- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- films op de Vlaamse tv
films op de Vlaamse tv

Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2193 stemmen
Nee, dat klopt.
Ik neem sinds vandaag even over van Metalfist die een weekje op vakantie is. Had wat problemen om de juiste datum in te voeren (blijkt een IE bugje te zijn) maar ondertussen zou het Vlaamse tv-overzicht (voor vandaag althans) redelijk compleet moeten zijn.
Excuses voor de laattijdigheid.

AGE-411
-
- 10191 berichten
- 706 stemmen
Vanavond M (1931) op Canvas (in Virus!)
Vul je dat aan, aub?

xenne
-
- 903 berichten
- 1367 stemmen
blijkbaar is de tv gids voor vlaanderen niet up to date. er staan er maar 3 tussen terwijl er 9 uitgezonden worden

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb gisteren nog films toegevoegd, op de dag zelf maar ik had het even heel druk, maar gelieve in het vervolg privéberichten naar mij te sturen i.p.v. hier op het forum. Ik hou dit topic niet continu in de gaten en lees er soms ook over. Zondag is trouwens al wel toegevoegd!

xenne
-
- 903 berichten
- 1367 stemmen
Okay, bedankt voor de reactie. Zal ik in vervolg doen. Succes...

AGE-411
-
- 10191 berichten
- 706 stemmen
Houdt tegenwoordig iemand het televisieoverzicht nog bij? CANVAS en ÉÉN zijn deze week vergeten.

stinissen (crew films & series)
-
- 21768 berichten
- 61173 stemmen
Houdt tegenwoordig iemand het televisieoverzicht nog bij? CANVAS en ÉÉN zijn deze week vergeten.
Er was niks vergeten de nieuwe films van de week worden altijd op donderdag middag ingevoerd.

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
De films die op Canvas en één worden uitgezonden komen automatisch in het overzicht te staan aan de hand van een scriptje dat draait in samenwerking met cinema.nl. Dit gebeurt later dan wanneer ik de films toevoeg (meestal dinsdag of woensdag) en daarmee lijkt het alsof de films niet zijn toegevoegd.

Ieperman
-
- 527 berichten
- 1816 stemmen
Geen nachtfilms meer blijkbaar op VT4 en Vijftv.

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik vind dat het aanbod over het algemeen wel heel karig is geworden. Maar die nachtfilms waren soms wel uitstekende films zoals een paar Hitchcocks, Fight Club, ...

El Loco
-
- 639 berichten
- 1864 stemmen
Het enige wat nog goed is aan de de Vlaamse televisie qua film zijn de klassiekers op één (zondagmiddag geloof ik) en de woensdagavondfilms op canvas. Voor de rest inderdaad heel erg karig.

dimi303
-
- 3062 berichten
- 3023 stemmen
Verdorie, Nibelungen speelt nu op arte belgique. Tweede deel is nu al bezig.

AGE-411
-
- 10191 berichten
- 706 stemmen
Deze stond niet in de lijst

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vanavond komt volgens de Televisie lijst vanavond Parking Lot Movie, The (2010) op Ketnet/Canvas. Klopt dit wel? Wou de film opnemen met UPC maar kan hem nergens vinden? Ook op tvgids.nl wordt het niet aangegeven.

-
- 21768 berichten
- 61173 stemmen
Vanavond komt volgens de Televisie lijst vanavond Parking Lot Movie, The (2010) op Ketnet/Canvas. Klopt dit wel? Wou de film opnemen met UPC maar kan hem nergens vinden? Ook op tvgids.nl wordt het niet aangegeven.

-
- 21768 berichten
- 61173 stemmen
Komt dus wel

Illum Sphere
-
- 538 berichten
- 812 stemmen
Daar staat dat deze film vanavond op Canvas te zien is, maar de tv-gids van mijn settopbox, de site van Canvas en alternatieve tv-gidsen hebben daar geen weet van. Foutje ?

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Mmmh, dat is nu de 2e keer deze week dat de Humo (de televisie gids die ik gebruik om het overzicht toe te voegen) er naast slaagt. Geen idee of het de schuld is van Canvas doordat die hun programmatie hebben gewijzigd maar in de papieren versie van de televisie gids staat Control wel aangegeven om 23u30 maar in de digitale versie is daar inderdaad geen spoor van te bekennen.
Ik zal de aanduiding laten staan voor het geval hij wel nog wordt uitgezonden.

Illum Sphere
-
- 538 berichten
- 812 stemmen
Ik zal de aanduiding laten staan voor het geval hij wel nog wordt uitgezonden.
Ik wil even melden dat hij uiteindelijk niet werd uitgezonden.

Film Pegasus (moderator films)
-
- 29855 berichten
- 5071 stemmen
Iets te laat gezien, maar vanavond draait de documentaire Carnotstraat 17 op Canvas. Zit ondertussen gewoon mee in het overzicht.