- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
joachimt (crew films)
-
- 3797 berichten
- 9729 stemmen
Laatste argument, maar wel een goede
hoe kan dize film in veel beste FILM-toplijsten staan van de FILMkrant-redactieleden en het dat hier geen film worden genoemd
voegt hem gewoon toe, dan kan ik hem in mijn toplijst van dit jaar zetten
Omdat wij eigenwijs zijn…… 
Ik zal het nog een keer ter heroverweging in de groep gooien (voor de vierde keer ofzo).
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
hoe kan dize film in veel beste FILM-toplijsten staan van de FILMkrant-redactieleden en het dat hier geen film worden genoemd
Die lijsten zijn al jaren niet consequent. Twin Peaks S3 stond ook in vele van zulke lijsten. Vooral irritant dat soort acties, omdat er meer dan voldoende geweldige films uitkomen elk jaar.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Hier nog een verzoekje: They Are Trying to Kill Us (2021) - IMDb
Slater (crew films & series)
-
- 1346 berichten
- 8970 stemmen
Verzoekjes
Wat betreft 'Reno 911!', deze wordt op IMDb momenteel aangegeven als TV-special en mag niet als film worden toegevoegd. We kijken even hoe we dit gaan oplossen; mogelijk moet het toegevoegd worden als een special aan een recent seizoen.
Hier nog een verzoekje
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Deze mist nog:
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Wou hem insturen, maar hij staat ondertussen in de wacht van iemand anders.
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
Staat Tejano (2018) al op de site? Ik kan hem niet vinden, maar zit dan ook in klassieke modus. Zo niet, wie zou 'm toe willen voegen?
thegoodfella
-
- 329 berichten
- 2533 stemmen
Die lijsten zijn al jaren niet consequent. Twin Peaks S3 stond ook in vele van zulke lijsten. Vooral irritant dat soort acties, omdat er meer dan voldoende geweldige films uitkomen elk jaar.
Maar hier, op Moviemeter, is ook weinig consequentie te ontdekken, want David Byrne American Utopia mag dan misschien een bioscooprelease gehad hebben, die ‘film’ is qua aanpak 1 op 1 te vergelijken met Bo Burnham Inside. als jullie Bo Burnham niet plaatsen, hoort American Utopia er ook zeker niet op….
joachimt (crew films)
-
- 3797 berichten
- 9729 stemmen
Maar hier, op Moviemeter, is ook weinig consequentie te ontdekken, want David Byrne American Utopia mag dan misschien een bioscooprelease gehad hebben, die ‘film’ is qua aanpak 1 op 1 te vergelijken met Bo Burnham Inside. als jullie Bo Burnham niet plaatsen, hoort American Utopia er ook zeker niet op….
Onze afspraak is dat we een uitzondering maken voor concertregistraties die in de bioscoop hebben gedraaid in Nederland en/of België. American Utopia voldoet aan die uitzonderingsregel, Inside voldoet daar niet aan.
We blijven bij ons standpunt dat Inside niet op MM thuis hoort. Als we dit toestaan, trekken we opeens een enorm vat aan andere mogelijke toevoegingen open, die we niet open willen trekken.
thegoodfella
-
- 329 berichten
- 2533 stemmen
Onze afspraak is dat we een uitzondering maken voor concertregistraties die in de bioscoop hebben gedraaid in Nederland en/of België. American Utopia voldoet aan die uitzonderingsregel, Inside voldoet daar niet aan.
We blijven bij ons standpunt dat Inside niet op MM thuis hoort. Als we dit toestaan, trekken we opeens een enorm vat aan andere mogelijke toevoegingen open, die we niet open willen trekken.
Ok…. Dus ik moet het voor elkaar krijgen de film eenmaal in de bioscoop vertoond te krijgen en dan wordt de film hier toegevoegd….
laat dat dan mijn goede voornemen zijn voor het nieuwe jaar 
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Staat Tejano (2018) al op de site? Ik kan hem niet vinden, maar zit dan ook in klassieke modus. Zo niet, wie zou 'm toe willen voegen?
Heb hem ingezonden. Bedankt voor de tip.
cinemanukerke
-
- 1823 berichten
- 1037 stemmen
Kan er iemand de (TV) film : Christmas in Washington (TV Movie 2021) - IMDb toevoegen om mijn kerstmis cyclus compleet te maken ? Met dank !
joachimt (crew films)
-
- 3797 berichten
- 9729 stemmen
Ik had het ook al gezegd in het grote opmerkingen topic, maar hier ook maar even een mededeling voor de vaste toevoegers. Momenteel houdt de crew even pauze met het goedkeuren van toevoegingen. De laatste dagen zijn er performance-problemen op de site. Het is meerdere keren gebeurd dat na het goedkeuren van een toevoeging het hele werk verdween, omdat de site vastliep. Om niet nog meer werk van jullie te verliezen, wachten we even af tot het is opgelost. Ik had vandaag contact met Roy. De serviceprovider is ermee bezig. Ik hoop spoedig een seintje te krijgen dat het weer beter werkt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23440 berichten
- 76926 stemmen
op na het volgende probleem ik hoop dat het nu een keer snel wordt opgelost...
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
deze korte serie ( kort dus word hier vaak gezien als film , anders bij serie meter ) zou ik erg graag op de site zien .'
Over het absurde leven in de gevangenis .
AniSter
-
- 2325 berichten
- 1865 stemmen
Deze ontbreekt: Hostage (2021) - IMDb
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Wil iemand deze misschien toevoegen Gitarren der Liebe (1954) - IMDb heb de dvd op amazon.nl gevonden maar als het teveel werk is laat dan maar.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
Verzoekje, ik zie 'm tenminste niet in de klassieke MoMe modus:
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nog een verzoekje
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Die heb ik voor mijn rekening genomen.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Wil iemand deze toevoegen. Die van Ice age staat er wel op maar deze nog niet Shrek the Halls (TV Short 2007) - IMDb gewoon in Nederland op dvd te krijgen. Bedankt maar anders geen probleem.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
En nog een verzoekje
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Verzoekje, ik zie 'm tenminste niet in de klassieke MoMe modus:
Die heb ik voor mijn rekening genomen.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
deze korte serie ( kort dus word hier vaak gezien als film , anders bij serie meter ) zou ik erg graag op de site zien .'
Over het absurde leven in de gevangenis .
Heb hem op TVMeter ingezonden. Is inderdaad een serie.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Wel gewoon op Nederlandse dvd maar niet op de site
The Last Polar Bears (TV Movie 2000) - IMDb
Thomas & Friends: Dinos and Discoveries (Video 2015) - IMDb
It's Magic, Charlie Brown (TV Movie 1981) - IMDb
Merry Madagascar (TV Short 2009) - IMDb
Surviving D-Day (TV Movie 2011) - IMDb
Someday You'll Find Her, Charlie Brown (TV Short 1981) - IMDb
De Stedeling (Short 1984) - IMDb
Wel op dvd niet op de site It's Your Move (TV Movie 1982) - IMDb
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Een film met redelijk wat bekende namen die er nog niet op staat:
The Whole World at Our Feet (2015) - IMDb
Te zien op Youtube:
Iemand die deze wil toevoegen?
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
De film 'The door into summer' (2021) van Takahiro Miki, te bekijken op Netflix, lijkt nog niet op MM te staan.
Dopke
-
- 695 berichten
- 8973 stemmen
Iemand zin om nog wat ontbrekende Takashi Miikes toe te voegen? 
We're no Angels
Oretachi wa tenshi ja nai (Video 1993) - IMDb
Meer info: Oretachi wa tenshi ja nai (1993) - FilmAffinity
We're no Angels 2
Oretachi wa tenshi ja nai 2 (Video 1993) - IMDb
Meer info: Oretachi wa tenshi ja nai 2 (1993) - FilmAffinity
Part-Time Detective
Paato-taimu tantei (TV Movie 2002) - IMDb
Meer info:Part-time Detective (TV) (2002) - FilmAffinity
Part-Time Detective 2
Paato-taimu tantei 2 (TV Movie 2004) - IMDb
Meer info: Part-time Detective 2 (TV) (2004) - FilmAffinity
Tsukamoto Shin'ya ga Ranpo suru
joachimt (crew films)
-
- 3797 berichten
- 9729 stemmen
De film 'The door into summer' (2021) van Takahiro Miki, te bekijken op Netflix, lijkt nog niet op MM te staan.
Ik kan hem ook niet op Netflix vinden. En ook niet op JustWatch. Weet je zeker dat ie op Netflix staat?