About Last Night (2014)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Steve Pink
met Kevin Hart, Regina Hall en Michael Ealy

Het verhaal volgt de nieuwe liefdes van twee koppels van de bar tot aan de slaapkamer, waarin ze uiteindelijk op de proef worden gesteld in de echte wereld. Danny (Micheal Ealy) begint een relatie met Debbie waardoor zijn leven een geheel andere wending aanneemt. De beste vriendin van Debbie, Joan (Regina Hall), komt er achter dat het vinden van en vasthouden aan ware liefde gecompliceerder is dan het lijkt.

Vanaf 22 februari 2014 in de bioscoop (Universal)

Trailer (YouTube)

Seks, seks en nog eens seks.
Wel grappig, maar ach. Niet zo bijzonder.
Leuk om gezien te hebben, maar niet een directe aanrader.

Een clichématige en conventionele romantische komedie (niets nieuws onder de zon) over one-night-stands en betekenisvolle relaties. De cast zag er bijzonder aantrekkelijk uit en vooral tussen Michael Ealy en Joy Briant was sprake van chemie, maar het verhaal was te besluiteloos, te nonchalant en te lukraak.

avatar van hannes64
Heerlijke comedy, waar ik af en toe echt in een deuk lag om Kevin Hart.
Humor waar ik echt van hou dus.
Herken ook meteen de situaties over relatie issues.
Leuke feelgood, met een paar heel geinige opmerkingen van Hart.

Kevin Hart was en is vreselijk en verpest ook deze film voor een deel.

avatar van schumacher
Nog een vermakelijk filmpje .
Zaten een aantal grappige uitspraken in.

avatar van missl
Ik vond deze film eigenlijk wel leuk, Hart heb ik helemaal niet als irritant ervaren en zijn relatie was best grappig. Het andere koppel was gewoon cute. De hele film had ik een glimlach op mijn gezicht.

Het was bij momenten wel grappig maar sommige dingen leken te geforceerd gespeeld

avatar van erwku
Woody Alleen voor de proleten.

Heel soms grappig, maar vooral leeg, leger dan leeg.

Slecht geacteerd.te schunnig en te voorspelbaar.

avatar van Shaky
Poeh, dit doet het fantastische Sexual Perversity in Chicago van Mamet niet bepaald eer aan. Flauwe grappen en weinig diepgang, waar het originele toneelstuk scherp en slim was. Jammer, zwakke film.

Af en toe wel geinig.

Het is best een prestatie om zo veel gesprekken en momenten neer te laten komen op seks. Dat alles uiteindelijk weer uitdraait op seks(grappen) begint op een gegeven moment wel een beetje te slepen. Het leidt ook enorm af van het verhaal. Ik kreeg de indruk dat er wel degelijk een serieuze ondertoon aanwezig was, maar deze werd vrijwel volledig vervaagd door de puberale grappen.

Gelukkig vind ik puberale grappen wel geinig. Toch vond ik vooral het samenspel tussen Hart en Hall het sterkst, ondanks dat dit eigenlijk alleen in het eerste halfuur aan de orde kwam. Heb meermaals moeten lachen om die twee. Hart speelt minder chaotisch dan we van hem gewend zijn en dat siert hem goed. Ealy en Bryant zijn twee knappe mensen en hebben een fijne chemie samen. Hun verhaal vond ik echter een beetje slepen, maar dat zal vooral komen doordat die serieuze ondertoon werd overschaduwd door de seksgrapjes.

In geen tijden zo’n saai stel in een romantische film gezien. Geen vonkje, geen dialoog. Helemaal niets. Kevin Hart trekt hier in zijn eentje de hele film maar het is te saai aan de andere kant. Het is gewoon sneu!