Far til Fire på Toppen (2017)

Alternatieve titel: Father of Four - At the Top

1 stem

Denemarken / Noorwegen
Familie / Komedie

geregisseerd door Martin Miehe-Renard
met Martin Brygmann, Thomas Bo Larsen en Anne Sofie Espersen

De vader van een gezin lijdt aan een ernstige vorm van hoogtevrees. Hij krijgt een nieuwe baan aangeboden en zal op de 27ste verdieping van een hoog gebouw aan de slag gaan. De nieuwe baan van de vader zal ervoor zorgen dat het gezin op dezelfde locatie kan blijven wonen. Het gezin besluit af te reizen naar Noorwegen, zodat hij zijn angst voor hoogtes kan overwinnen.