Far til Fire - På Japansk (2010)

Alternatieve titels: Father of Four | Father of Four - In Japanese Mode | Vader met Vier Kinderen op Japanse Toer

Denemarken
Familie / Avontuur

geregisseerd door Claus Bjerre
met Niels Olsen, Kasper Ruwai Berg Kesje en Kathrine Bremerskov Kaysen

Een Japans gezin trekt in, in het huis naast dat van Per. Hij wordt bevriend met Shin, een jongen van zijn leeftijd. Als de jongens op een dag niet naar school gaan, geven Shin's ouders Per de schuld. Dit zorgt ervoor dat de buren afstand van elkaar houden. Als vervolgens de klas van Shin en Per op schoolreisje gaat naar de dierentuin, en er een ongeluk plaatsvindt, valt alles op zijn plaats voor de twee gezinnen.

avatar van 606
Begin was nog oke, maar laatste scene met de leeuw was te nep voor woorden.

2,5 ster