Tempelriddernes Skat II (2007)

Alternatieve titels: The Lost Treasure of the Knights Templar II | De Verloren Schat van de Tempelridders II

Denemarken
Avontuur / Familie

geregisseerd door Giacomo Campeotto
met Julie Grundtvig Wester, Nicklas Svale Andersen en Christian Heldbo Wienberg

1361. De troepen van de Deense koning Valdemar naderen de stadsmuren in Visby in het Zweedse Gotland. Een jong meisje kan nog net haar handschoenen bij een fantastische schat leggen voordat ze gevangen genomen en levend ingemetseld wordt. Ruim 700 jaar later vinden op diezelfde locatie Middeleeuwse spelen plaats. De vader van de 14-jarige Katrine is ontvoerd, en samen met drie vrienden is zij op zoek naar aanwijzingen die haar vader kunnen redden. Wellicht zullen die aanwijzingen haar ook naar de lang verloren schat leiden?

avatar van fiction
Vandaag is deel 1 op tv geweest en niet deel 2 !
zie http://www.moviemeter.nl/film/39484

avatar van Phantasm
In dezelfde stijl als zijn voorganger, leuk voor een keertje.