- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Nog meer verzoekjes:
Nash Bridges (TV Movie 2021) - IMDb
Brian Wilson: Long Promised Road (2021) - IMDb
De eerste staat al op de site, de tweede, derde en vierde heb ik voor mijn rekening genomen.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Heb ik ook ingezonden.
Bedankt.
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
Verzoekje: The Murder List. Ik weet niet 100% zeker of ie toevoegbaar is... Meer info, dat 'season' komt van deze indeling. Is deze week een paar keer uitgezonden als losse docu op ID in Nl..
Plot: In mei 2008 wordt Joseph Naso aangehouden wanneer hij met een winkelwagen vol drank en levensmiddelen een supermarkt uit wil lopen, waarvoor hij uiteindelijk een jaar voorwaardelijk krijgt. In februari 2010 krijgt hij een andere reclasseringsambtenaar toegewezen, die hem op 13 april van dat jaar onaangekondigd bezoekt in zijn huis in Reno, Nevada, voor een routine controle. Hij werkt bepaald niet mee en wanneer er ook nog een kogel en een omcirkelde advertentie voor de verkoop van een bijpassend vuurwapen worden gevonden, wordt hij gearresteerd voor het schenden van zijn proeftijd. Twee deuren in zijn huis zijn afgesloten en men vindt allerhande vreemde en verdachte zaken, waarvan een lijstje met de namen van tien vrouwen en plaatsen het meest opvalt. Langzaam maar zeker wordt duidelijk wat Joseph Naso decennia lang nagenoeg ongestoord heeft kunnen uitspoken.
Dus, of hij kan op MoMe, of ik moet de serie bij TvM aanvragen... ik kom er niet goed uit.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
De films op imdb zijn niet meer bereikbaar. Ik krijg een foutmelding. Hebben jullie dat ook?
joachimt (crew films)
-
- 3797 berichten
- 9729 stemmen
De films op imdb zijn niet meer bereikbaar. Ik krijg een foutmelding. Hebben jullie dat ook?
Ja, al de hele avond.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Je zag aan de enorme spike dat hij eruit lag, en de comments gaven aan dat het internationaal was. Probleem met amazon web services kennelijk.
Zojuist laadde hij hier weer.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Waar zit nou eigenlijk die knop om zelf een film toe te voegen, ik vind hem niet?
Ik dacht eraan dat deze wel mocht worden toegevoegd? The Cry of the Children (Short 1912) - IMDb
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Je zag aan de enorme spike dat hij eruit lag, en de comments gaven aan dat het internationaal was. Probleem met amazon web services kennelijk.
Zojuist laadde hij hier weer.
Onder je avatar.
Tweede kolom. Mijn account > Film toevoegen.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Je quote de verkeerde post, maar die fout is snel gemaakt met 2e korte berichten onder elkaar in de nieuwe lay-out 
Maar er is antwoord, moviefreak#1
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Gevonden, dank.
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
Toevoegverzoek: The Murder List. Is vorige week een paar keer uitgezonden als losse docu op ID in Nl. en wordt hier ook aangemerkt als movie: The Murder List | Where to Stream and Watch | Decider. Volgens mij prima toevoegbaar.
Plot: In mei 2008 wordt Joseph Naso aangehouden wanneer hij met een winkelwagen vol drank en levensmiddelen een supermarkt uit wil lopen, waarvoor hij uiteindelijk een jaar voorwaardelijk krijgt. In februari 2010 krijgt hij een andere reclasseringsambtenaar toegewezen, die hem op 13 april van dat jaar onaangekondigd bezoekt in zijn huis in Reno, Nevada, voor een routine controle. Hij werkt bepaald niet mee en wanneer er ook nog een kogel en een omcirkelde advertentie voor de verkoop van een bijpassend vuurwapen worden gevonden, wordt hij gearresteerd voor het schenden van zijn proeftijd. Twee deuren in zijn huis zijn afgesloten en men vindt allerhande vreemde en verdachte zaken, waarvan een lijstje met de namen van tien vrouwen en plaatsen het meest opvalt. Langzaam maar zeker wordt duidelijk wat Joseph Naso decennia lang nagenoeg ongestoord heeft kunnen uitspoken.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Toevoeg verzoek:
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nog maar een verzoekje.
Voor mijn gevoel stond hij er al op maar ik kan hem niet meer vinden.
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Verzoek voor
Slater (crew films & series)
-
- 1346 berichten
- 8970 stemmen
Toevoeg verzoek
Nog maar een verzoekje.
Verzoek
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
Deze Mike White film staat er nog niet op volgens mij (ik zit wel in klassieker modus):
Mamma Dallas (TV Movie 2016) (HBO).
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Deze Mike White film staat er nog niet op volgens mij (ik zit wel in klassieker modus):
Mamma Dallas (TV Movie 2016) (HBO).
Deze heb ik voor mijn rekening genomen.
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
te zien op:
The Fix | Full Movie | Meta Golding | Blaine Gray | Eric Roberts | Asia Queen - YouTube
alsook The Magic (2021) - IMDb
te zien op
The Magic (Full Movie) 2021 Eric Roberts | Kristos Andrews | Alejandra Espinoza - YouTube
Alvast bedankt voor toevoegingen!
Slater (crew films & series)
-
- 1346 berichten
- 8970 stemmen
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Bedankt voor de snelle toevoeging! 
thegoodfella
-
- 329 berichten
- 2533 stemmen
Kan iemand onderstaande film toevoegen? Geweldige film, die volgens een aantal Filmkrant-schrijvers tot één van de beste films van het jaar behoord
Bo Burnham Inside
joachimt (crew films)
-
- 3797 berichten
- 9729 stemmen
Kan iemand onderstaande film toevoegen? Geweldige film, die volgens een aantal Filmkrant-schrijvers tot één van de beste films van het jaar behoord
Bo Burnham Inside
Wij hebben besloten dit niet als film te beschouwen.
thegoodfella
-
- 329 berichten
- 2533 stemmen
Wat zijn de redenen om dat niet te doen? Aan welke criteria voldoet deze film niet om toegevoegd te worden? Wat is het verschil tussen deze en David Byrne American Utopia?
joachimt (crew films)
-
- 3797 berichten
- 9729 stemmen
Wat zijn de redenen om dat niet te doen? Aan welke criteria voldoet deze film niet om toegevoegd te worden? Wat is het verschil tussen deze en David Byrne American Utopia?
We beschouwen het als een voorstelling.
American Utopia is in de bioscoop geweest.
thegoodfella
-
- 329 berichten
- 2533 stemmen
We beschouwen het als een voorstelling.
American Utopia is in de bioscoop geweest.
Als iets een voorstelling is dan is het David Byrne wel, dat is niet te ontkennen, dat is gewoon echt een live opgenomen theater optreden. Of die nu in de bioscoop is geweest of niet, dus de beargumentatie klopt niet.
joachimt (crew films)
-
- 3797 berichten
- 9729 stemmen
Als iets een voorstelling is dan is het David Byrne wel, dat is niet te ontkennen, dat is gewoon echt een live opgenomen theater optreden. Of die nu in de bioscoop is geweest of niet, dus de beargumentatie klopt niet.
Klopt dat die inderdaad een voorstelling is. We maken echter een uitzondering voor theater en concert als het in de bioscoop in geweest.
thegoodfella
-
- 329 berichten
- 2533 stemmen
Klopt dat die inderdaad een voorstelling is. We maken echter een uitzondering voor theater en concert als het in de bioscoop in geweest.
Laatste argument, maar wel een goede
hoe kan dize film in veel beste FILM-toplijsten staan van de FILMkrant-redactieleden en het dat hier geen film worden genoemd
voegt hem gewoon toe, dan kan ik hem in mijn toplijst van dit jaar zetten