Bigfoot Wars (2014)

Actie / Horror

geregisseerd door Brian T. Jaynes
met C. Thomas Howell, Judd Nelson en Billy Blair

Een klein stadje wordt het middelpunt van een wreed gevecht tussen mens en beest. Sheriff Jim Taylor krijgt hulp van de crimineel Zeke tijdens het jagen op de legendarische Bigfoot. Het duurt niet lang voordat ze moeten vechten voor hun leven. Er zijn namelijk meerdere Bigfoots.

avatar van Q Jones
Ben benieuwd

avatar van 606
Lijkt me best een geinige film, maar eens snel gaan zien

avatar van jeroentjuhhhhh
Er is echt iets misgegaan bij de productie. Speelduur is bijzonder kort en alsnog valt er niks van het verhaal te maken. Akelig cringy ook met die vader en zoon tijdens het camperen. Die dude gedraagt zich als een 15-jarige maar lijkt al tegen de 30 te hangen. Anyhow, props voor de old school monsterpakken ipv goedkope CGI, maar echt geweldig ziet het er nog altijd niet uit. Part of the charm; maar verder gemaakt door iemand die er geen klote van kan.