China Clipper (1936)

geregisseerd door Ray Enright
met Pat O'Brien, Beverly Roberts en Humphrey Bogart

Dave Logan krijgt inspiratie door Lindbergh's vliegreizen en besluit zelf piloot te worden bij vluchten van Washington naar Philadelphia, maar hij wordt ontslagen en komt in de problemen. Samen met Tom richt hij een vliegroute van Key West naar Havana op en trekt Hap Stuart aan als piloot. Door veel omwegen weet Dave zijn maatschappij steeds verder uit te breiden, maar door zijn niet menselijke houding, komt hij steeds meer in de problemen.