ad

Genre: Komedie

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Carl Bessai

Met onder meer: Brent Butt, Amy Smart en David Koechner

IMDb beoordeling: 5,5 (917)

• tv Morgen om 10:15 uur op Film1 Family

Over No Clue

"She's the damsel. He's in distress."

Wanneer Kyra het kantoor van Leo binnenloopt en vertelt dat ze een privé-detective in wil huren om haar vermiste broer te zoeken, realiseert Leo zich dat ze in het verkeerde kantoor staat. Ook al zit hij in de reclame business, Leo weet dat de detective die verderop in de gang zit er niet is. Hij maakt van deze gelegenheid gebruik om de knappe vrouw te helpen. In de veronderstelling dat het niet moeilijk kan zijn, graaft Leo diep in het leven van Kyra.

image

avatar van pampie

pampie

Play Box, X-Station en Nintari?? WTF wat een bout film zeg.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Slap verhaal en matig tot slecht acteerwerk. Toch heb ik wel een paar keer moeten grinniken door de dommigheid van deze film. Daarom toch nog 2,5 ster. Maar eigenlijk is dit niet zo best.

avatar van tattoobob

tattoobob

Ik sla hem lekker over!!!

avatar van opa-ben

opa-ben

best wel grappige film, vooral de opmerkingen die heen en weer vliegen tussen de "private Eye voor een dag" en zijn gamende vriend, natuurlijk geen sterk verhaal en misschien geen sterk acteerwerk, maar over het geheel een leuke film over een beetje dommig mannetje wiens hormonen beginnen te gieren door de aantrekkelijke dame die hem zogenaamd komt inhuren, tenslotte blijkt hij dan toch weer niet zo heel dom te zijn en natuurlijk is de dame ook helemaal niet degene die ze zegt te zijn.

een leuke tijdvulling. Ik heb er met plezier naar gekeken.

avatar van Inland Rabbit

Inland Rabbit

Corner Gas-achtig, maar dan noirish en met Amy Smart en David Koechner erbij. Flauw, moet je tegen kunnen, maar het is best gezellig.