Bed of Roses (1996)

Romantiek / Drama

geregisseerd door Michael Goldenberg
met Christian Slater, Mary Stuart Masterson en Pamela Segall

Bloemist en weduwnaar Lewis wordt plotsklaps verliefd op Liza Walker en stuurt haar elke dag en bos rozen. Zij bezwijkt voor zijn charmes, maar evident wordt hun relatie niet. Lizzie blijkt een dwangmatige workaholic die nog met heel wat demonen uit haar verleden af te rekenen heeft. De vraag is of de romantische Lewis haar vertrouwen zal kunnen winnen en of hun beider verleden een hoopvolle toekomst in de weg zal staan.

avatar van Armin
Genre zegt genoeg.
Romantisch DRAMA **

avatar van otherfool
Vraag me naar mijn 10 favoriete scenes aller tijden en ik noem uiteraard allemaal scenes van mijn favoriete films op, maar ook 1 scene uit het verder maar matige Bed of Roses.

In deze scene wordt Lisa voorgesteld aan de familie van Lewis, in het ouderlijk huis, ik geloof met Kerst. Wat een warmte, wat een gelukzaligheid, echt zo'n mooi klein en blij momentje om helemaal week van te worden.

Ik wil een ieder toch graag deze film aanraden, om die ene scene...

Voor de rest van de film: 2,5*.