• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.372.934 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

zoeken in:

joachimt (crew films)

• 3797 berichten
  • 9729 stemmen

thegoodfella schreef:

(quote)

Laatste argument, maar wel een goede hoe kan dize film in veel beste FILM-toplijsten staan van de FILMkrant-redactieleden en het dat hier geen film worden genoemd voegt hem gewoon toe, dan kan ik hem in mijn toplijst van dit jaar zetten

Omdat wij eigenwijs zijn……

Ik zal het nog een keer ter heroverweging in de groep gooien (voor de vierde keer ofzo).

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12842 stemmen

thegoodfella schreef:

hoe kan dize film in veel beste FILM-toplijsten staan van de FILMkrant-redactieleden en het dat hier geen film worden genoemd

Die lijsten zijn al jaren niet consequent. Twin Peaks S3 stond ook in vele van zulke lijsten. Vooral irritant dat soort acties, omdat er meer dan voldoende geweldige films uitkomen elk jaar.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Slater (crew films & series)

• 1346 berichten
  • 8970 stemmen

Beanie Mania (2021)

Wat betreft 'Reno 911!', deze wordt op IMDb momenteel aangegeven als TV-special en mag niet als film worden toegevoegd. We kijken even hoe we dit gaan oplossen; mogelijk moet het toegevoegd worden als een special aan een recent seizoen.

eRCee schreef:

Hier nog een verzoekje

They're Trying to Kill Us (2021)

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Deze mist nog:

Last Looks (2021) - IMDb

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

Wou hem insturen, maar hij staat ondertussen in de wacht van iemand anders.

ZAP!

• 5455 berichten
  • 3622 stemmen

Staat Tejano (2018) al op de site? Ik kan hem niet vinden, maar zit dan ook in klassieke modus. Zo niet, wie zou 'm toe willen voegen?

Tejano (2018) - IMDb

thegoodfella

• 329 berichten
  • 2533 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Die lijsten zijn al jaren niet consequent. Twin Peaks S3 stond ook in vele van zulke lijsten. Vooral irritant dat soort acties, omdat er meer dan voldoende geweldige films uitkomen elk jaar.

Maar hier, op Moviemeter, is ook weinig consequentie te ontdekken, want David Byrne American Utopia mag dan misschien een bioscooprelease gehad hebben, die ‘film’ is qua aanpak 1 op 1 te vergelijken met Bo Burnham Inside. als jullie Bo Burnham niet plaatsen, hoort American Utopia er ook zeker niet op….

joachimt (crew films)

• 3797 berichten
  • 9729 stemmen

thegoodfella schreef:

(quote)

Maar hier, op Moviemeter, is ook weinig consequentie te ontdekken, want David Byrne American Utopia mag dan misschien een bioscooprelease gehad hebben, die ‘film’ is qua aanpak 1 op 1 te vergelijken met Bo Burnham Inside. als jullie Bo Burnham niet plaatsen, hoort American Utopia er ook zeker niet op….

Onze afspraak is dat we een uitzondering maken voor concertregistraties die in de bioscoop hebben gedraaid in Nederland en/of België. American Utopia voldoet aan die uitzonderingsregel, Inside voldoet daar niet aan.

We blijven bij ons standpunt dat Inside niet op MM thuis hoort. Als we dit toestaan, trekken we opeens een enorm vat aan andere mogelijke toevoegingen open, die we niet open willen trekken.

thegoodfella

• 329 berichten
  • 2533 stemmen

joachimt schreef:

(quote)

Onze afspraak is dat we een uitzondering maken voor concertregistraties die in de bioscoop hebben gedraaid in Nederland en/of België. American Utopia voldoet aan die uitzonderingsregel, Inside voldoet daar niet aan.

We blijven bij ons standpunt dat Inside niet op MM thuis hoort. Als we dit toestaan, trekken we opeens een enorm vat aan andere mogelijke toevoegingen open, die we niet open willen trekken.

Ok…. Dus ik moet het voor elkaar krijgen de film eenmaal in de bioscoop vertoond te krijgen en dan wordt de film hier toegevoegd…. laat dat dan mijn goede voornemen zijn voor het nieuwe jaar

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

ZAP! schreef:

Staat Tejano (2018) al op de site? Ik kan hem niet vinden, maar zit dan ook in klassieke modus. Zo niet, wie zou 'm toe willen voegen?

Tejano (2018) - IMDb

Heb hem ingezonden. Bedankt voor de tip.

cinemanukerke

• 1823 berichten
  • 1037 stemmen

Kan er iemand de (TV) film : Christmas in Washington (TV Movie 2021) - IMDb toevoegen om mijn kerstmis cyclus compleet te maken ? Met dank !

joachimt (crew films)

• 3797 berichten
  • 9729 stemmen

Ik had het ook al gezegd in het grote opmerkingen topic, maar hier ook maar even een mededeling voor de vaste toevoegers. Momenteel houdt de crew even pauze met het goedkeuren van toevoegingen. De laatste dagen zijn er performance-problemen op de site. Het is meerdere keren gebeurd dat na het goedkeuren van een toevoeging het hele werk verdween, omdat de site vastliep. Om niet nog meer werk van jullie te verliezen, wachten we even af tot het is opgelost. Ik had vandaag contact met Roy. De serviceprovider is ermee bezig. Ik hoop spoedig een seintje te krijgen dat het weer beter werkt.

stinissen (crew films & series)

• 23440 berichten
  • 76926 stemmen

op na het volgende probleem ik hoop dat het nu een keer snel wordt opgelost...

john mcclane 2

• 3489 berichten
  • 6576 stemmen

deze korte serie ( kort dus word hier vaak gezien als film , anders bij serie meter ) zou ik erg graag op de site zien .'

Over het absurde leven in de gevangenis .

Screw (TV Mini Series 2022– ) - IMDb

AniSter

• 2325 berichten
  • 1865 stemmen

Deze ontbreekt: Hostage (2021) - IMDb

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Wil iemand deze misschien toevoegen Gitarren der Liebe (1954) - IMDb heb de dvd op amazon.nl gevonden maar als het teveel werk is laat dan maar.

ZAP!

• 5455 berichten
  • 3622 stemmen

Verzoekje, ik zie 'm tenminste niet in de klassieke MoMe modus:

Aghatit (Short 2020) - IMDb

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

Die heb ik voor mijn rekening genomen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Wil iemand deze toevoegen. Die van Ice age staat er wel op maar deze nog niet Shrek the Halls (TV Short 2007) - IMDb gewoon in Nederland op dvd te krijgen. Bedankt maar anders geen probleem.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

En nog een verzoekje

Explant (2021) - IMDb

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

ZAP! schreef:

Verzoekje, ik zie 'm tenminste niet in de klassieke MoMe modus:

Aghatit (Short 2020) - IMDb

Die heb ik voor mijn rekening genomen.

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

john mcclane 2 schreef:

deze korte serie ( kort dus word hier vaak gezien als film , anders bij serie meter ) zou ik erg graag op de site zien .'

Over het absurde leven in de gevangenis .

Screw (TV Mini Series 2022– ) - IMDb

`

Heb hem op TVMeter ingezonden. Is inderdaad een serie.

IceTigerGhost

• 673 berichten
  • 2743 stemmen

Een film met redelijk wat bekende namen die er nog niet op staat:

The Whole World at Our Feet (2015) - IMDb

Te zien op Youtube:

Whole World At Our Feet | New 2021 Action Movies In English | Full HD Movies | Armand Assante - YouTube

Iemand die deze wil toevoegen?

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

De film 'The door into summer' (2021) van Takahiro Miki, te bekijken op Netflix, lijkt nog niet op MM te staan.

The Door Into Summer (2021) - IMDb

joachimt (crew films)

• 3797 berichten
  • 9729 stemmen

eRCee schreef:

De film 'The door into summer' (2021) van Takahiro Miki, te bekijken op Netflix, lijkt nog niet op MM te staan.

The Door Into Summer (2021) - IMDb

Ik kan hem ook niet op Netflix vinden. En ook niet op JustWatch. Weet je zeker dat ie op Netflix staat?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.