• 8.260.856 stemmen

Geregisseerd door: William Monahan

Met onder meer: Garrett Hedlund, Oscar Isaac en Walton Goggins

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Mojave

Tom is een scenarist-regisseur die kampt met een depressie en zijn afkeer voor de platvloersheid van Hollywood. In een impulsieve bui besluit hij naar de woestijn te trekken. Daar ontmoet hij de ondoorgrondelijke Jack, zijn dubbelganger in de vorm van een briljante moordzuchtige zwerver.

imageimageimage

avatar van thegoodfella

thegoodfella

Ik ben zeer benieuwd naar deze film. Iedere seconde Garrett Hedlund in beeld is is genieten. Of het nu On the Road of inside llewin davis is. Naar mijn mening een van de grootste acteertalenten op dit moment

avatar van Cikx

Cikx

• 2063 berichten

thegoodfella schreef:

Vergeet Oscar Isaac en Walton Goggins niet.

avatar van Norman Mailer

Norman Mailer

Cikx schreef:

Vergeet Oscar Isaac en Walton Goggins niet.

Goggins heeft een zeer marginaal rolletje. Voor zijn doen is hij zeer zwijgzaam en louter in de weer zijn glas opnieuw te vullen.

Wahlberg is vrijwel verwaarloosbaar; hangt sporadisch wat de pias uit, of zoiets.

Nee, Mojave is een Pas de Deux tussen Hedlund en Isaac. Waarbij Hedlund het ingewikkeld en getormenteerd kijken doet. En Isaac de monologen, die soms ellenlange monologen, voor zijn rekening neemt. Tot vervelens aan toe.

avatar van Flat Eric

Flat Eric

Interessant kat en muis spel tussen een destructieve Hollywood mogul en een rap van tonge zwerver.

De confrontatie in de woestijn, in de bar en nogmaals in de woestijn waren spannend en juist de monologen van Isaacs verhoogden voor mij het mysterie en de spanning. Boeiend!

avatar van macrobody

macrobody

Mwja, wat te zeggen over deze film. Briljant, magistraal, of toch voornamelijk een lege huls? Ik hou het ergens tussenin. Misschien even laten bezinken.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Een vermakelijke thriller met een aardige cast en leuke dialogen. Het gaat allemaal wat traag en er is weinig actie, maar doordat er leuk wordt gespeeld is het toch best aardig. Het verhaal is wel wat aan de magere kant maar af en toe toch best spannend, ik heb me er in ieder geval niet mee verveeld.