• 8.669.620 stemmen

The Hungover Games (2014)

Komedie | 85 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Josh Stolberg

Met onder meer: Ross Nathan, Ben Begley en Herbert Russell

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Hungover Games

"The Odds Are So Not In Their Favor"

Na het vrijgezellenfeest van Doug in een vervallen motel buiten Las Vegas, worden de feestgangers Bradley, Ed en Zach, wakker met een kater in een vreemde kamer en een nog vreemdere wereld, zonder Doug! Na een ontmoeting met de verwende, onvolwassen Effing en de norse alcoholist Justmitch, beseffen de heren dat ze op een trein zitten onderweg naar de dodelijke Hungover Spelen. Het is een gevecht om te overleven in de Arena waar ze het opnemen tegen verscheidene andere districten. Zullen ze Doug vinden en op tijd terugbrengen voor de trouwerij?

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Vdk_Movie

Vdk_Movie

Ik heb echt heel wat slechte films gezien, maar dit...

avatar van bjerik76

bjerik76

je moet er van houden, en ik hou wel van dit soort flauwe humor zoals " the naken gun"

ik heb nu wel geloof ik alle hangover films door elkaar gezien, dus hoe al die trouwerijen nou verliepen weet ik niet meer.

Maar dat doet er ook allemaal niet aan toe, het is o.a. een parodie op the hunger games .

Wat ik wel jammer vond is dat je dit keer niet na afloop dus de flash backs zag wat er zich allemaal heeft afgespeeld die ene nacht tijdens de aftiteling.

thans, niet opNetflix.

avatar van De wind

De wind

Troep

avatar van Rutger_NL

Rutger_NL

De meest verschrikkelijke film die ik ooit heb gezien. Bah, m'n ogen doen nog steeds pijn!

avatar van Komodo Dragon

Komodo Dragon

Kan zeker genieten van een goede parodie

The naked gun, scary movie , not another teen movie etc.

Dit was gewoon niet grappig op 1 a 2 keer na

avatar van Chelsea94

Chelsea94

bjerik76 schreef:

thans, niet opNetflix.

Het is ook een parodie op The Hangover zelf

avatar van vincan

vincan

zoals de meeste al hebbem gezecht: je moet er maar van houden (nou heb ik behoorlijk slechte humor) en toevallig was dit precies mijn film. ik zou hem aanraden aan mensen die echt enorm van foute humor en van domme grapjes houden. maar als het je smaak niet is zou ik hem gauw afzetten!

avatar van Noodless

Noodless

Ach ja...zeker niet goed te noemen..maar gezien het genre en de bedoeling weet je wel wat je op voorhand kunt verwachten. Totale onzinnige humor, het is natuurlijk ook een parodie op de film The Hangover en The Hunger Games. Als je die al niet hebt gezien en de vele andere verwijzingen naar andere films waarbij dus verschillende bekende personages passeren, dan is het sowieso al heel moeilijk om er iets positiefs uit te halen. Hilariteit alom, soms heel absurd, belachelijk, flauw ...maar soms ook heel grappig. Daarbij ook nog wat vrouwelijk naakt met o.a. de aanwezigheid van de twee rondborstige dames Kayden Kross en Sophie Dee. Maar het is Katnip ( Rita Volk ) die het meest weet op te vallen met haar verschijning. Leuke actrice die ook even naakt te zien is in de film. 5/10