Far til Fire: Til Søs (2012)

Alternatieve titel: Vader met Vier Kinderen: Op Zee

Denemarken
Komedie / Familie

geregisseerd door Claus Bjerre
met Niels Olsen, Kasper Ruwai Berg Kesje en Sidse Mickelborg

Net als de hele familie druk is met het aanstaande huwelijk van Sos en Peter, krijgt vader de opdracht om Skipper, Peters stiefvader, te helpen. Skipper heeft een bijzonder schip, de Valborg, waar veel weeskinderen een tijd op doorbrengen om het varen onder de knie te krijgen. Maar de Valborg is ernstig aan een opknapbeurt toe, alleen ontbreekt daarvoor het geld. Maar.. als Skipper nu de eerste prijs wint op een botenwedstrijd, dan kan de renovatie doorgaan. Hij heeft dus alleen een paar bootsmaatjes nodig.

avatar van hijman1946
best een leuke familie film af en toe een lach vele malen n glimlach