The Love Letter (1999)

Komedie / Drama

geregisseerd door Peter Ho-Sun Chan
met Kate Capshaw, Ellen DeGeneres en Tom Selleck

De mysterieuze liefdesbrief die de veertiger Helen in haar boekwinkel vindt, is een katalysator voor een aantal romantische verwikkelingen. De brief gaat van hand tot hand, zaait verwarring en doet liefde bovenborrelen. De afstandelijke Helen kan wel een liefdeskatalysator gebruiken; maar moet ze de knappe twintiger Johnny kiezen of de goeiige George?

avatar van jassonn
,vond hem doodsaai 0,5*

avatar van wackyboy
Ik ook. Wat een tijdverspilling zeg.

ikk
Er was eens een meisje dat op een saaie zondagnamiddag besloot tv te kijken. Ze kon kiezen tussen een romantische film of de Olympische Spelen. Ze koos voor het eerste, maar het beviel haar allerminst. Door haar doorzettingsvermogen bekeek ze de hele film en kwam tot de conclusie dat deze film zowat het slechtste is dat ze ooit heeft gezien én dat ze in het vervolg toch maar sport boven romantiek zal kiezen. En sindsdien leefde ze nog lang en gelukkig omdat ze nooit meer naar zulke saaie, inhoudloze films moest kijken.

avatar van Lavigne
En ik wilde hem nog wel gaan kijken
Mean Girls heb ik al gezien en deze leek me nog wel interessant voor vanavond

Redelijke feelgood movie en niet zo slecht als boven genoemde doen denken.

Zeker een heel redelijke feel good movie. De hitte in de film kon je voelen en je wist niet welke kant het einde op zou gaan.

Heb hem 4 sterren gegeven, om die véél te lage scores enigszins te compenseren.

avatar van carlak
In 2010 is Des vrais mensognes met Audrey Tatou gemaakt; vrijwel exact hetzelfde script, in ieder geval thema, alleen was die wel leuk en is deze produktie ongelooflijk standaard.