
Dan maar hier
De site is er met giga sprongen op vooruit gegaan
Maar bij veranderingen zijn er (voor mij) altijd minpunten of aanpassingen die (naar mijn idee) vergeten zijn.
Wat ik mis op de nieuwe mm:
De metascore van imdb. Nog steeds klik ik vaak op de link van imdb alleen om die score te zien
En
De mogelijkheid om bij een evt. top 10 een opmerking te plaatsen (bv willekeurige volgorde, elk decennium 1 film etc) Nu is het voor mij onmogelijk om (zonder een toelichting) een top 10 te plaatsen.
Verder heb ik het idee dat ik langer bezig ben om te kijken welke toevoegingen er bij welke streaming diensten zijn maar dit is waarschijnlijk wennen
Verder de site ziet er velen malen beter uit als de voorgaande alleen wel vreemd (verdacht) dat je bij het topic " Over het nieuwe moviemeter" niks meer kunt plaatsen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Verder de site ziet er velen malen beter uit als de voorgaande alleen wel vreemd (verdacht) dat je bij het topic " Over het nieuwe moviemeter" niks meer kunt plaatsen.
Wat is er verdacht aan? Je kan bij de laatste berichten daar nota bene lezen wat de reden van sluiting is. Namelijk dat je discussie in 2 topics krijgt. Je kan toch net als iedereen hier je zegje kwijt?
Dr.Strangelove
-
- 332 berichten
- 3845 stemmen
Wat is er verdacht aan? Je kan bij de laatste berichten daar nota bene lezen wat de reden van sluiting is. Namelijk dat je discussie in 2 topics krijgt. Je kan toch net als iedereen hier je zegje kwijt?
Ok duidelijk
Verdacht staat ook tussen aanhalingstekens
En
Ik ga echt niet alle berichten bij een topic lezen
En
Ik kan me niet herinneren dat ik eerder heb gezien dat een topic werd afgesloten
Blijven wel 2 opmerkingen/vragen open staan.
Dr.Strangelove
-
- 332 berichten
- 3845 stemmen
Ok duidelijk
Verdacht staat ook tussen aanhalingstekens
En
Ik ga echt niet alle berichten bij een topic lezen
En
Ik kan me niet herinneren dat ik eerder heb gezien dat een topic werd afgesloten
Blijven wel 2 opmerkingen/vragen open staan.
Ik heb nu de berichten enigszins gelezen, maar ik zie nergens duidelijk staan waarom " Over het nieuwe mm" afgesloten is.
Zal wel aan mijn liggen
Maakt ook niet uit
Hoewel
Waarom niet een topic waar je alles kwijt kunt over de nieuwe lay-out van mm? ipv onder een algemeen kopje
Het is toch best wel een ding toch?
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Nog iets bizars 
als ik bij een van mijn posts op mijn naam klik, kom ik op mijn eigen profiel uit. Maar als ik op mijn naam klink onderaan de pagina in het veld waar ik een bericht kan typen kom ik uit op het profiel van Mymelody, een user die sinds 2003 niet meer online is geweest. Wel een van de eerste 100 gebruikers op de site, zo te zien, dat dan weer wel.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Dat heb ik ook eerder aangekaart John Milton. Ik kom op Miss Vegas uit, die is altijd online en loopt twee uur voor, daar wees Theunissen mij ook op.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Hey dat gaat mis inderdaad. Heb ik ook
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb nu de berichten enigszins gelezen, maar ik zie nergens duidelijk staan waarom " Over het nieuwe mm" afgesloten is.
Zal wel aan mijn liggen
Maakt ook niet uit
Hoewel
Waarom niet een topic waar je alles kwijt kunt over de nieuwe lay-out van mm? ipv onder een algemeen kopje
Het is toch best wel een ding toch?
Pfff. Lees gewoon de laatste 2 berichten van dat topic eens.
En je zeurt. Je kan toch hier alles wat je kwijt wil over die nieuwe layout vermelden? Dat doen we allemaal.
musicfriek
-
- 53 berichten
- 375 stemmen
Had mijn bericht in verkeerde topic gezet, dus plaats ik het hier:
Hallo, hier een die hard MusicMeter gebruiker, die 524 Errors beginnen toch wel heel erg irritant te worden, laatste 3 kwartier was de site 40 minuten uit de lucht en dit speelt al 1,5 week en lijkt met de dag erger te worden, kan hier aub iets aan gedaan worden?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Daar wil ik me bij aansluiten. Het aantal errors op MuMe is onderhand niet meer te overzien.
Ik sla grotere berichten veiligheidshalve sowieso op voordat ik ze plaats, maar het is wel behoorlijk vervelend.
Theunissen
-
- 12268 berichten
- 5513 stemmen
Ja de site ligt er inderdaad de laatste dagen om de haverklap uit en dan moet je inderdaad uit veiligheidshalve grote berichten opslaan. Als ik een recensie schrijf bij een film, dan tik ik het hier in en dan kopieer ik het regelmatig in een txt-bestandje (Word of iets anders kan natuurlijk ook, maar txt vind ik het makkelijkste), dat deed ik ook altijd al omdat ik wel eens per ongeluk op een "link" klikte op de pagina waarop ik bezig was en dan ben je ook alles kwijt (dat is dan best frustrerend
) en hetzelfde geldt als je bijvoorbeeld op de knop "Voorbeeld" klikt en daar iets mis mee is.
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Ik probeerde net iemand te taggen in een bericht op het Series forum, maar er verscheen een compleet andere naam na het plaatsen van het bericht, waarschijnlijk dezelfde bug als eerder al genoemd is in dit topic.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik weet niet of dit al bekend is kappeuter (het is gelinkt aan die problemen met tmdb lijkt me maar toch niet helemaal) maar Deputy Droopy (1955) kan via de zoekfunctie (in de nieuwe site) niet gevonden worden. Er is sowieso wel meer mis met die toevoeging precies. In de oude layout zie je wel twee regisseurs staan (Tex Avery en Michael Lah) maar in de nieuwe site zou er maar één regisseur zijn volgens het informatiescherm. Bij Cast & Crew staan dan wel weer de twee regisseurs...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.